eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaklików › Rozbudowa sieci kanalizacyjnej oraz budowa studni wraz z włączeniem jej do istniejącej sieci w Gminie Zaklików



Ogłoszenie z dnia 2024-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci kanalizacyjnej oraz budowa studni wraz z włączeniem jej do istniejącej sieci w Gminie Zaklików

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15

1.5.2.) Miejscowość: Zaklików

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zakikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci kanalizacyjnej oraz budowa studni wraz z włączeniem jej do istniejącej sieci w Gminie Zaklików

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45afce7f-d491-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041700/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa studni ujęcia wody Karkówka

1.1.20 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Gielnia etap 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219062

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia– „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Gielnia etap 1”.Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej do odprowadzania ścieków bytowo - gospodarczych gospodarstw indywidualnych zlokalizowanych w obrębie inwestycji. Ścieki sanitarne z budynków zostaną odprowadzone systemem kanałów grawitacyjnych do pompowni ścieków, a następnie przewodami kanalizacji tłocznej do istniejącej studni kanalizacji sanitarnej na istniejącym kanale o średnicy 200 mm. Odprowadzenie ścieków sanitarnych projektuje się rurociągami grawitacyjnymi litymi PVC ø 200, 160 klasy S, SN8 (8,0 kN/m2) oraz przewodami kanalizacji tłocznej PE90 i PE63. Na sieci kanalizacji sanitarnej zaprojektowano rewizyjne studnie betonowe ø 1200, PP ø 425. Pompownie ścieków P1, P2, P3, oraz studnie rozprężne. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy:
1) Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, w tym:
a) roboty pomiarowe
b) roboty ziemne
c) montaż kanałów grawitacyjnych na podsypce piaskowej
d) montaż studni rewizyjnych
e) montaż studni kanalizacyjnych systemowych
f) budowa kompletnych przepompowni ścieków P1, P2 i P3 wraz z zasilaniem energetycznym
g) wykonanie wymaganych przewiertów
h) ułożenie rur osłonowych
i) wykonanie wymaganych badań i prób
2) Wykonanie kanalizacji sanitarnej tłocznej, w tym:
a) a) roboty pomiarowe
b) roboty ziemne
c) montaż kanałów tłocznych na podsypce piaskowej
d) wykonanie wymaganych przewiertów
e) montaż studni rewizyjnych
f) wykonanie wymaganych badań i prób
3) Odwodnienie wykopów
4) Utwardzenie i ogrodzenie terenu przy przepompowniach
5) Monitoring przepompowni
6) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wymaganych uzgodnień i odbiorów (w zależności od wymagań: ZDP w Stalowej Woli, Wody Polskie, PPIS w Stalowej Woli, PPSP w Stalowej Woli, Lasy Państwowe, zarządcy poszczególnych sieci), protokołów odbioru przyłączy i innych dokumentów niezbędnych do zakończenia zadania inwestycyjnego i uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu (zgłoszenia zakończenia robót) w PINB w Stalowej Woli

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 2080000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia– „Budowa studni ujęcia wody Karkówka”.
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację inwestycji w formule zaprojektuj – wybuduj, w szczególności:
1) opracowanie projektu robót geologicznych na wykonanie studni zastępczej S-3 bis oraz likwidację studni S3,
2) wykonanie prac i badań geologicznych zgodnie z zatwierdzonym projektem,
3) opracowanie dodatku nr 2 do dokumentacji hydrogeologicznej z ustaleniem zasobów eksploatacyjnych studni S-3 bis,
4) opracowanie dokumentacji geologicznej z likwidacją studni S-3
5) opracowanie dokumentacji obudowy studni wraz z podłączeniem do istniejącej sieci wodociągowej, w tym:
a) Projekt Wstępny – w którym określone zostaną podstawowe dane dla inwestycji (ze wskazaniem wybranych technologii oraz wyszczególnieniem głównych urządzeń i instalacji oraz wskazaniem proponowanych dostawców do akceptacji Zamawiającego).
b) Projekt Budowlany – zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682) a także z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. oraz z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2022 poz. 1679 ze zm.) wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę. Projekt budowlany powinien zawierać opis rozruchu technologicznego
c) Projekt Wykonawczy – dla celów realizacji robót. Projekty wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa Projektu Budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również w Wymaganiach Zamawiającego a także z uwzględnieniem zapisów Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 poz. 2454)
d) Dokumentację powykonawczą
e) Instrukcje obsługi, eksploatacji i konserwacji
f) Kompletną dokumentację niezbędną do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie/ zgłoszenie o zakończeniu budowy
6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń oraz decyzji administracyjnej zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę z uwzględnieniem postanowień PFU wraz z załącznikami, w tym warunków technicznych przyłączenia do sieci, decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót, pozwolenia na użytkowanie i innych wymaganych dla wykonania przedmiotu zamówienia (jeżeli są wymagane)
7) wykonanie robót budowlanych obiektu budowlanego, o którym mowa w ust. 1 wraz z dostawą niezbędnych instalacji, urządzeń, sprzętu, w szczególności wykonanie obudowy studni oraz podłączenia do istniejącej sieci, likwidacja studni S-3,
8) uruchomienie i przekazanie do eksploatacji studni głębinowej wraz z odcinkiem sieci wodociągowej, instalacji zasilającej i sterowniczej,
9) wykonanie innych czynności niezbędnych do zrealizowania zobowiązań określonych w punktach poprzedzających .

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

71351910-5 - Usługi geologiczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 490000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2207850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3167054,93 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert, formularz ofertowy złożony przez Wykonawcę GEOWIERT Karolina Śmiałek był nie kompletny, tj. brak było stron z oferta dotyczącą 2 części.
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.