Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00032804/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych podczas targów zagranicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU POMORZA SPÓŁKA AKCYJNA
1.3.) Oddział zamawiającego: ARP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190044530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Grunwaldzka 472D
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 32 33 101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@arp.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arp.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://arp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka akcyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych podczas targów zagranicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e20f898-ae0b-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Invest in Pomerania 2030", w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Działanie FEPM.01.05 Wsparcie Przedsiębiorstw, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032804
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 553400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych podczas:
a. targów nieruchomości MIPIM The World’s Leading Property Market, które odbędą się w dniach 12-15 marca 2024 roku w Cannes we Francji (zamówienie podstawowe);
b. międzynarodowych targów inwestycji i nieruchomości EXPO REAL 2024, które odbędą się w Monachium w Niemczech, w dniach 7-9 października 2024 r. (prawo opcji 1);
c. targów nieruchomości MIPIM The World’s Leading Property Market, które odbędą się w 2025 roku w Cannes we Francji (prawo opcji 2);
d. międzynarodowych targów inwestycji i nieruchomości EXPO REAL, które odbędą się w 2025 roku w Monachium w Niemczech (prawo opcji 3);
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w OPZ – Załączniku nr 1 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 5 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.Rozpoczęcie targów nieruchomości MIPIM The World’s Leading Property Market w Cannes przed zawarciem umowy z wybranym wykonawcą stanowi okoliczność, której Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć. Zamówienie było standardowym zamówieniem dotyczącym działań Zamawiającego w związku z udziałem w targach zagranicznych. Zwykle postępowania o zamówienie na tego typu usługi są przeprowadzane sprawnie a umowy są zawierane w przewidzianym przez Zamawiającego podstawowym terminie związania ofertą. Zamawiający dochował należytej staranności opierając się na dotychczasowych doświadczeniach i zamieścił ogłoszenie o zamówieniu we właściwym czasie. W niniejszym postępowaniu konieczne było dokonywanie sprostowań ofert, wzywanie poszczególnych wykonawców biorących udział w postępowaniu do składania wyjaśnień oraz oczekiwanie na te wyjaśnienia, wreszcie konieczne było zwrócenie się do wykonawców o przedłużenie terminu związania ofertą. Dodatkowo wniesione odwołanie zostało uznane przez Krajową Izbę Odwoławczą za całkowicie bezzasadne. Zamawiający, na podstawie dotychczasowego doświadczenia nie mógł zakładać, że w przypadku niniejszego postępowania nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w przewidzianym terminie. W szczególności nie mógł przewidzieć dalszego oddalenia w czasie zawarcia umowy o wykonanie zamówienia spowodowanego wniesieniem odwołania w sprawie.
Jak wskazano w wyroku KIO z 20 lutego 2013 r., KIO 256/13, wydanym w oparciu o uprzednio obowiązujące przepisy ustawy, lecz zachowującym swoja aktualność: „Przepis art. 93 ust. 1 pkt 6 p.z.p., stanowi wyraz ochrony interesu publicznego, aby zamawiający mógł gospodarnie i efektywnie wydatkować środki publiczne. Jednak może to odnosić się tylko do sytuacji, gdy na skutek zaistnienia nadzwyczajnych okoliczności realizacja danego zamówienia byłaby niecelowa lub wiązałaby się z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym.” Na podstawie stanu faktycznego niniejszej sprawy należy wskazać, że wykonanie zamówienia publicznego nie tylko nie przyczyni się do realizacji interesu publicznego, który był powodem wszczęcia postępowania o udzielenie tego zamówienia, ale też spowoduje nieefektywne wydatkowanie środków publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597780,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Monitoring nocka łydkowłosego Myotis dasycneme (Boie, 1825) w obszarze Natura 2000 Młosino-Lubnia PLH220077".
- Świadczenie kompleksowej obsługi kontraktowania dla podmiotów krajowych i zagranicznych zlecających Zamawiającemu udział w badaniach klinicznych i naukowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB 95 DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- Wydruk wraz z oprawą i dostawą katalogu wystawy niderlandzkiej
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku - kontenery na kąpieliska morskie.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 4
- Świadczenie usług restauracyjnych dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Świadczenie usługi wynajmu sal konferencyjnych oraz usługi gastronomicznej i hotelowej na potrzeby organizacji "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 23 - 25.10.24
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.