eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywna dostawa 450 ton siana i 350 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa 450 ton siana i 350 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WROCŁAWSKI TOR WYŚCIGÓW KONNYCH - PARTYNICE

1.3.) Oddział zamawiającego: Wrocławski Tor Wyścigów Konnych - Partynice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022204984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięska 2

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-033

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 713334519

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.lugowska@torpartynice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.torpartynice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d170b21-cf1a-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Rekreacja, sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa 450 ton siana i 350 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d170b21-cf1a-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048769/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa 450 ton siana i 350 ton słomy na potrzeby Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209260

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WTWK-Partynice ZP/PN/01/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 501801 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 396500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 450 000 kg tj. 450 ton siana.

1) Siano łąkowe z domieszką lucerny zbiór z 2023 r. i 2024 r. na paszę dla koni. Siano ma być przechowywane pod dachem, nie do przyjęcia jest siano pochodzące ze stogów - siano zbierane z dala od ciągów komunikacyjnych, lotnisk, terenów zalewowych i podmokłych nieprzerośnięte, pozbawione obcych zapachów, odpowiednio wysuszone- skład botaniczny: 10% traw wysokich, 85% traw niskich, 5% ziół- ocena organoleptyczna: barwa zielona lub bladozielona, duży udział liści, zapach specyficzny dla siana- wilgotność dostarczonego siana nie może przekraczać 15%.Zamawiający nie dopuszcza dostawy siana o następujących cechach: udział w składzie botanicznym siana turzyc, trzciny i roślin charakterystycznych dla gleb kwaśnych tzn., szczawic, jaskry- zbyt duży udział w składzie botanicznym traw wysokich ( powyżej 10%)- zawartość w sianie chwastów i roślin trujących, - stwierdzenie w ocenie organoleptycznej siana jednej z następujących cech towaru: twarde, zdrewniałe łodygi , kolor żółty lub brązowy, wyługowanie deszczami, stęchłe, zapleśniałe (występowanie zarodników i zapachu pleśni) Preferowane jest siano pochodzące z 1 pokosu.
W przypadku stwierdzenia, że siano nie odpowiada wymaganiom zamawiającego ze względu na posiadanie cech, o których mowa powyżej, dostawa nie zostanie przyjęta, a Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w terminie 1 dnia od daty stwierdzenia wad, siana spełniającego wymagania jakościowe w ilości odpowiadającej wadliwej dostawie.
2) Z uwagi na bezpieczeństwo i jakość składowania Zamawiający wymaga aby siano dostarczane było w tzw. dużych balach każdy o masie około 200 - 250 kg i średnicy 120 cm
3) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw. Pojedyncze dostawy realizowane będą na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego w formie: ( telefonicznie lub e-mailem), w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze, licząc od daty otrzymania zamówienia. Przewidywana - niezobowiązująca Zamawiającego podana do celów poglądowych- częstotliwość dostaw: to 1-4 razy w miesiącu w ilości łącznej ok. 36000 kg tj. 36 ton.
Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia do Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych – Partynice własnym transportem i na własne ryzyko. Wobec tego Wykonawca koszty transportu musi wliczyć w cenę siana.. Odbiór siana odbywać się będzie na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice, ul. Zwycięska 2 we Wrocławiu na podstawie dokumentu WZ wystawionego przez Wykonawcę z informacją dotyczącą ilości dostarczonego siana. Z uwagi na charakter Jednostki dostawa i związany z nią rozładunek siana może nastąpić tylko i wyłącznie we wczesnych godzinach rannych tj. pomiędzy 07:00 – 08:00 Po tych godzinach dostawa nie będzie przyjęta do stajni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03114200-5 - Siano

4.5.5.) Wartość części: 272250 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 350 000 kg tj. 350 ton słomy.
Wymagania dotyczące sukcesywnej dostawy słomy:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa słomy z przeznaczeniem na ściółkę i paszę dla koni wraz z jej transportem do Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych – Partynice we Wrocławiu ul. Zwycięska 2.
1. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Słoma żytnia lub pszenno - żytnia musi charakteryzować się wyraźnym żółto-złotym kolorem ( bez ciemniejszych przebarwień) oraz świeżym zapachem.
Zamawiający nie dopuszcza dostawy słomy przechowywanej w stogu o następujących cechach:- wilgotność słomy powyżej 15% - zapleśniała lub zawilgocona Musi być wolna od zanieczyszczeń ze szczególnym uwzględnieniem roślin szkodliwych, chorób i widocznych gołym okiem śladów odchodów gryzoni i zanieczyszczeń ziemią. Niedopuszczalne są ogniska i naloty pleśniowe, słoma nie może być zaparzona, skiśnięta i zatęchła.
2) W przypadku stwierdzenia wad jakościowych w dostarczonej słomie Zamawiający ma prawo odmowy przyjęcia całej dostawy bądź części słomy w której stwierdzono wady. Wykonawca w takim przypadku będzie zobowiązany dostarczyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego słomę spełniającą wymagania jakościowe, określone w umowie w ilości odpowiadającej wadliwej dostawie.
3) Z uwagi na bezpieczeństwo i jakość składowania Zamawiający wymaga aby słoma dostarczana była w tzw. dużych balach, o masie około 150 kg- 180 kg i średnicy 120 cm Wyjątek stanowi ilość 20-30 ton, które Zamawiający będzie potrzebował w małej kostce.
4) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma

4.5.5.) Wartość części: 124250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294030,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356724,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294030,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Mruk Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662116756

7.3.3) Ulica: Tulipanowa

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294030,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-13 do 2025-03-12

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa Mruk Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662116756

7.3.3) Ulica: Tulipanowa

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-13 do 2025-03-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.