eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn: "Budowa budynku biurowo-szkoleniowego na terenie KPUCS Oddział Celny II w Bydgoszczy przy ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn:
„Budowa budynku biurowo-szkoleniowego na terenie KPUCS Oddział Celny II w Bydgoszczy przy ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dr. Emila Warmińskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-950

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.bydgoszcz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn:
„Budowa budynku biurowo-szkoleniowego na terenie KPUCS Oddział Celny II w Bydgoszczy przy ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60006582-e117-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236917/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku biurowo-szkoleniowego na terenie KPUCS w Toruniu Oddział Celny II w Bydgoszczy przy ul. Dalekiej 9

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale III SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO.
opisano w rozdziale XV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0401-ILZ.260.2.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 524706,41 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla przygotowania i realizacji inwestycji pod nazwą: „Budowa budynku biurowo-szkoleniowego na terenie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Toruniu - Oddział Celny II przy ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy”, przez cały okres realizacji inwestycji. Realizacja robót objętych zadaniem inwestycyjnym pn.: Budowa budynku biurowo-szkoleniowego na terenie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Toruniu - Oddział Celny II przy ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy, będzie odbywała się na podstawie umowy, którą Zamawiający zawrze z wykonawcą robót, wyłonionym w wyniku odrębnego postępowania

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ostateczną ilość punktów (P) każdej z ocenianych ofert, stanowić będzie suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach, z dokładnością do 2 (dwóch) miejsc po przecinku, zgodnie ze wzorem: P = C + D; gdzie C =cena oferty brutto, D=Doświadczenie zawodowe Kierownika/Koordynatora Zespołu Inwestora Zastępczego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe Kierownika/Koordynatora Zespołu Inwestora Zastępczego.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek zdolności zawodowej, jeżeli:
­ wykaże, że wykonał (lub wykonuje) z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną (1) usługę o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł, polegającą na pełnieniu obowiązków inwestora zastępczego lub inżyniera kontraktu, przy inwestycji dotyczącej robót budowlanych (budowa lub przebudowa lub rozbudowa lub nadbudowa) budynku o kubaturze nie mniejszej niż 8000 m3. Zamawiający wymaga również, aby zakres nadzorowanych robót dotyczył co najmniej robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych.
Wykonawca wykaże, że dysponuje:

a) Kierownikiem/ Koordynatorem Zespołu Inwestora Zastępczego – Zamawiający wymaga, aby funkcję Kierownika/Koordynatora Zespołu Inwestora Zastępczego pełnił inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej będący jednocześnie wiodącym inspektorem nadzoru nad realizacją zamówienia po stronie Zamawiającego. Kierownik/Koordynator Zespołu w związku z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno – budowlanej, winien posiadać minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe. W okresie ostatnich 5 lat pełnił funkcję Kierownika/Koordynatora Zespołu zarządzającego projektami inwestycyjnymi z zakresu budownictwa, w tym zarządzał w tym okresie co najmniej jednym przedsięwzięciem. Kierownik/Koordynator Zespołu Inwestora Zastępczego, będzie osobą, z którą Wykonawca robót budowlanych będzie się kontaktował we wszelkich sprawach związanych z realizacją umowy.
Uwaga!
Doświadczenie zawodowe Kierownika/Koordynatora Zespołu Inwestora Zastepczego jest jednym z kryteriów oceny ofert.
b) co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję Inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej ( wiodący inspektor nadzoru ) posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z Prawo budowlane lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wpisanego na listę właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającego co najmniej 5 letnie doświadczenie w ww. branży liczone od daty uzyskania odpowiednich uprawnień;
c) co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję Inspektora nadzoru w branży elektrycznej posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisanego na listę właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającego minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej.

d) co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję Inspektora branży sanitarnej posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych , wpisanego na listę właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającego minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej.
e) co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję Inspektora branży teletechnicznej - posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych, wpisanego na listę właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającego minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży teletechnicznej .

f) Inspektora nadzoru robót drogowych - posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, wpisanego na listę właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającego co najmniej 5- letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót drogowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca, na wezwanie o którym mowa w ust. 1, będzie obowiązany do złożenia następującego dokumentu:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp
b) art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 Pzp
c) art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej
wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 od SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem kubatury obiektu, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 8 do SWZ. Wymagania Zamawiajacego dotyczące zdolności technicznej i zawodowej zostały opisane w Rozdziale XIX ust.2 pkt 4 SWZ.
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowy niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ).
Uwaga:
Do załącznika nr 9 należy dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzającego wpisanie danej osoby na listę właściwej izby samorządu zawodowego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy potwierdzoną przez siebie za zgodność z oryginałem kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą związaną z przedmiotem umowy na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1 umowy, w tym dowody opłacenia składek.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy działający wspólnie, spełniający wymagania określone w rozdziale XIX ust. 1 SWZ.
2. W Formularzu ofertowym należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Warunki określone w rozdziale XX ust. 1, 2 i 3 SWZ każdy z Wykonawców powinien spełniać samodzielnie.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w rozdziale XIX ust. 2 SWZ może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy – do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania.
6. Oferta winna być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
7. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
8. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w § 15 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 10 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-02 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.