eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stęszew › Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew



Ogłoszenie z dnia 2024-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stęszew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 11

1.5.2.) Miejscowość: Stęszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-060

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@steszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.steszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.steszew.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e053f39-2171-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045799/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308570

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.6.36.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew.

Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie dokumentacji technicznej z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem ewentualnych zgód na realizację jeśli jej zakres tego wymaga, dostawę , montaż 1 kompletu fabrycznie nowych instalacji fotowoltaicznych(urządzenia oraz elementy instalacji), sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz rozruch systemu paneli fotowoltaicznego, wytwarzających energię elektryczną a także wszelkie inne czynności konieczne do należytego wykonania Zamówienia, bądź wymagane zgodnie z obowiązującym prawem.
Przedmiot zamówienia będzie montowany na budynkach gminnych pod adresem ul. Poznańska 11A (budynek OSP Stęszew, 62-060 Stęszew) ul. Poznańska 11 (budynek UG Stęszew, 62-060 Stęszew). Montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą pod adresem ul. Poznańska 11A, natomiast przyłączenie do wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej pod adresem ul. Poznańska 11. Zamontowane panele fotowoltaiczne i połączenie do wewnętrznej sieci elektroenergetycznej znajdują się pod dwoma różnymi adresami. Są to sąsiednie budynki. Instalacja pomiędzy budynkami poprowadzona powinna być w gruncie zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami ( odcinek między budynkami to częściowo teren zielony, teren pokryty asfaltem oraz teren parkingu z kostki brukowej). Teren przez który przechodzić ma instalacja powinien być po wykonanych pracach doprowadzony do stanu pierwotnego.
Przez komplet instalacji fotowoltaicznych rozumie się instalację o mocy minimum 35 kWp , dla której minimalna roczna produkcja będzie na poziomie 35 MWh.
Wykonawca ma do wykonani przejścia kablowe przez przegrody (ściany), prowadzenia ich w terenie oraz zabezpieczenie ich.
Wykonawca ma do wykonania zabezpieczenia i wyłącznika P.POŻ dla instalacji oraz wyraźne jego oznaczenia.
Wykonawca ma za zadanie montaż licznika całościowej produkcji energii elektrycznej (brutto) z wyświetlaczem (w tym umożliwiający przedstawienie wielkości produkcji energii elektrycznej na dany dzień).
Wykonawca zgłosi (w porozumieniu z Użytkownikiem instalacji) Sprzedawcy energii elektrycznej, przygotowanie dokumentacji przyłączeniowej – zgłoszenie OSD.
Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego/Użytkownika w kwestii bezpiecznej obsługi, konserwacji i eksploatacji.
Wykonawca uporządkuje miejsce prowadzonych prac po zakończeniu instalacji i naprawi ewentualne uszkodzenia.

Klauzula społeczna:
Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące usługi określone
w dokumentacji byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, za wyjątkiem osób, których obowiązki nie polegają na wykonywaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2022.1510 t.j. z dnia 2022.07.19).
Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi.
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę.
Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumienie przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SWZ projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273575,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167719,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SolarSpot spółka akcyjna ul. Przemysłowa 13, 62-052 Komorniki NIP 7811988919

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811988919

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

montaż paneli fotowoltaicznych oraz inwerterów wraz z pracami elektrycznymi (możliwe prace budowlane w tym prace ziemne i naziemne).


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167719,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.