eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki › Przebudowa drogi gminnej relacji Duszniki - Zakrzewko. Poprawa infrastruktury drogowej



Ogłoszenie z dnia 2024-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej relacji Duszniki – Zakrzewko. Poprawa infrastruktury drogowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Duszniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Duszniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-550

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48612919075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@duszniki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej relacji Duszniki – Zakrzewko. Poprawa infrastruktury drogowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db75a60f-e5c2-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072787/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej relacji Duszniki - Zakrzewko. Poprawa infrastruktury drogowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199134

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa drogi gminnej relacji Duszniki – Zakrzewko. Poprawa infrastruktury drogowej”.
Inwestycja obejmuje: przebudowę istniejącej nawierzchni bitumicznej na dł. ok. 1390m, budowę zjazdów oraz poboczy. Na całej długości trasy przewidziano wykonanie wzmocnienia nawierzchni bitumicznej wraz z remontem krawędzi jezdni oraz wykonaniem poboczy z kruszywa łamanego.
W ramach przedmiotowego zadania przewidziano wykonanie nowych przepustów drogowych pod jezdnią główną oraz wykonanie zjazdów na posesje, ponadto budowę kanalizacji kablowej na odcinku projektowanej ulicy.
2. Budowa układu drogowego bieg rozpoczyna w m. Duszniki na wysokości dz. nr 711/2 (obręb Duszniki), a kończy na włączeniu na wysokości dz. nr 57/1 w m. Zakrzewko (obręb Zakrzewko). Zarządcą drogi jest Gmina Duszniki.
3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Wobec powyższego w ramach zamówienia Wykonawca:
1) w etapie pierwszym:
 opracuje dokumentację projektową na podstawie wytycznych zawartych
w programie funkcjonalno-użytkowym (zwany dalej w skrócie „PFU”) wraz
z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz decyzji, w szczególności
o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji – jeżeli będzie wymagana, o pozwoleniu wodnoprawnym – jeżeli będzie wymagane, o pozwoleniu na budowę/decyzji ZRID/zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę;
 Wykonawca zobowiązany jest do opracowania pełnej dokumentacji do wniosków o uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji;
 opracuje kosztorys ofertowy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zwane dalej w skrócie „STWiORB”);
Uwaga !
Wykonawca będzie ponosić wszelkie opłaty administracyjne w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskaniem uzgodnień, opinii, decyzji.
Przez okres realizacji robót Wykonawca musi zapewnić nadzór autorski projektanta oraz zapewnić, że projektanci będą do dyspozycji Zamawiającego
aż do daty upływu okresu zgłaszania wad.
2) w etapie drugim:
 wykona roboty budowlane dla przedmiotowej inwestycji w oparciu
o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa; ponadto właściwie i zgodnie z zasadami sztuki budowalnej wykona roboty budowlane dla przedmiotowej inwestycji;
 uzyska wszelkie dokumenty i spełni wszelkie wymogi w trybie przekazania obiektu do eksploatacji i użytkowania (w tym m.in.: uzyska ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, jeżeli będzie to konieczne lub dokona w imieniu Zamawiającego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy).
4. Szczegółowy przedmiot zamówienia, który jest podstawą złożenia oferty określony jest w:
 Załączniku nr 1 do SWZ – Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z załącznikami programu (zwany w skrócie „PFU”);
 Załączniku nr 11 do SWZ – Projekt Umowy;
- które winny być łącznie rozpatrywane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2152060,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2152060,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2152060,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAEB Przedsiębiorstwo Drogowe – Graeb Grzegorz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881005879

7.3.3) Ulica: ul. Strzelecka 18G

7.3.4) Miejscowość: Pniewy

7.3.5) Kod pocztowy: 62-045

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dokumentacja projektowa.
DRAFT s.c. Tomasz Maćkowiak, Przemysław Perz
ul. J. H. Dąbrowskiego 77a, 60-529 Poznań


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2152060,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

2. „Przebudowa drogi gminnej relacji Duszniki – Zakrzewko. Poprawa infrastruktury drogowej” jest dofinansowana z Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (NR Edycja3PGR/2021/3734/PolskiLad).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.