eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozów › Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego "Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego "Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Powiatowo-Gminny "Partnerstwo Gmin Powiatu Brzozowskiego"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525933751

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzozów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 133061061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpzwazek@brzozow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zwiazek.brzozow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzozów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861556400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzozów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 133061061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brzozow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzozow.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Związek Powiatowo-Gminny "Partnerstwo Gmin Powiatu Brzozowskiego" przygotowuje i przeprowadza postępowanie w zakresie części 7 przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że umowę w zakresie części 7 przedmiotu zamówienia podpisuje samodzielnie Gmina Brzozów.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego "Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c523f283-d981-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225758/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo – Gminnego ,,Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego’’

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c523f283-d981-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu:
a) portalu e-Zamowienia, adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
b) poczty elektronicznej, adres poczty elektronicznej do komunikacji: zpzwiazek@brzozow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą, w postepowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub poczty elektronicznej. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” lub poczty elektronicznej odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 224587799 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Każdorazowo kierując do zamawiającego oświadczenie, pismo, zawiadomienie lub wniosek wykonawca powinien powoływać się na numer referencyjny postępowania tj. ZP.272.5.2024.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie , rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Zamawiający w ramach postępowania dopuszcza do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych zastosowanie formatu .rar.
W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zawarta została w punkcie 19 specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie postepowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje o ograniczeniu stosowania RODO zawarte zostały w punkcie 19 specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie postepowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 przedmiotu zamówienia - Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego „Partnerstwo Gmin Powiatu Brzozowskiego” – Gmina Domaradz
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia, w postaci dokumentacji projektowych z przedmiarami robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zawiera załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji drogowych na terenie tworzących związek powiatowo-gminny tj. gmin: Brzozów, Domaradz, Dydnia, Haczów, Jasienica Rosielna, Nozdrzec. W ramach zadań inwestycyjnych zgłaszanych do realizacji w gminach wchodzących w skład Związku zaplanowana jest przebudowa około 6 km dróg gminnych. Z uwagi na postępującą, znaczną degradację infrastruktury drogowej, która wynika przede wszystkim ze stopnia amortyzacji nawierzchni i podbudów dróg oraz systematycznego wzrostu ilości transportu, niezbędna jest ich przebudowa. Realizacja inwestycji wpłynie na poprawę bezpieczeństwa i komfortu użytkowania ciągów komunikacyjnych, ułatwi prowadzenie działalności gospodarczej lokalnym firmom oraz podniesie atrakcyjność osiedleńczą w miejscowościach, w których zaplanowano inwestycje, co jest istotne z punktu widzenia wskaźnika demograficznego i rozwoju obszarów tych gmin zakwalifikowanych do obszarów strategicznej interwencji (SOR, z perspektywą do 2030 i FEP 2021-2027). Ułatwi komunikację miejscowości gminnych zarówno z pozostałym obszarem gminy, jak również z regionami na poziomie powiatów, województwa oraz kraju. Zostanie upłynniony ruch drogowy co pozytywnie wpłynie na zmniejszenie jego negatywnego oddziaływania na środowisko poprzez spadek emisji spalin i pyłów do powietrza. Realizacja inwestycji poprawi jakość życia mieszkańców poprzez łatwiejszy dostęp do rynków pracy i usług. Wpłynie korzystnie na poprawę warunków podróży użytkowników dróg oraz zwiększy ich mobilność. Realizacja zadań zaplanowanych w zakresie przedmiotu zamówienia wynika ze strategii terytorialnej Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego opracowanej w ramach Centrum Wsparcia Doradczego, w której problem infrastruktury drogowej na terenie działania Związku jest ujęty w wykazie zadań przyjętych do realizacji jako priorytetowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczbę punktów, jaką uzyska badana oferta, zamawiający obliczy w następujący sposób:
1) Cena
Przez cenę za całość przedmiotu zamówienia zamawiający rozumie łączny koszt za całość przedmiotu zamówienia, stanowiący całkowite, maksymalne, ryczałtowe wynagrodzenie wykonawcy.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium cena – 60 punktów.
Oferta z najniższą oferowaną ceną brutto „C min” otrzymuje punktów 60.
Każda inna oferta „C” otrzymuje ilość punktów w kryterium cena wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
(Cmin/C) x 60 = cp
Cmin – najniższa oferowana cena spośród ofert nieodrzuconych
C – cena badanej oferty
cp – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę z kryterium cena
Przy przeliczaniu liczbę punktów zamawiający zaokrągla w dół do dwóch liczb po przecinku
np. liczba punktów 4,543 zostanie zaokrąglona do 4,54.
2) Okres gwarancji i rękojmi za wady
Przez okres gwarancji i rękojmi za wady zamawiający rozumie wydłużenie minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady wymaganego od wykonawców. Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 3 lata od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady – 40 punktów.
Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres:
• 3 lat otrzyma 0 punktów
• 4 lat otrzyma 10 punktów
• 5 lat otrzyma 25 punktów
• 6 lat otrzyma 40 punktów
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin gwarancji i rękojmi za wady z dokładnością do pełnych lat (np. 3 lata, 5 lat itp.).
W przypadku zaoferowania terminu gwarancji i rękojmi za wady określonego w innych jednostkach miary czasu zamawiający przyjmie, że termin gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty jest równy minimalnemu okresowi gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku, gdy wykonawca nie określi w ofercie terminu okresu gwarancji i rękojmi za wady zamawiający przyjmie, że okres gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty jest równy minimalnemu okresowi gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku gdy wykonawca określi w ofercie okres gwarancji i rękojmi za wady dłuższy niż 6 lat:
• zamawiający przyjmie termin jako dopuszczalny,
• zamawiający przyjmie okres gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty, na potrzeby oceny ofert równy 6 lat,
• wykonawca, który złożył taką ofertę, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, zobowiązany będzie do wykonania umowy z zaoferowanym okresem gwarancji i rękojmi za wady.
W postępowaniu zwycięży oferta, która w wyniku oceny otrzyma najwyższą sumę punktów, uzyskaną we wszystkich kryteriach i spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji warunków zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2 przedmiotu zamówienia - Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego „Partnerstwo Gmin Powiatu Brzozowskiego” – Gmina Jasienica Rosielna
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia, w postaci dokumentacji projektowej z przedmiarem robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zawiera załącznik nr 9 do specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji drogowych na terenie tworzących związek powiatowo-gminny tj. gmin: Brzozów, Domaradz, Dydnia, Haczów, Jasienica Rosielna, Nozdrzec. W ramach zadań inwestycyjnych zgłaszanych do realizacji w gminach wchodzących w skład Związku zaplanowana jest przebudowa około 6 km dróg gminnych. Z uwagi na postępującą, znaczną degradację infrastruktury drogowej, która wynika przede wszystkim ze stopnia amortyzacji nawierzchni i podbudów dróg oraz systematycznego wzrostu ilości transportu, niezbędna jest ich przebudowa. Realizacja inwestycji wpłynie na poprawę bezpieczeństwa i komfortu użytkowania ciągów komunikacyjnych, ułatwi prowadzenie działalności gospodarczej lokalnym firmom oraz podniesie atrakcyjność osiedleńczą w miejscowościach, w których zaplanowano inwestycje, co jest istotne z punktu widzenia wskaźnika demograficznego i rozwoju obszarów tych gmin zakwalifikowanych do obszarów strategicznej interwencji (SOR, z perspektywą do 2030 i FEP 2021-2027). Ułatwi komunikację miejscowości gminnych zarówno z pozostałym obszarem gminy, jak również z regionami na poziomie powiatów, województwa oraz kraju. Zostanie upłynniony ruch drogowy co pozytywnie wpłynie na zmniejszenie jego negatywnego oddziaływania na środowisko poprzez spadek emisji spalin i pyłów do powietrza. Realizacja inwestycji poprawi jakość życia mieszkańców poprzez łatwiejszy dostęp do rynków pracy i usług. Wpłynie korzystnie na poprawę warunków podróży użytkowników dróg oraz zwiększy ich mobilność. Realizacja zadań zaplanowanych w zakresie przedmiotu zamówienia wynika ze strategii terytorialnej Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego opracowanej w ramach Centrum Wsparcia Doradczego, w której problem infrastruktury drogowej na terenie działania Związku jest ujęty w wykazie zadań przyjętych do realizacji jako priorytetowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczbę punktów, jaką uzyska badana oferta, zamawiający obliczy w następujący sposób:
1) Cena
Przez cenę za całość przedmiotu zamówienia zamawiający rozumie łączny koszt za całość przedmiotu zamówienia, stanowiący całkowite, maksymalne, ryczałtowe wynagrodzenie wykonawcy.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium cena – 60 punktów.
Oferta z najniższą oferowaną ceną brutto „C min” otrzymuje punktów 60.
Każda inna oferta „C” otrzymuje ilość punktów w kryterium cena wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
(Cmin/C) x 60 = cp
Cmin – najniższa oferowana cena spośród ofert nieodrzuconych
C – cena badanej oferty
cp – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę z kryterium cena
Przy przeliczaniu liczbę punktów zamawiający zaokrągla w dół do dwóch liczb po przecinku
np. liczba punktów 4,543 zostanie zaokrąglona do 4,54.
2) Okres gwarancji i rękojmi za wady
Przez okres gwarancji i rękojmi za wady zamawiający rozumie wydłużenie minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady wymaganego od wykonawców. Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 3 lata od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady – 40 punktów.
Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres:
• 3 lat otrzyma 0 punktów
• 4 lat otrzyma 10 punktów
• 5 lat otrzyma 25 punktów
• 6 lat otrzyma 40 punktów
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin gwarancji i rękojmi za wady z dokładnością do pełnych lat (np. 3 lata, 5 lat itp.).
W przypadku zaoferowania terminu gwarancji i rękojmi za wady określonego w innych jednostkach miary czasu zamawiający przyjmie, że termin gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty jest równy minimalnemu okresowi gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku, gdy wykonawca nie określi w ofercie terminu okresu gwarancji i rękojmi za wady zamawiający przyjmie, że okres gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty jest równy minimalnemu okresowi gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku gdy wykonawca określi w ofercie okres gwarancji i rękojmi za wady dłuższy niż 6 lat:
• zamawiający przyjmie termin jako dopuszczalny,
• zamawiający przyjmie okres gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty, na potrzeby oceny ofert równy 6 lat,
• wykonawca, który złożył taką ofertę, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, zobowiązany będzie do wykonania umowy z zaoferowanym okresem gwarancji i rękojmi za wady.
W postępowaniu zwycięży oferta, która w wyniku oceny otrzyma najwyższą sumę punktów, uzyskaną we wszystkich kryteriach i spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji warunków zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 3 przedmiotu zamówienia - Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego „Partnerstwo Gmin Powiatu Brzozowskiego” – Gmina Dydnia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia, w postaci dokumentacji projektowych z przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zawiera załącznik nr 10 do specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji drogowych na terenie tworzących związek powiatowo-gminny tj. gmin: Brzozów, Domaradz, Dydnia, Haczów, Jasienica Rosielna, Nozdrzec. W ramach zadań inwestycyjnych zgłaszanych do realizacji w gminach wchodzących w skład Związku zaplanowana jest przebudowa około 6 km dróg gminnych. Z uwagi na postępującą, znaczną degradację infrastruktury drogowej, która wynika przede wszystkim ze stopnia amortyzacji nawierzchni i podbudów dróg oraz systematycznego wzrostu ilości transportu, niezbędna jest ich przebudowa. Realizacja inwestycji wpłynie na poprawę bezpieczeństwa i komfortu użytkowania ciągów komunikacyjnych, ułatwi prowadzenie działalności gospodarczej lokalnym firmom oraz podniesie atrakcyjność osiedleńczą w miejscowościach, w których zaplanowano inwestycje, co jest istotne z punktu widzenia wskaźnika demograficznego i rozwoju obszarów tych gmin zakwalifikowanych do obszarów strategicznej interwencji (SOR, z perspektywą do 2030 i FEP 2021-2027). Ułatwi komunikację miejscowości gminnych zarówno z pozostałym obszarem gminy, jak również z regionami na poziomie powiatów, województwa oraz kraju. Zostanie upłynniony ruch drogowy co pozytywnie wpłynie na zmniejszenie jego negatywnego oddziaływania na środowisko poprzez spadek emisji spalin i pyłów do powietrza. Realizacja inwestycji poprawi jakość życia mieszkańców poprzez łatwiejszy dostęp do rynków pracy i usług. Wpłynie korzystnie na poprawę warunków podróży użytkowników dróg oraz zwiększy ich mobilność. Realizacja zadań zaplanowanych w zakresie przedmiotu zamówienia wynika ze strategii terytorialnej Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego opracowanej w ramach Centrum Wsparcia Doradczego, w której problem infrastruktury drogowej na terenie działania Związku jest ujęty w wykazie zadań przyjętych do realizacji jako priorytetowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zgodnie z art. 441 ustawy P.z.p. zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia w zakresie części 3. Poprzez prawo opcji zamawiający rozumie:
• określenie przez zamawiającego minimalnego zakresu przedmiotu zamówienia, którego wykonanie zamawiający gwarantuje, tzw. zamówienie podstawowe,
• określenie zakresu oraz ceny przedmiotu zamówienia tzw. zamówienie w ramach prawa opcji, którego realizację zamawiający będzie uprawniony (ale nie zobligowany) zamówić do wykonania, a wykonawca zobowiązany będzie roboty zrealizować, przy czym realizacja zamówienia nastąpi wyłącznie w przypadku przekazania wykonawcy, zgodnej z treścią umowy informacji o skorzystaniu z prawa opcji.
Zakres zamówienia podstawowego określają: przedmiar na wykonanie robót pod nazwą PRZEBUDOWA DROGI W MIEJSCOWOSCI NIEBOCKO - NA DZIAŁKACH NR 341 W KM 0+000 DO KM 0+250 I NA DZIAŁCE 339 KM 0+250 DO KM 0+650 ORAZ NA DZIAŁKACH 307/2, 324/2, 327/2 KM 0+650 DO KM 0+995 (plik Przebudowa drogi Niebocko potoki przedmiar zamówienie w zakresie podstawowym.pdf w zakresie załącznika nr 10 do specyfikacji warunków zamówienia) oraz przedmiar na wykonanie robót pod nazwą PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ WEWNETRZNEJ W MIEJSCOWOSCI JABŁONKA - NA DZIAŁKACH NR 146 w KM 0+000 DO KM 0+700 (plik Przebudowa drogi Jabłonka np. szkoły przedmiar zamówienie w zakresie podstawowym.pdf w zakresie załącznika nr 10 do specyfikacji warunków zamówienia).
Zakres zamówienia w zakresie prawa opcji określa przedmiar na wykonanie robót pod nazwą PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ WEWNETRZNEJ W MIEJSCOWOSCI JABŁONKA - NA DZIAŁKACH NR 194 w KM 0+390 DO KM 0+690 (plik Jabłonka np. szkoły przedmiar zamówienie w zakresie prawa opcji.pdf w zakresie załącznika nr 10 do specyfikacji warunków zamówienia).
Wartość prawa opcji na podstawie kosztorysu inwestorskiego 164.473,93 PLN netto.
Ostateczną wartością opcji jest wartość oferty wybranego wykonawcy w zakresie prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczbę punktów, jaką uzyska badana oferta, zamawiający obliczy w następujący sposób:
1) Cena
Przez cenę za całość przedmiotu zamówienia zamawiający rozumie łączny koszt za całość przedmiotu zamówienia, stanowiący całkowite, maksymalne, ryczałtowe wynagrodzenie wykonawcy.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium cena – 60 punktów.
Oferta z najniższą oferowaną ceną brutto „C min” otrzymuje punktów 60.
Każda inna oferta „C” otrzymuje ilość punktów w kryterium cena wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
(Cmin/C) x 60 = cp
Cmin – najniższa oferowana cena spośród ofert nieodrzuconych
C – cena badanej oferty
cp – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę z kryterium cena
Przy przeliczaniu liczbę punktów zamawiający zaokrągla w dół do dwóch liczb po przecinku
np. liczba punktów 4,543 zostanie zaokrąglona do 4,54.
2) Okres gwarancji i rękojmi za wady
Przez okres gwarancji i rękojmi za wady zamawiający rozumie wydłużenie minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady wymaganego od wykonawców. Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 3 lata od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady – 40 punktów.
Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres:
• 3 lat otrzyma 0 punktów
• 4 lat otrzyma 10 punktów
• 5 lat otrzyma 25 punktów
• 6 lat otrzyma 40 punktów
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin gwarancji i rękojmi za wady z dokładnością do pełnych lat (np. 3 lata, 5 lat itp.).
W przypadku zaoferowania terminu gwarancji i rękojmi za wady określonego w innych jednostkach miary czasu zamawiający przyjmie, że termin gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty jest równy minimalnemu okresowi gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku, gdy wykonawca nie określi w ofercie terminu okresu gwarancji i rękojmi za wady zamawiający przyjmie, że okres gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty jest równy minimalnemu okresowi gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku gdy wykonawca określi w ofercie okres gwarancji i rękojmi za wady dłuższy niż 6 lat:
• zamawiający przyjmie termin jako dopuszczalny,
• zamawiający przyjmie okres gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty, na potrzeby oceny ofert równy 6 lat,
• wykonawca, który złożył taką ofertę, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, zobowiązany będzie do wykonania umowy z zaoferowanym okresem gwarancji i rękojmi za wady.
W postępowaniu zwycięży oferta, która w wyniku oceny otrzyma najwyższą sumę punktów, uzyskaną we wszystkich kryteriach i spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji warunków zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 4 przedmiotu zamówienia - Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego „Partnerstwo Gmin Powiatu Brzozowskiego” – Gmina Nozdrzec
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia, w postaci dokumentacji projektowej z przedmiarem robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zawiera załącznik nr 11 do specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji drogowych na terenie tworzących związek powiatowo-gminny tj. gmin: Brzozów, Domaradz, Dydnia, Haczów, Jasienica Rosielna, Nozdrzec. W ramach zadań inwestycyjnych zgłaszanych do realizacji w gminach wchodzących w skład Związku zaplanowana jest przebudowa około 6 km dróg gminnych. Z uwagi na postępującą, znaczną degradację infrastruktury drogowej, która wynika przede wszystkim ze stopnia amortyzacji nawierzchni i podbudów dróg oraz systematycznego wzrostu ilości transportu, niezbędna jest ich przebudowa. Realizacja inwestycji wpłynie na poprawę bezpieczeństwa i komfortu użytkowania ciągów komunikacyjnych, ułatwi prowadzenie działalności gospodarczej lokalnym firmom oraz podniesie atrakcyjność osiedleńczą w miejscowościach, w których zaplanowano inwestycje, co jest istotne z punktu widzenia wskaźnika demograficznego i rozwoju obszarów tych gmin zakwalifikowanych do obszarów strategicznej interwencji (SOR, z perspektywą do 2030 i FEP 2021-2027). Ułatwi komunikację miejscowości gminnych zarówno z pozostałym obszarem gminy, jak również z regionami na poziomie powiatów, województwa oraz kraju. Zostanie upłynniony ruch drogowy co pozytywnie wpłynie na zmniejszenie jego negatywnego oddziaływania na środowisko poprzez spadek emisji spalin i pyłów do powietrza. Realizacja inwestycji poprawi jakość życia mieszkańców poprzez łatwiejszy dostęp do rynków pracy i usług. Wpłynie korzystnie na poprawę warunków podróży użytkowników dróg oraz zwiększy ich mobilność. Realizacja zadań zaplanowanych w zakresie przedmiotu zamówienia wynika ze strategii terytorialnej Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego opracowanej w ramach Centrum Wsparcia Doradczego, w której problem infrastruktury drogowej na terenie działania Związku jest ujęty w wykazie zadań przyjętych do realizacji jako priorytetowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczbę punktów, jaką uzyska badana oferta, zamawiający obliczy w następujący sposób:
1) Cena
Przez cenę za całość przedmiotu zamówienia zamawiający rozumie łączny koszt za całość przedmiotu zamówienia, stanowiący całkowite, maksymalne, ryczałtowe wynagrodzenie wykonawcy.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium cena – 60 punktów.
Oferta z najniższą oferowaną ceną brutto „C min” otrzymuje punktów 60.
Każda inna oferta „C” otrzymuje ilość punktów w kryterium cena wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
(Cmin/C) x 60 = cp
Cmin – najniższa oferowana cena spośród ofert nieodrzuconych
C – cena badanej oferty
cp – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę z kryterium cena
Przy przeliczaniu liczbę punktów zamawiający zaokrągla w dół do dwóch liczb po przecinku
np. liczba punktów 4,543 zostanie zaokrąglona do 4,54.
2) Okres gwarancji i rękojmi za wady
Przez okres gwarancji i rękojmi za wady zamawiający rozumie wydłużenie minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady wymaganego od wykonawców. Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 3 lata od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady – 40 punktów.
Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres:
• 3 lat otrzyma 0 punktów
• 4 lat otrzyma 10 punktów
• 5 lat otrzyma 25 punktów
• 6 lat otrzyma 40 punktów
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin gwarancji i rękojmi za wady z dokładnością do pełnych lat (np. 3 lata, 5 lat itp.).
W przypadku zaoferowania terminu gwarancji i rękojmi za wady określonego w innych jednostkach miary czasu zamawiający przyjmie, że termin gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty jest równy minimalnemu okresowi gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku, gdy wykonawca nie określi w ofercie terminu okresu gwarancji i rękojmi za wady zamawiający przyjmie, że okres gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty jest równy minimalnemu okresowi gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku gdy wykonawca określi w ofercie okres gwarancji i rękojmi za wady dłuższy niż 6 lat:
• zamawiający przyjmie termin jako dopuszczalny,
• zamawiający przyjmie okres gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty, na potrzeby oceny ofert równy 6 lat,
• wykonawca, który złożył taką ofertę, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, zobowiązany będzie do wykonania umowy z zaoferowanym okresem gwarancji i rękojmi za wady.
W postępowaniu zwycięży oferta, która w wyniku oceny otrzyma najwyższą sumę punktów, uzyskaną we wszystkich kryteriach i spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji warunków zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 5 przedmiotu zamówienia - Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego „Partnerstwo Gmin Powiatu Brzozowskiego” – Gmina Haczów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 5 przedmiotu zamówienia, w postaci dokumentacji projektowej z przedmiarem robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zawiera załącznik nr 12 do specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji drogowych na terenie tworzących związek powiatowo-gminny tj. gmin: Brzozów, Domaradz, Dydnia, Haczów, Jasienica Rosielna, Nozdrzec. W ramach zadań inwestycyjnych zgłaszanych do realizacji w gminach wchodzących w skład Związku zaplanowana jest przebudowa około 6 km dróg gminnych. Z uwagi na postępującą, znaczną degradację infrastruktury drogowej, która wynika przede wszystkim ze stopnia amortyzacji nawierzchni i podbudów dróg oraz systematycznego wzrostu ilości transportu, niezbędna jest ich przebudowa. Realizacja inwestycji wpłynie na poprawę bezpieczeństwa i komfortu użytkowania ciągów komunikacyjnych, ułatwi prowadzenie działalności gospodarczej lokalnym firmom oraz podniesie atrakcyjność osiedleńczą w miejscowościach, w których zaplanowano inwestycje, co jest istotne z punktu widzenia wskaźnika demograficznego i rozwoju obszarów tych gmin zakwalifikowanych do obszarów strategicznej interwencji (SOR, z perspektywą do 2030 i FEP 2021-2027). Ułatwi komunikację miejscowości gminnych zarówno z pozostałym obszarem gminy, jak również z regionami na poziomie powiatów, województwa oraz kraju. Zostanie upłynniony ruch drogowy co pozytywnie wpłynie na zmniejszenie jego negatywnego oddziaływania na środowisko poprzez spadek emisji spalin i pyłów do powietrza. Realizacja inwestycji poprawi jakość życia mieszkańców poprzez łatwiejszy dostęp do rynków pracy i usług. Wpłynie korzystnie na poprawę warunków podróży użytkowników dróg oraz zwiększy ich mobilność. Realizacja zadań zaplanowanych w zakresie przedmiotu zamówienia wynika ze strategii terytorialnej Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego opracowanej w ramach Centrum Wsparcia Doradczego, w której problem infrastruktury drogowej na terenie działania Związku jest ujęty w wykazie zadań przyjętych do realizacji jako priorytetowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zgodnie z art. 441 ustawy P.z.p. zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia w zakresie części 3. Poprzez prawo opcji zamawiający rozumie:
• określenie przez zamawiającego minimalnego zakresu przedmiotu zamówienia, którego wykonanie zamawiający gwarantuje, tzw. zamówienie podstawowe,
• określenie zakresu oraz ceny przedmiotu zamówienia tzw. zamówienie w ramach prawa opcji, którego realizację zamawiający będzie uprawniony (ale nie zobligowany) zamówić do wykonania, a wykonawca zobowiązany będzie roboty zrealizować, przy czym realizacja zamówienia nastąpi wyłącznie w przypadku przekazania wykonawcy, zgodnej z treścią umowy informacji o skorzystaniu z prawa opcji.
Zakres zamówienia podstawowego określają: przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Droga Jasionów nr 76 (plik Przedmiar robót droga Jasionów nr 76.pdf w zakresie załącznika nr 12 do specyfikacji warunków zamówienia), przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Droga Jasionów 237 (plik Przedmiar robót droga Jasionów nr 237.pdf w zakresie załącznika nr 12 do specyfikacji warunków zamówienia), przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Droga Malinówka k Szkoły 67 75 (plik Przedmiar robót droga Malinówka koło szkoły.pdf w zakresie załącznika nr 12 do specyfikacji warunków zamówienia), przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Droga Malinówka 393 397 (plik Przedmiar robót droga Malinówka nr 393 ….pdf w zakresie załącznika nr 12 do specyfikacji warunków zamówienia), przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Droga Trześniów Sikorka (plik Przedmiar robót droga Trześniów.pdf w zakresie załącznika nr 12 do specyfikacji warunków zamówienia), przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Droga Buków Powyżej DL dgr 26 II (plik Przedmiar robót droga w Bukowie.pdf w zakresie załącznika nr 12 do specyfikacji warunków zamówienia), przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Droga Haczów nr ewid 720 (plik Przedmiar robót droga w Haczowie.pdf w zakresie załącznika nr 12 do specyfikacji warunków zamówienia), przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Droga Wzdów Wygon (plik Przedmiar robót droga Wzdów.pdf w zakresie załącznika nr 12 do specyfikacji warunków zamówienia), przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Droga Jabłonica P Budzyń 2 (plik Przedmiar robót Jabłonica Polska Budzyń.pdf w zakresie załącznika nr 12 do specyfikacji warunków zamówienia).
Zakres zamówienia w zakresie prawa opcji określa przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Droga Haczów nr ewid 720 II (Plik Przedmiar robót Droga nr ewid. 720 w m. Haczów - Prawo opcji.pdf w zakresie załącznika nr 12 do specyfikacji warunków zamówienia).
Wartość prawa opcji na podstawie kosztorysu inwestorskiego 79.384,00 PLN netto.
Ostateczną wartością opcji jest wartość oferty wybranego wykonawcy w zakresie prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczbę punktów, jaką uzyska badana oferta, zamawiający obliczy w następujący sposób:
1) Cena
Przez cenę za całość przedmiotu zamówienia zamawiający rozumie łączny koszt za całość przedmiotu zamówienia, stanowiący całkowite, maksymalne, ryczałtowe wynagrodzenie wykonawcy.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium cena – 60 punktów.
Oferta z najniższą oferowaną ceną brutto „C min” otrzymuje punktów 60.
Każda inna oferta „C” otrzymuje ilość punktów w kryterium cena wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
(Cmin/C) x 60 = cp
Cmin – najniższa oferowana cena spośród ofert nieodrzuconych
C – cena badanej oferty
cp – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę z kryterium cena
Przy przeliczaniu liczbę punktów zamawiający zaokrągla w dół do dwóch liczb po przecinku
np. liczba punktów 4,543 zostanie zaokrąglona do 4,54.
2) Okres gwarancji i rękojmi za wady
Przez okres gwarancji i rękojmi za wady zamawiający rozumie wydłużenie minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady wymaganego od wykonawców. Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 3 lata od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady – 40 punktów.
Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres:
• 3 lat otrzyma 0 punktów
• 4 lat otrzyma 10 punktów
• 5 lat otrzyma 25 punktów
• 6 lat otrzyma 40 punktów
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin gwarancji i rękojmi za wady z dokładnością do pełnych lat (np. 3 lata, 5 lat itp.).
W przypadku zaoferowania terminu gwarancji i rękojmi za wady określonego w innych jednostkach miary czasu zamawiający przyjmie, że termin gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty jest równy minimalnemu okresowi gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku, gdy wykonawca nie określi w ofercie terminu okresu gwarancji i rękojmi za wady zamawiający przyjmie, że okres gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty jest równy minimalnemu okresowi gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku gdy wykonawca określi w ofercie okres gwarancji i rękojmi za wady dłuższy niż 6 lat:
• zamawiający przyjmie termin jako dopuszczalny,
• zamawiający przyjmie okres gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty, na potrzeby oceny ofert równy 6 lat,
• wykonawca, który złożył taką ofertę, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, zobowiązany będzie do wykonania umowy z zaoferowanym okresem gwarancji i rękojmi za wady.
W postępowaniu zwycięży oferta, która w wyniku oceny otrzyma najwyższą sumę punktów, uzyskaną we wszystkich kryteriach i spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji warunków zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 6 przedmiotu zamówienia - Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego „Partnerstwo Gmin Powiatu Brzozowskiego” – Gmina Brzozów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 6 przedmiotu zamówienia, w postaci dokumentacji projektowej z przedmiarem robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zawiera załącznik nr 13 do specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji drogowych na terenie tworzących związek powiatowo-gminny tj. gmin: Brzozów, Domaradz, Dydnia, Haczów, Jasienica Rosielna, Nozdrzec. W ramach zadań inwestycyjnych zgłaszanych do realizacji w gminach wchodzących w skład Związku zaplanowana jest przebudowa około 6 km dróg gminnych. Z uwagi na postępującą, znaczną degradację infrastruktury drogowej, która wynika przede wszystkim ze stopnia amortyzacji nawierzchni i podbudów dróg oraz systematycznego wzrostu ilości transportu, niezbędna jest ich przebudowa. Realizacja inwestycji wpłynie na poprawę bezpieczeństwa i komfortu użytkowania ciągów komunikacyjnych, ułatwi prowadzenie działalności gospodarczej lokalnym firmom oraz podniesie atrakcyjność osiedleńczą w miejscowościach, w których zaplanowano inwestycje, co jest istotne z punktu widzenia wskaźnika demograficznego i rozwoju obszarów tych gmin zakwalifikowanych do obszarów strategicznej interwencji (SOR, z perspektywą do 2030 i FEP 2021-2027). Ułatwi komunikację miejscowości gminnych zarówno z pozostałym obszarem gminy, jak również z regionami na poziomie powiatów, województwa oraz kraju. Zostanie upłynniony ruch drogowy co pozytywnie wpłynie na zmniejszenie jego negatywnego oddziaływania na środowisko poprzez spadek emisji spalin i pyłów do powietrza. Realizacja inwestycji poprawi jakość życia mieszkańców poprzez łatwiejszy dostęp do rynków pracy i usług. Wpłynie korzystnie na poprawę warunków podróży użytkowników dróg oraz zwiększy ich mobilność. Realizacja zadań zaplanowanych w zakresie przedmiotu zamówienia wynika ze strategii terytorialnej Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego opracowanej w ramach Centrum Wsparcia Doradczego, w której problem infrastruktury drogowej na terenie działania Związku jest ujęty w wykazie zadań przyjętych do realizacji jako priorytetowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zgodnie z art. 441 ustawy P.z.p. zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia w zakresie części 3. Poprzez prawo opcji zamawiający rozumie:
• określenie przez zamawiającego minimalnego zakresu przedmiotu zamówienia, którego wykonanie zamawiający gwarantuje, tzw. zamówienie podstawowe,
• określenie zakresu oraz ceny przedmiotu zamówienia tzw. zamówienie w ramach prawa opcji, którego realizację zamawiający będzie uprawniony (ale nie zobligowany) zamówić do wykonania, a wykonawca zobowiązany będzie roboty zrealizować, przy czym realizacja zamówienia nastąpi wyłącznie w przypadku przekazania wykonawcy, zgodnej z treścią umowy informacji o skorzystaniu z prawa opcji.
Zakres zamówienia podstawowego określają: przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Przebudowa drogi na działce gruntowej nr 700 w miejscowości Stara Wieś, przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Przebudowa drogi na działce gruntowej 3372,3460 w miejscowości Humniska, przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Przebudowa drogi na działce gruntowej nr 163 w miejscowości Humniska, przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Przebudowa drogi na działce gruntowej 3495 w miejscowości Górki, przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Przebudowa drogi na działce gruntowej 602, 924 w miejscowości Przysietnica, przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Przebudowa drogi na działce gruntowej 7239, 7244/3, 7244/5 w miejscowości Przysietnica.
Zakres zamówienia w zakresie prawa opcji określają przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Przebudowa drogi na działce gruntowej 3336 w miejscowości Humniska, przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Przebudowa drogi na działce gruntowej 3518 w miejscowości Humniska, przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Przebudowa drogi gminnej na działce gruntowej 3791/1 w miejscowości Górki, przedmiar na wykonanie robót pod nazwą Przebudowa drogi na działce gruntowej 1498, 1555, 1882 w miejscowości Przysietnica.
Wartość prawa opcji na podstawie kosztorysów inwestorskich 472.331,44 PLN netto.
Ostateczną wartością opcji jest wartość oferty wybranego wykonawcy w zakresie prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczbę punktów, jaką uzyska badana oferta, zamawiający obliczy w następujący sposób:
1) Cena
Przez cenę za całość przedmiotu zamówienia zamawiający rozumie łączny koszt za całość przedmiotu zamówienia, stanowiący całkowite, maksymalne, ryczałtowe wynagrodzenie wykonawcy.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium cena – 60 punktów.
Oferta z najniższą oferowaną ceną brutto „C min” otrzymuje punktów 60.
Każda inna oferta „C” otrzymuje ilość punktów w kryterium cena wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
(Cmin/C) x 60 = cp
Cmin – najniższa oferowana cena spośród ofert nieodrzuconych
C – cena badanej oferty
cp – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę z kryterium cena
Przy przeliczaniu liczbę punktów zamawiający zaokrągla w dół do dwóch liczb po przecinku
np. liczba punktów 4,543 zostanie zaokrąglona do 4,54.
2) Okres gwarancji i rękojmi za wady
Przez okres gwarancji i rękojmi za wady zamawiający rozumie wydłużenie minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady wymaganego od wykonawców. Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 3 lata od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady – 40 punktów.
Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres:
• 3 lat otrzyma 0 punktów
• 4 lat otrzyma 10 punktów
• 5 lat otrzyma 25 punktów
• 6 lat otrzyma 40 punktów
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin gwarancji i rękojmi za wady z dokładnością do pełnych lat (np. 3 lata, 5 lat itp.).
W przypadku zaoferowania terminu gwarancji i rękojmi za wady określonego w innych jednostkach miary czasu zamawiający przyjmie, że termin gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty jest równy minimalnemu okresowi gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku, gdy wykonawca nie określi w ofercie terminu okresu gwarancji i rękojmi za wady zamawiający przyjmie, że okres gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty jest równy minimalnemu okresowi gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku gdy wykonawca określi w ofercie okres gwarancji i rękojmi za wady dłuższy niż 6 lat:
• zamawiający przyjmie termin jako dopuszczalny,
• zamawiający przyjmie okres gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty, na potrzeby oceny ofert równy 6 lat,
• wykonawca, który złożył taką ofertę, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, zobowiązany będzie do wykonania umowy z zaoferowanym okresem gwarancji i rękojmi za wady.
W postępowaniu zwycięży oferta, która w wyniku oceny otrzyma najwyższą sumę punktów, uzyskaną we wszystkich kryteriach i spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji warunków zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 przedmiotu zamówienia – Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Brzozów w ramach funduszu sołeckiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 7 przedmiotu zamówienia, w postaci dokumentacji projektowej z przedmiarem robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zawiera załącznik nr 14 do specyfikacji warunków zamówienia. Zamówienie w zakresie części nr 7 jest zamówieniem Gminy Brzozów przygotowanym i przeprowadzanym przez Związek Powiatowo-Gminny „Partnerstwo Gmin Powiatu Brzozowskiego”. Umowa w zakresie części 7 przedmiotu zamówienia zostanie zawarta z Gminą Brzozów jako zamawiającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczbę punktów, jaką uzyska badana oferta, zamawiający obliczy w następujący sposób:
1) Cena
Przez cenę za całość przedmiotu zamówienia zamawiający rozumie łączny koszt za całość przedmiotu zamówienia, stanowiący całkowite, maksymalne, ryczałtowe wynagrodzenie wykonawcy.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium cena – 60 punktów.
Oferta z najniższą oferowaną ceną brutto „C min” otrzymuje punktów 60.
Każda inna oferta „C” otrzymuje ilość punktów w kryterium cena wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
(Cmin/C) x 60 = cp
Cmin – najniższa oferowana cena spośród ofert nieodrzuconych
C – cena badanej oferty
cp – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę z kryterium cena
Przy przeliczaniu liczbę punktów zamawiający zaokrągla w dół do dwóch liczb po przecinku
np. liczba punktów 4,543 zostanie zaokrąglona do 4,54.
2) Okres gwarancji i rękojmi za wady
Przez okres gwarancji i rękojmi za wady zamawiający rozumie wydłużenie minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady wymaganego od wykonawców. Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 3 lata od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady – 40 punktów.
Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres:
• 3 lat otrzyma 0 punktów
• 4 lat otrzyma 10 punktów
• 5 lat otrzyma 25 punktów
• 6 lat otrzyma 40 punktów
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin gwarancji i rękojmi za wady z dokładnością do pełnych lat (np. 3 lata, 5 lat itp.).
W przypadku zaoferowania terminu gwarancji i rękojmi za wady określonego w innych jednostkach miary czasu zamawiający przyjmie, że termin gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty jest równy minimalnemu okresowi gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku, gdy wykonawca nie określi w ofercie terminu okresu gwarancji i rękojmi za wady zamawiający przyjmie, że okres gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty jest równy minimalnemu okresowi gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku gdy wykonawca określi w ofercie okres gwarancji i rękojmi za wady dłuższy niż 6 lat:
• zamawiający przyjmie termin jako dopuszczalny,
• zamawiający przyjmie okres gwarancji i rękojmi za wady dla tej oferty, na potrzeby oceny ofert równy 6 lat,
• wykonawca, który złożył taką ofertę, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, zobowiązany będzie do wykonania umowy z zaoferowanym okresem gwarancji i rękojmi za wady.
W postępowaniu zwycięży oferta, która w wyniku oceny otrzyma najwyższą sumę punktów, uzyskaną we wszystkich kryteriach i spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji warunków zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający stawia warunki udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jak poniżej, w odniesieniu do części od 1 do 6 przedmiotu zamówienia:
• zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch zadań, obejmujących swym zakresem roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie drogi klasy nie niższej niż klasa „L” (droga lokalna), w ramach, których wykonano nawierzchnię z betonów asfaltowych w ilości nie mniejszej niż 500 m², w odniesieniu do każdego z zadań. Za roboty zakończone uznaje się takie, dla których wystawiono świadectwo przejęcia, protokół końcowego odbioru lub inny równoważny dokument potwierdzający odbiór robót przez inwestora. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się doświadczeniem uzyskanym podczas realizacji kontraktów w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Sformułowania „budowa”, „rozbudowa”, „przebudowa” lub „remont” należy rozumieć zgodnie z definicjami określonymi lub wynikającymi z ustawy Prawo budowlane,
• zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, tzn., że dysponuje lub będzie dysponował: osobą pełniącą obowiązki kierownika robót, posiadającą - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 220), do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, zgodnie z treścią art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie części od 1 do 6 przedmiotu zamówienia, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, poniższych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzający że wykonawca zrealizował roboty określone w wymaganiach zamawiającego, wraz z podaniem rodzaju wykonywanych robót, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji) oraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za pełnienie funkcji kierownika robót wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wzór stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji) lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy i usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji).
Dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub umocowane przez te osoby do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający wymaga, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
a. przedstawienia odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, albo
b. wskazania danych umożliwiających dostęp do wyżej wymienionych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, albo
c. przedstawienia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 11 ppkt. 16 lit. a specyfikacji
Zapisy powyższe stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych lub podwykonawcy nie będącego podmiotem udostepniającym zasoby na takich zasadach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Od wykonawców składających ofertę w postępowaniu zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
a) część 1 przedmiotu zamówienia 5500 PLN
b) część 2 przedmiotu zamówienia 5500 PLN
c) część 3 przedmiotu zamówienia 5500 PLN
d) część 4 przedmiotu zamówienia 5500 PLN
e) część 5 przedmiotu zamówienia 5500 PLN
f) część 6 przedmiotu zamówienia 5500 PLN
g) część 7 przedmiotu zamówienia wadium nie jest wymagane
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) w gwarancjach bankowych,
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy nr 10 1240 1792 1111 0011 3590 1099
Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę i godzinę uznania środków na rachunku do wpłaty wadium.
Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia należy przekazać zamawiającemu, w oryginale, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ze upoważnionych osób ze strony wystawcy) razem z ofertą.
Jako beneficjenta gwarancji lub poręczenia należy wskazać Związek Powiatowo-Gminny „Partnerstwo Gmin Powiatu Brzozowskiego”, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów.
Wymaga się, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w ustawie Prawo zamówień publicznych. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie, nie może być utrudnione.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.
b) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w punkcie 11 ppkt. 10 specyfikacji (oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji), składa każdy z wykonawców (osobno każdy z konsorcjantów lub wspólników spółki cywilnej).
c) Jeżeli w postepowaniu wybrana zostanie oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zamawiający zażąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
d) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy i usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji).
e) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
f) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wykazują łącznie, zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający, niezwłocznie po dokonaniu protokolarnego przekazania terenu realizacji przedmiotu umowy wypłaci Wykonawcy zaliczkę w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania precyzują dokumenty zamówienia, w szczególności załącznik nr 1 i 15 do specyfikacji warunków zamówienia - wzory umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-01

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 z późniejszymi zmianami) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również:
a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy,
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r., poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy,
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy.
Wykluczenie następuje na okres trwania wyżej wymienionych okoliczności.

Zamawiający, od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w zakresie części od 1 do 6 przedmiotu zamówienia wymagał będzie, przed podpisaniem umowy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.