eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Całodobowa ochrona fizyczna nieruchomości Zamawiającego w Piasecznie przy ul. Technicznej 6, ul. Technicznej 4 oraz ul. Julianowskiej 27 przez okres 24 miesięcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Całodobowa ochrona fizyczna nieruchomości Zamawiającego w Piasecznie przy ul. Technicznej 6, ul. Technicznej 4 oraz ul. Julianowskiej 27 przez okres 24 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Piaseczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016161080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Techniczna 6

1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-502

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: puk@pukpiaseczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukpiaseczno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodobowa ochrona fizyczna nieruchomości Zamawiającego w Piasecznie przy ul. Technicznej 6, ul. Technicznej 4 oraz ul. Julianowskiej 27 przez okres 24 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4752ffb-e305-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247741

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/profile/1230878675

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/profile/1230878675

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział VII SWZ dostępnej pod ww. adresem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04 maja 2016 r.), zwanego poniżej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Piaseczno Sp. z o.o. z siedzibą: 05-500 Piaseczno, ul. Techniczna 6.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Przedsiębiorstwie Usług Komunalnych Piaseczno Sp. z o.o. jest Pan Adam Zdrojewski, adres poczty elektronicznej: olcom@post.pl, tel.: +48 515 205 246.
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Całodobowa ochrona fizyczna nieruchomości Zamawiającego w Piasecznie przy ul. Technicznej 6, ul. Technicznej 4 oraz ul. Julianowskiej 27przez okres 24 miesięcy”.
4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie:
a) art. 18 ust. 1 i 6 z zastrzeżeniem art. 18 ust. 3 i 5 Ustawy
b) art. 74 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 74 ust. 2-4 Ustawy
5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres trwania umowy w sprawie zamówienia przekracza 4 lata, okres przechowywania danych obejmuje cały okres trwania umowy;
6) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiadają Państwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych
osobowych, z zastrzeżeniem, iż skorzystanie z prawa do sprostowania
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z zastrzeżeniem, iż prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Nie przysługuje Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 05/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona fizyczna nieruchomości Zamawiającego w Piasecznie przy ul. Technicznej 6, ul. Technicznej 4 oraz Julianowskiej 27 przez okres 24 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze jako ofertę najkorzystniejszą, tę ofertę spośród ofert
niepodlegających odrzuceniu, która zawierać będzie najniższą cenę za jedną dobę świadczenia usługi ochrony na warunkach i zasadach określonych w SWZ wraz z załącznikami.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca obowiązany jest wykazać, że posiada aktualną koncesję
na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób
i mienia, uzyskaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie
osób i mienia;
2. Wykonawca obowiązany jest wykazać, że dysponuje:

a) co najmniej ośmioma osobami ze znajomością obsługi monitoringu wizyjnego, posiadających aktualne badania lekarskie oraz badania psychofizyczne,
b) 2 nadajnikami wraz z 4 pilotami antynapadowymi do połączenia
ze stanowiskiem kierowania (centrum monitorowania sygnałów alarmowych) wykonawcy w sposób umożliwiający przywołanie grupy interwencyjnej,
c) systemem komunikacji bezprzewodowej (np. krótkofalówkami lub radiotelefonami) umożliwiającymi współdziałanie oraz koordynację
działań poszczególnych pracowników ochrony w czasie interwencji,
d) każdoczasowo co najmniej pięcioma dwuosobowymi mobilnymi
grupami interwencyjnymi działającymi w rejonie Piaseczna.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie
art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy, w tym o niezaleganiu
z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie
z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych,
- którego wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.


aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik Nr 1: Wzór Formularza oferty;
Załącznik Nr 3: Wzór Oświadczenia wykonawcy ws. listy personelu, o którym
mowa w Rozdziale V pkt 3.4. lit. a) SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z rozdziałem VI SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości
14 000,00 (czternaście tysięcy) złotych.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek
bankowy nr: 50 1240 6351 1111 0000 4810 4355, prowadzony
przez Bank Polska Kasa Opieki SA (Pekao SA), z dopiskiem „Wadium
w postępowaniu nr 05/2024”.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym.
6. Dokument lub dokumenty wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu ma być złożony wraz z ofertą w formie oryginalnego dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej zgodnie z art. 97 ust. 10 Ustawy.
7. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia ma zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. W dokumencie tym, gwarant lub poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków dotyczących sposobu doręczenia żądania zapłaty do siedziby gwaranta lub poręczyciela (np. za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, albo tylko w formie listu poleconego albo kurierem), albo od przedłożenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, za wyjątkiem dokumentów potwierdzających umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego oraz potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Zamawiającego.
8. Z zastrzeżeniem ust. 9 Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w Ustawie.
9. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w Ustawie.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu
art. 58 ust. 1 Ustawy muszą spełniać następujące wymogi:
1) wykonawcy występujący wspólnie są obowiązani do ustanowienia
pełnomocnika do:
a) reprezentowania ich w postępowaniu albo,
b) reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
2) pełnomocnictwo - w postaci oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez notariusza - powinno być złożone wraz z ofertą i zawierać także wskazania:
a) zamówienia, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy wraz z określeniem adresu i siedziby;
3) pełnomocnictwo musi być udzielone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i podpisane przez osobę uprawnioną.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmainy umowy przewiduje § 15 projektu umowy:
"Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy
w przypadku, o którym mowa w § 6 ust. 8, § 11 ust. 3 i 6 oraz w ust. 4, ust. 5 i ust. 6 , a także w innych niż wskazane przypadkach przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa.
4. Jeżeli którekolwiek z postanowień Umowy stanie się nieważne lub nieskuteczne na podstawie zmiany obowiązujących przepisów lub na podstawie prawomocnego orzeczenia sądu, to zmiana taka lub orzeczenie pozostaną bez wpływu na ważność pozostałych postanowień, które zachowają moc obowiązującą tak, jakby Umowa została zawarta bez takiego nieważnego lub nieskutecznego postanowienia. W takim przypadku, z zastrzeżeniem postanowień ust. 5 , Strony niezwłocznie przystąpią w dobrej wierze do uzgodnienia nowego postanowienia w celu usunięcia nieważności lub nieskuteczności i przywrócenia, w miarę możliwości, pierwotnego skutku i intencji Umowy.
5. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień Umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli nastąpi:
1) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu umowy, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy;
2) przeniesienie praw i obowiązków Wykonawcy wynikających z Umowy
na osobę lub osoby trzecie w przypadkach przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa.
6. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie w przypadku,
o którym mowa w § 14."

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-27 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. za pośrednictwem internetowej platformy zakupowej „JOSEPHINE” działającej pod adresem: https://josephine.proebiz.com/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-27 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.