Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00070197/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spradom.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spradom.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16328c4e-bc24-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048105/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070197
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ON.272.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Starostwa Powiatowego w Radomiu.
RODZAJE MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ ICH SZACUNKOWE ILOŚCI WYKAZANE ZOSTAŁY W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ.
Zamawiający zastrzega, że wyszczególnione w formularzu ofertowym ilości materiałów eksploatacyjnych nie mają charakteru wiążącego i stanowią jedynie przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały.
W wyniku konkretnych zamówień ilość poszczególnych materiałów może ulec zmianie, z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto Umowy.
1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie, partiami, według potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień skierowanych do Wykonawcy w sposób szczegółowo określony w § 5 ust. 1 projektu Umowy. Każdorazowo, w zamówieniu cząstkowym, Zamawiający określi ilość i rodzaj materiałów eksploatacyjnych. 2. Okres przydatności do użytku dostarczonych artykułów nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie Starostwa Powiatowego w Radomiu. 4. Artykuły będące przedmiotem dostawy winny być w pełni funkcjonalne, fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób trzecich, wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych produktów z odzysku, spełniające normy bezpieczeństwa, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu lub modelem urządzenia, w którym mają mieć zastosowanie oraz gwarantuje przez cały okres ich eksploatacji niezawodną pracę urządzeń, do których są przeznaczone. 5. Dostarczone artykuły, nie mogą być eksploatowane wcześniej, uzupełniane lub przerabiane. Winny posiadać cechy pierwotnego opakowania. 6. Zamawiający nie dopuszcza dostawy regenerowanych materiałów eksploatacyjnych, a pod pojęciem "fabrycznie nowe" rozumieć należy wyłącznie produkty wykonane z elementów nieregenerowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 7. W przypadku, gdy z powodu dostarczenia wadliwych materiałów eksploatacyjnych nastąpi uszkodzenie urządzenia drukującego, Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami naprawy tego urządzenia. 8. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej wymiany zareklamowanego artykułu na wolny od wad w terminie 7 dni od daty złożenia reklamacji przez Zamawiającego, bądź w terminie 3 dni od daty złożenia reklamacji udzieli Zamawiającemu odpowiedzi pisemnej, podając przyczyny nieuwzględnienia reklamacji. Brak odpowiedzi w podanym terminie oznacza uwzględnienie reklamacji w całości. 9. Z tytułu realizacji uprawnień gwarancyjnych Zamawiający nie może zostać obciążony żadnymi kosztami związanymi z wymianą wadliwych materiałów eksploatacyjnych. Koszty będą obciążać wyłącznie Wykonawcę. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia urządzeń drukujących lub kopiujących spowodowane bezpośrednio przez użycie dostarczonego przez niego artykułu, stwierdzone na podstawie ekspertyzy autoryzowanego punktu serwisowego producenta urządzenia. W takim przypadku Wykonawca zapewni na własny koszt naprawę urządzenia we wskazanym przez Zamawiającego serwisie naprawczym lub wymianę urządzenia na nowe. 11. Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi na dostarczone materiały eksploatacyjne na okres równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. 12. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego odbioru (w tym transportu) i recyklingu lub utylizacji wszystkich zużytych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, m.in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.). 13. Przekazując Zamawiającemu materiały eksploatacyjne Wykonawca gwarantuje, iż zaoferowane i dostarczone materiały eksploatacyjne:
1) zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego,
2) zapewniają należyte bezpieczeństwo pracy urządzeń Zamawiającego,
3) zamontowanie i użytkowanie materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone,
4) będą posiadały właściwe opakowanie i oznakowanie,
5) w przypadku zamienników - są legalnymi zamiennikami, nie naruszają patentów i znaków towarowych producentów sprzętu drukującego,
6) w przypadku zamienników - nie ograniczają pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, a po ich zainstalowaniu w sprzęcie, na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogę pojawiać się żadne negatywne komunikaty np. o nieoryginalności zastosowanego materiału (w przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony - chip, który monitoruje proces druku i zużycie tuszu/tonera, materiał eksploatacyjny równoważny musi posiadać analogiczny element).
7) dostarczone artykuły spełniają parametry właściwe dla oryginałów (w tym zachowają te same normy, minimalne wymagania techniczne i jakościowe oraz wymagania funkcjonalne dot. właściwości i cech oraz przeznaczenia do zastosowania i użytkowania).
14. W przypadku dostarczenia dopuszczonych zamienników, muszą być one kompatybilne z urządzeniami, do których są zamówione i posiadać parametry takie same lub lepsze (w zakresie pojemności, wydajności, jakości wydruku) w stosunku do oryginalnych materiałów eksploatacyjnych firmowanych przez producentów tych urządzeń.
Przedstawione powyżej zastrzeżone znaki handlowe służą jedynie do celów identyfikacyjnych i do określenia ich kompatybilności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119720,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142790,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119720,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Printex Sp. zo. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251650121
7.3.3) Ulica: ul. Annopol
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-236
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119720,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zielona Czytelnia przy Bibliotece Pedagogicznej w Radomiu
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.
- "KWP zs. w Radomiu - wymiana okien w budynku Nr 3".
- KWP RADOM - Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu przy ul. 11-ego Listopada 37/59
- Modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego w Radomiu - etap V
- ,,Modyfikacja urządzenia do nauki katapultowania samolotu PZL-130 ORLIK dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2024 r.''
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.