eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont pomieszczeń: korytarzy oraz sali nr 4 na parterze w budynku użytkowym przy ulicy Nowogrodzkiej 73 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń: korytarzy oraz sali nr 4 na parterze w budynku użytkowym przy ulicy Nowogrodzkiej 73 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK EDUKACJI INFORMATYCZNEJ I ZASTOSOWAŃ KOMPUTERÓW W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: OEIiZK w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142735680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Raszyńska 8/10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-026

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 579 41 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@oeiizk.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oeiizk.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.oeiizk.waw.pl/page.php?sr=srodek&wop=12

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń: korytarzy oraz sali nr 4 na parterze w budynku użytkowym przy ulicy Nowogrodzkiej 73 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64087c10-09b9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009487/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w Ośrodku szkoleniowym OEIiZK w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 73

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170105/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SYGNATURA POSTĘPOWANIA – OEIiZK/ZP-2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210631,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń: korytarzy oraz sali nr 4 na parterze w budynku użytkowym przy ulicy Nowogrodzkiej 73 w Warszawie.

Zakres prac do wykonania będzie taki sam w części korytarzowej jak również w sali wykładowej.
- rozbiórka listew przypodłogowych,
- rozbiórka warstw podłogowych posadzki w korytarzu w sali wykładowej oraz sceny ( płyta pilśniowa, 2 warstwy desek, legarki ),
- usunięcie, oczyszczenie zbędnych elementów, starego piasku, śmieci będących na gruzie stropowym,
- wymienić warstwy ułożone na stropie ceglanym, oczyścić i wymienić na wełnę mineralną w płytach twardych,
- stare deskowanie uszkodzone, łącznie z legarami wymienić na nowe,
- sprawdzenie konstrukcji drewnianej stropów podposadzkowych,
- sprawdzenie, a w przypadku jakichkolwiek widocznych zawilgoceń, czy zamontowanych rur instalacji sanitarnych - należy sprawdzić jakość przewodów i ich przydatność. Zbędne stare instalacje usunąć, zdemontować.
- wymiana w przypadku zniszczenia, spróchniałych części konstrukcji drewnianych podposadzkowych,
- wzmocnienie elementów konstrukcji drewnianej w pasach wymagających takich prac – wykonanie po odkryciu i sprawdzeniu jakości konstrukcji drewnianej,
- montaż legarów drewnianych,
- montaż płyt OSB gr. min. 22 mm,
- montaż podłogi jako nowej wykładziny tj. deska dębowa 3 warstwowa,
- wykończenie podłogi listwami przypodłogowymi,
- zabezpieczenie ogniochronne elementów wbudowanych oraz istniejącej konstrukcji drewnianej,
- w związku z wystrojem aranżacyjnym pomieszczenie w sali oraz korytarzu należy przewidzieć podejścia pod posadzką podejścia i przejścia dla instalacji teletechnicznej, komputerowej oraz sieci energetycznej,
- wytyczne podejść sieci informatycznej przekaże inwestor,
- wykonanie robót montażu nowego sufitu podwieszonego,
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej,
- wykonanie napraw tynków, montaż narożników, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów wg specyfikacji przedmiarowej,
- wykonanie drobnych napraw stropów,
- wykonanie robót malarskich stolarki drzwiowej farbami olejnymi,
- wszystkie prace należy wykonać zgodnie warunkami technicznymi odbioru i wykonania , przepisami prawa budowlanego, przepisami BHP i p.poż.
- materiały do remontu jak wyżej muszą posiadać atesty łącznie z dopuszczeniem w zakresie braku składników szkodliwych dla zdrowia w pomieszczeniach zamkniętych i spełniać warunki odporności ogniowej. Legary, deski i wykładzina wykończeniowa deska trójwarstwowa.
- wymiary powierzchni remontowanych sprawdzić w naturze, po dokonanych rozbiórkach.
UWAGA: Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, aby osoby wykonujące przedmiot zamówienia były zatrudnione na umowę o pracę, za wyjątkiem kierownika budowy oraz kierowników robót. W celu weryfikacji zatrudnienia, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, Projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ przewiduje możliwość żądania przez Zamawiającego dokumentów zgodnie z art. 438 ust. 2 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289725,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289725,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289725,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "WIERTPOL" mgr inż. Łukasz Patek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Damian Brudzyński Firma Remontowo-Budowlana oraz ABW PROJEKT ANNA WYSZOMIRSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482416895

7.3.3) Ulica: ul. Chromowa, nr 18

7.3.4) Miejscowość: miejsc. Sadków, poczta Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-613

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289725,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.