eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanów › Utworzenie 8 nowych miejsc opieki w Klubie dziecięcym poprzez rozbudowę budynku szkoły z przebudową i zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń szkolnych z zapleczem socjalnosanitarnym w Milanowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie 8 nowych miejsc opieki w Klubie dziecięcym poprzez rozbudowę budynku szkoły z przebudową i zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń szkolnych z zapleczem socjalnosanitarnym w Milanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237612

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 11A

1.5.2.) Miejscowość: Milanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-210

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83 3567002

1.5.8.) Numer faksu: 83 3567621

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@milanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78fac313-c4f7-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie 8 nowych miejsc opieki w Klubie dziecięcym poprzez rozbudowę budynku szkoły z przebudową i zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń szkolnych z zapleczem socjalnosanitarnym w Milanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78fac313-c4f7-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245867

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018978/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Utworzenie 8 nowych miejsc opieki w Klubie dziecięcym poprzez rozbudowę budynku szkoły z przebudową i zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń szkolnych z zapleczem socjalnosanitarnym w Milanowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności, Europejskiego Funduszu Społecznego + w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021 -2027 oraz budżetu państwa na dofinansowanie realizacji zadania dotyczącego tworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +" 2022-2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095331

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.KM.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku szkoły z przebudową i zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń szkolnych na klub malucha z zapleczem socjalno-sanitarnym, ul. Szkolna 12 w Milanowie. Projektowana rozbudowa polegała będzie na wykonaniu schodów zewnętrznych wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem utwardzenia terenu w celu umożliwienia korzystania z projektowanych schodów i pochylni. Przebudowa realizowana będzie na terenie istniejącego budynku szkoły w wyznaczonym zakresie w celu adaptacji i przebudowy dwóch pomieszczeń szkolnych na potrzeby funkcji placówki Klub Malucha dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia wraz z zapleczem sanitarnym, socjalnym i kuchennym.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje a w szczególności:
a/ roboty przygotowawcze:
• rozbiórka istniejącej opaski z kostki brukowej oraz nawierzchni z kostki bet. wraz z krawężnikami placu manewrowego
• demontaż studzienki doświetlającej systemowej z PCV
• demontaż stolarki drzwiowej i okiennej
• demontaż armatury sanitarnej oraz osprzętu elektrycznego
b/ roboty ziemne:
• przygotowanie terenu pod schody, podjazd, dojście i miejsca postojowe,
• roboty zabezpieczające istniejących sieci uzbrojenia terenu:
• wykonanie nasypów pod schody, spocznik oraz pod jezdnie i spocznika pochylni
c/ roboty budowlane :
• zamurowanie otworów okiennych
• wykonanie nowych otworów drzwiowych
• wykonanie lekkich ścianek GK
• wymiana ze względu wymogów ppoż. materiału warstwy ocieplenia istniejących ścian
• wykonanie podbudowy pod schody i pochylnię dla osób niepełnosprawnych,
• wymiana istniejącego hydrantu
• wykonanie projektowanych instalacji elektrycznych oraz instalacji sanitarnych
d/ prace wykończeniowe:
• montaż stolarki drzwiowej,
• montaż atestowanych wykładzin pcv
• montaż wentylatorków kanałowych,
• montaż w stolarce okiennej systemowych nawiewników
• montaż systemowych osłon grzejnikowych
• montaż elektrycznej kurtyny powietrznej nad wejściem do lokalu,
• montaż armatury sanitarnej,
• montaż osprzętu elektrycznego,
• malowanie ścian wewnętrznych,
• montaż zadaszenia
d/ prace wykończeniowe zewnętrzne:
• montaż balustrad z rur stalowych,
• oznakowanie proj. miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych i personelu,
• oczyszczenie, uporządkowanie terenu i zasianie trawą fragmentu powierzchni miedzy podjazdem a budynkiem szkoły i placem manewrowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 656347,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Alicja Jedut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7140001090

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 20

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.