eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonka › Budowa placu zabaw na os. Żabia z wyk. bezpiecz. nawierzch. w ramach operacji pn. "Budowa placu zabaw w Zielonce jako element ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw na os. Żabia z wyk. bezpiecz. nawierzch.
w ramach operacji pn. „Budowa placu zabaw w Zielonce jako element ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielonka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Zielonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-220

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@zielonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zielonka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw na os. Żabia z wyk. bezpiecz. nawierzch.
w ramach operacji pn. „Budowa placu zabaw w Zielonce jako element ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5f32f49-bb82-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043381/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja placu zabaw w osiedlu Żabia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, poddziałanie „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach „Wsparcia dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”, objętego Programem w zakresie Rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068205

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZ.271.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 213970,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw na osiedlu Żabia z wykonaniem bezpiecznej nawierzchni w ramach operacji pn. „Budowa placu zabaw w Zielonce jako element ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej”, realizowanej w związku z podpisaną w dniu 31.10.2023 roku umową o przyznaniu pomocy Nr 03674-6935
-UM0715753/23 pomiędzy Województwem Mazowieckim a Miastem Zielonka na realizację zadania w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, poddziałanie „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”. Zagospodarowanie placu zabaw obejmuje budowę nawierzchni, instalację urządzeń zabawowych i innych elementów małej architektury oraz z budowę ogrodzenia placu zabaw. W zakres przewidywanych prac wchodzą:
Nawierzchnia na placu zabaw (z uwzględnieniem stref bezpieczeństwa urządzeń): - wykonanie koryta w gruncie do 35 cm głębokości; - ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - obrzeża betonowe na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoiny zaprawą cementową; - wykonanie i ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm; - separacja warstw gruntu z jednoczesnym wzmocnieniem geowłókninami układanymi sposobem ręcznym; - podbudowa z kruszywa łamanego 4-31,5mm - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm; - nawierzchnia amortyzująca upadki z granulatu gumowego z warstwą EPDM, wylewana - dostosowana zgodnie z normą PN-EN 1176 i 1177 do krytycznej wysokości upadku danego urządzenia według DP, KT, instrukcji producenta; - układanie płyt betonowych w kształcie plastrów drewna z pozostawieniem przerw trawnikowych; - regeneracja trawnika siewem z nawożeniem; Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe i inne elementy architektury
- dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych i innych elementów małej architektury: - piaskownica z wypełnieniem piaskiem – 1 szt.; - huśtawka wahadłowa dwuosobowa siedzisko: 1. typu deseczka, 2. typu pampers – 1 szt.; - huśtawka wahadłowa gniazdo – 1 szt.; - huśtawka wagowa 4 osobowa – 1 szt.; - zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami – 1 szt.; - bujak sprężynowiec dla maluszka pszczoła – 1 szt.; - bujak sprężynowiec dla starszaka – 1 szt.; - bujak sprężynowiec dla dwóch osóbek – 1 szt.; - gra kółko i krzyżyk – 1 szt.; - tablica z regulaminem – 1 szt.; - ławka bez oparcia – 1 szt.; - ławka z oparciem – 2 szt.;
- kosz na śmieci – 1 szt.; - ogrodzenie systemowe „szczebelki” - 55 mb; - ogrodzenie - furtka – 2 szt. Wszystkie urządzenia i nawierzchnie muszą posiadać gwarancję obejmującą co najmniej 36 miesięcy użytkowania poszczególnego urządzenia lub nawierzchni, licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru zamontowanych urządzeń. Wszystkie urządzenia muszą posiadać certyfikat zgodności z normami bezpieczeństwa lub deklaracje zgodności, wg wymagań opisanych w pkt. XI.1 SWZ. Montaż urządzeń należy rozpocząć od wyznaczenia miejsc lokalizacji urządzeń z zachowaniem odpowiednich stref dla każdego urządzenia. Rozmieszczenie musi uwzględniać zachowanie ewentualnej odległości wymaganych stref bezpieczeństwa i użytkowania sąsiednich urządzeń oraz elementów zagospodarowania zgodnie z zasadami zawartymi w normie PN-EN-1176. Zamawiający dokona oceny zgodności oferowanych urządzeń i nawierzchni z wymaganiami Specyfikacji Warunków Zamówienia w oparciu o karty katalogowe, które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, zgodnie z pkt. XI.1.1 SWZ. Szczegółowy zakres zamówienia, warunki realizacji oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz projekt zagospodarowania terenu, sporządzone przez firmę „4 Pory Roku” z siedzibą w Warszawie (załącznik nr 7 do SWZ). 2. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1465 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: pracownicy fizyczni i operatorzy sprzętu budowlanego, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.).
7. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określony w § 12 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253440,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394682,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253440,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133542365

7.3.3) Ulica: ul. Borki 10

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 35-606

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253440,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.