eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Przetarg nieograniczony na na ochronę fizyczną budynków Urzędu Miasta Torunia, ochronę w formie monitorowania systemu sygnalizacji włamania oraz konserwację i obsługę awaryjną systemu alarmowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-26

Toruń: Przetarg nieograniczony na na ochronę fizyczną budynków Urzędu Miasta Torunia, ochronę w formie monitorowania systemu sygnalizacji włamania oraz konserwację i obsługę awaryjną systemu alarmowego
Numer ogłoszenia: 200244 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, fax 056 6118622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na na ochronę fizyczną budynków Urzędu Miasta Torunia, ochronę w formie monitorowania systemu sygnalizacji włamania oraz konserwację i obsługę awaryjną systemu alarmowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest A. Ochrona fizyczna wykonywana w niżej wymienionych w budynkach 1. budynek ul. Wały gen. Sikorskiego 8 - ochrona całodobowa , prowadzona przez 7 dni w tygodniu, 2. budynek ul. Grudziądzka 126 b - ochrona całodobowa, prowadzona przez 7 dni w tygodniu, 3. budynek ul. Batorego 38/40 - ochrona całodobowa, prowadzona przez 7 dni w tygodniu 4. budynek ul. Bydgoska 5 - tylko w soboty od godz.8:00 do 16: 00, ochrona realizowana w czasie przeprowadzanych uroczystości ślubnych w mieszczącym się w tym budynku Urzędzie Stanu Cywilnego Do zadań pracowników ochrony fizycznej należy między innymi: a) nadzór nad kluczami do pomieszczeń w tym wydawanie, przyjmowanie, wpisy do książki b) obsługa szatni - dot. pkt 1, 2 i 4. c) dokonywanie systematycznych obchodów pomieszczeń, korytarzy, holi i budynków - wewnątrz budynku raz na 2 godziny, wokół budynku raz na 3 godziny - dot. pkt 1 i 3 d) informowania interesantów o miejscu urzędowania właściwego wydziału/biura oraz numeru telefonu do właściwego pracownika. B. Ochrona w formie monitorowania wraz z systemem sygnalizacji (powiadamiania) o zaistniałym włamaniu oraz równolegle działającym systemem informującym o zagrożeniu pożarowym a także konserwacja i obsługa awaryjna wskazanych wyżej systemów alarmowych, w niżej wymienionych budynkach UMT: 1. przy ul. Wały gen Sikorskiego 8 (system antywłamaniowy w pomieszczeniach Punktu Informacyjnego UMT wraz z pomieszczeniem Kancelarii) 2. przy ul. Wały gen. Sikorskiego 10 - cały budynek 3. przy ul. Wały gen. Sikorskiego 12 - system antywłamaniowy w całym budynku 4. przy ul. Wały gen. Sikorskiego 25 - cały budynek 5. przy ul. Podmurnej 2/2A - cały budynek 6. przy ul. Podmurnej 60 - system antywłamaniowy w całym budynku 7. przy ul. Bydgoskiej 5 - cały budynek z wyjątkiem okresu realizacji ochrony fizycznej, tj. w soboty w godz. 8.00 - 16.00 8. przy ul. Grudziądzkiej 126 b - cały budynek 1) W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: a) dysponować grupą interwencyjną i zapewnić czas reakcji grupy interwencyjnej nie dłuższy niż: 10 minut od momentu telefonicznego zgłoszenia w ciągu dnia i nie dłuższy niż 5 minut w godzinach nocnych tj. od 22:00 do 6:00, b) wyposażyć pracowników ochrony w niezależne środki łączności bezprzewodowej (np. radiowej) między centrum kierowania , grupami interwencyjnymi i służbami dozoru na chronionym obiekcie. c) do wykonania przedmiotu zamówienia kierować wyłącznie osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, d) posiadać siedzibę (przedstawicielstwo) na terenie miasta Toruń. 2) Zamawiający informuję, że pracownicy wykonujący ochronę fizyczną budynków: a) zobowiązani będą do zapoznania się i znajomości struktury UMT i zadań poszczególnych jednostek organizacyjnych UMT, numerów telefonów wydziałów/biur Urzędu. b) powinni być wyposażeni w jednolite umundurowanie umożliwiające ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych z podziałem na części opisane w pkt 1. A i 1. B. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 1.A. SIWZ podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r. Nr 223, poz.1655) tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) osoby, którymi dysponuje Wykonawca muszą posiadać licencje pracownika ochrony pierwszego stopnia, o których mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r.Nr 145, poz. 1221 z późn. zm), b) Wykonawca musi dysponować samochodem patrolowym a pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej zewnętrznej jak i wewnętrznej między pracownikami, c) Wykonawca realizował w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia określonemu w pkt A i B. tj. w stosunku do zamówienia określonego w pkt 1. A o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto rocznie każda , w stosunku do zamówienia określonego w pkt 1. B o wartości nie mniejszej niż 25 000 zł brutto rocznie każda. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dokumenty potwierdzające posiadanie licencji I stopnia - kserokopie licencji i wypełniony załącznik nr 3). 6. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wypełniony załącznik nr 4. 7. Dokumenty potwierdzające, że prace wskazane w tym wykazie (co najmniej 1 dla przedmiotu zamówienia określonego w pkt A i co najmniej 1 dla przedmiotu zamówienia określonego w pkt B), zostały wykonane należycie. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.(Dz. U. Nr 87, poz.605): oświadczenia: a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny i Kontroli, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, tel. 056 6118 86 85, faks 056 6118 86 94, pokój nr 60.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Wydział Organizacyjny i Kontroli, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.