eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Projektowanie, druk oraz sukcesywna dostawa materiałów informacyjno-reklamowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz -Poznańskiego Instytutu Technologicznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projektowanie, druk oraz sukcesywna dostawa materiałów informacyjno-reklamowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz –Poznańskiego Instytutu Technologicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - POZNAŃSKI INSTYTUT TECHNOLOGICZNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386566426

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ewarysta Estkowskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-755

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisjaprzetargowa@pit.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pit.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/858568

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi doradcze, badania

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projektowanie, druk oraz sukcesywna dostawa materiałów informacyjno-reklamowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz –Poznańskiego Instytutu Technologicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50bfea2d-aa3f-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Planet

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013149

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRZ/00052/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia, jest: zaprojektowanie, opracowanie oraz przygotowanie do druku materiałów informacyjno – reklamowych (dalej: Materiały) zgodnie z wytycznymi wskazanymi w Załączniku nr 1a do SWZ; druk Materiałów zgodnie z dostarczonymi i przygotowanymi przez Zamawiającego projektami do druku wraz z czynnościami introligatorskimi; konfekcjonowanie zamówionych Materiałów drukowanych; dostarczenie zamówionych Materiałów w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie Miasta Poznania) na koszt i ryzyko Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wniesieniem w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce. W zamówieniu zostanie doprecyzowane, w które miejsce na terenie Miasta Poznania oraz w jakich godzinach ma mieć miejsce dostawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 79822500-7 - Usługi projektów graficznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

22150000-6 - Broszury

22140000-3 - Ulotki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postepowaniu zastosowano pozacenowe kryterium oceny ofert - „Jakość”, opisane w rozdziale XXII ust. 3 lit b SWZ. Wymagania wskazane w podkryteriach, dotyczących projektów i wydruków, są niemożliwe do zweryfikowania na podstawie próbek złożonych przez Wykonawców, zgodnie z opisem w rozdziale IV ust. 1 pkt 2 SWZ. Dla próbek: „Reklama A4” i „Wizytówka dwustronna” Zamawiający zamierzał ocenić próbki pod kątem prawidłowości umieszczenia w projektach paserów i pasków kalibracji kolorów.
Natomiast opis w/w próbek w rozdziale SWZ „Przedmiotowe środki dowodowe” nie zawierał wymogu umieszczenia tych elementów w próbkach projektów. W przypadku próbki „ Wizytówka dwustronna”, w ramach kryterium Jakość, Zamawiający zamierzał oceniać zastosowanie w projekcie spadów 2mm, natomiast w opisie próbek wymagał spadów 3mm. Ponadto, dla próbek drukowanych „Ulotka składana A3 do A4” i Broszura A4” Zamawiający określił dwa tożsame, odrębnie punktowane, wymagania dotyczące jakości próbek tj. natężenie koloru i natężenie farby. Opisana powyżej rozbieżność pomiędzy różnymi rozdziałami SWZ jest istotną wadą, która uniemożliwia ocenę ofert na podstawie kryteriów określonych przez Zamawiającego. Ocena ofert i w konsekwencji wybór najkorzystniejszej oferty, pomimo tej wady, stanowiłby naruszenie zasad przejrzystości, równego traktowania wykonawców oraz uczciwej konkurencji wyrażonych w art. 16 ustawy Pzp. Umowa zawarta z Wykonawcą wybranym w wyniku oceny ofert zgodnie z wadliwie opisanym kryterium podlegałaby unieważnieniu na podstawie art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający […] z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia”. W związku z tym, że wada postępowania jest nieusuwalna, po otwarciu ofert Zamawiający nie może dokonać zmiany/ujednolicenia zapisów dotyczących próbek w różnych rozdziałach SWZ, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Informację o unieważnieniu przesłano do wykonawców i umieszczono na stronie internetowej prowadzonego postępowania 08.03.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.