eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Modernizacja sprawdzarek biletowych zamontowanych na Tarczyński Arena we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja sprawdzarek biletowych zamontowanych na Tarczyński Arena we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stadion Wrocław Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Stadion Wrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020648932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anita.fornalczyk-rozanska@stadionwroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadionwroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stadionwroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie Stadionem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sprawdzarek biletowych zamontowanych na Tarczyński Arena we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a89d2bd-d178-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215145

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: STADION WROCŁAW – 3/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) dostawy:
-56 sztuk sprawdzarek biletowych montowanych przy bramkach obrotowych wysokich podwójnych GASTOP strefy publicznej
- 4 sztuk sprawdzarek biletowych montowanych przy bramkach obrotowych niskich SKIDATA w strefie VIP,
b) demontażu istniejących 60 sztuk, wskazanych przez Zamawiającego, urządzeń systemu kontroli biletów (56 sztuk w otwartej strefie publicznej oraz 4 sztuki w strefie biznes), oraz zeskładowania ich we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w obrębie obiektu Stadionu
c) świadczenia usługi przeglądów konserwacyjnych dostarczonych sprawdzarek w okresie gwarancji, minimum 1 przegląd co 12 miesięcy
d) wykonania jednego przeglądu konserwacyjnego 84 bramek obrotowych wysokich (Gastop ) oraz 4 bramek obrotowych niskich (SKIDATA)

4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu przewyższa o 129 273,00 zł brutto kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (cena brutto oferty: 845 133,00 zł; kwota brutto jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
715 860,00 zł).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.