Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00042242/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oczyszczanie przykrawężnikowe dróg, ulic, ciągów pieszych i pieszo-rowerowych wzdłuż dróg powiatowych powiatu legionowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48227640598
1.5.8.) Numer faksu: +48227640450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oczyszczanie przykrawężnikowe dróg, ulic, ciągów pieszych i pieszo-rowerowych wzdłuż dróg powiatowych powiatu legionowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61111e5d-b471-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025907/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Oczyszczanie przykrawężnikowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042242
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 492776,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z oczyszczaniem przykrawężnikowym dróg, ulic i ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) jednokrotne pozimowe obustronne oczyszczenie przykrawężnikowe dróg i ulic powiatowych z zalegającego piasku wraz z wywozem i utylizacją urobku – długość ok. 109,224 km - jako trzy oddzielne zadania:
a) Zadanie nr 1 – drogi powiatowe na terenie Gminy Legionowo, Gminy Wieliszew, Gminy Jabłonna – łączna długość dróg – 34,703 km,
b) Zadanie nr 2 – drogi powiatowe na terenie Gminy Serock – łączna długość dróg – 45,813 km,
c) Zadanie nr 3 – drogi powiatowe na terenie Gminy Nieporęt – łączna długość dróg – 28,708 km.
ŁĄCZNA PRZEWIDYWANA DŁUGOŚĆ DRÓG DO POZIMOWEGO OCZYSZCZANIA PRZYKRAWĘŻNIKOWEGO – 109,224 km (łącznie wszystkie zadania).
W ramach oczyszczania przykrawężnikowego należy wykonać również oczyszczanie opasek zewnętrznych jezdni oraz tzw. martwych pól, tj. części wyłączonych z ruchu za pomocą linii oraz azyli;
2) pięciokrotne letnie obustronne oczyszczenie przykrawężnikowe dróg i ulic powiatowych z zalegającego piasku wraz z wywozem i utylizacją urobku – długość jednokrotnego wykonania prac ok. 109,224 km - jako trzy oddzielne zadania:
a) Zadanie nr 1 – drogi powiatowe na terenie Gminy Legionowo, Gminy Wieliszew, Gminy Jabłonna – łączna długość dróg – 34,703 km,
b) Zadanie nr 2 – drogi powiatowe na terenie Gminy Serock – łączna długość dróg – 45,813 km,
c) Zadanie nr 3 – drogi powiatowe na terenie Gminy Nieporęt – łączna długość dróg – 28,708 km.
ŁĄCZNA PRZEWIDYWANA DŁUGOŚĆ DRÓG DO LETNIEGO OCZYSZCZANIA PRZYKRAWĘŻNIKOWEGO PRZEZ CAŁY OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY w 2024 roku – 546,12 km.
W ramach oczyszczania przykrawężnikowego należy wykonać również oczyszczanie opasek zewnętrznych jezdni oraz tzw. martwych pól, tj. części wyłączonych z ruchu za pomocą linii oraz azyli.
Oczyszczanie letnie nawierzchni, będzie się odbywać w zależności od potrzeb na wezwanie Zamawiającego. Częstotliwość uzależniona będzie od stopnia i tempa przyrostu zabrudzenia i może obejmować cały zakres jednego zadania lub jego część.
3) oczyszczenie ok. 115 000m2 ciągów pieszo-rowerowych (chodniki, ścieżki rowerowe, ciągi pieszo-rowerowe) z zalegającego piasku (zamiatanie oraz wywóz i utylizacja urobku);
4) usuwanie przerostów trawy i chwastów przy krawężnikach jezdni, w ciągach pieszych i pieszo–rowerowych (ręczne lub chemiczne – w gestii Wykonawcy) ok. 35 000m2;
5) zebranie, wywiezienie i utylizacja ok. 35m3 piasku, błota zgromadzonego przez właściciela posesji z przylegającego chodnika;
6) oczyszczanie nawierzchni obejmuje również skropienie (zwilżenie) nawierzchni wodą w celu zmniejszenia pylenia podczas oczyszczania;
7) w ramach wykonywania usługi Wykonawca zobowiązuje się również do oczyszczania opasek zewnętrznych jezdni oraz tzw. martwych pól, tj. części wyłączonych z ruchu za pomocą linii oraz azyli.
3. Wykonawca będzie realizował prace w godzinach najmniejszego natężenia ruchu w sposób nieutrudniający ruchu pojazdów i niezagrażający bezpieczeństwa użytkownikom dróg.
4. UWAGA: Każdorazowe zlecenie będzie dotyczyło wyłącznie jednego zadania (1, 2 lub 3), następnie po wykonaniu prac zostanie spisany protokół odbioru wykonanych prac. Zlecenia nie będą się nakładać na siebie – chyba, że wystąpi konieczność awaryjnego uporządkowania pasa drogowego.
5. Miejsce wykonywania zamówienia: drogi powiatowe na terenie Powiatu Legionowskiego wskazane w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik do SWZ.
6. Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości służą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługują roszczenia o realizację zamówienia w podanych ilościach. Jednak Zamawiający zastrzega, że zrealizuje minimum 90% zamówienia.
7. Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.:
- kierowcę samochodu ciężarowego (obsługa zamiatarki);
- pracownika do wykonywania ręcznego oczyszczania jezdni w miejscach trudno dostępnych dla zamiatarki;
1) wykonanie ww. czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465);
2) wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie);
3) ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy;
4) sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
8. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na zlecenie Zamawiającego.
9. Zamawiający każdorazowo wymaga wykonania prac związanych z oczyszczaniem przykrawężnikowym dróg i ulic przez Wykonawcę w terminach:
1) w przypadku zlecenia pisemnego maksymalnie w ciągu 4 dni roboczych - każde zadanie oddzielnie jako:
a) Zadanie nr 1 – drogi powiatowe na terenie Gminy Legionowo, Gminy Wieliszew, Gminy Jabłonna,
b) Zadanie nr 2 – drogi powiatowe na terenie Gminy Serock,
c) Zadanie nr 3 – drogi powiatowe na terenie Gminy Nieporęt;
2) w przypadku zlecenia telefonicznego maksymalnie w ciągu 5 godzin od przyjęcia zlecenia telefonicznego, tj. w sytuacji konieczności wykonania prac w trybie awaryjnym.
10. Zaproponowanie w ofercie wykonania prac w trybie awaryjnym w czasie krótszym niż w ciągu 5 godzin od przyjęcia zlecenia telefonicznego będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ. Zaproponowanie w ofercie wykonania prac w trybie awaryjnym w czasie dłuższym niż w ciągu 5 godzin od przyjęcia zlecenia telefonicznego będzie podstawą odrzucenia oferty.
11. Tryb awaryjny, o którym mowa obejmuje wykonanie prac powstałych wskutek zdarzeń losowych, takich jak:
1) sprzątanie pozostawionych na drodze elementów obcych, w tym porzuconych przedmiotów, rozsypanych materiałów sypkich, połamanych gałęzi;
2) interwencyjne sprzątanie miejsc po zakończeniu działań ratowniczo-gaśniczych na drogach,
i dotyczy także dni ustawowo wolnych od pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 512394,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 512394,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 512394,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-COMPLEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775
7.3.3) Ulica: Płytowa
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 512394,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Remont kulochwytu na osi A w budynku nr 112 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- Remont pokoi mieszkalnych w budynku internatowym nr 40 zlokalizowanym na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mechaniczne letnie zamiatanie ulic gminnych (czyszczenie na mokro) na terenie miasta Kobyłka w 2024 r.
- Oczyszczanie jezdni na terenie miasta Piły
- usługi w zakresie utrzymania czystości terenu zewnętrznego oraz w kompleksie budynków znajdujących się w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 37
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.