Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00237075/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla szkół w ramach projektu „Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kąkolewnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kąkolewnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-302
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 372-20-10
1.5.8.) Numer faksu: 83 372-20-49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kakolewnica.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkakolewnica.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8990181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla szkół w ramach projektu „Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-874d5a10-d93d-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00222381/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla szkół w ramach projektu „Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach projektu „Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica” nr FELU.10.03-IZ.00-0189/23, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytetu X Lepsza edukacja, Działania 10.3 Kształcenie ogólne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237075
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GR.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla SP w Kąkolewnicy4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 57271,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla SP w Turowie4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15692,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla SP w Żakowoli Poprzecznej4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 12372,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla SP w Brzozowicy Dużej4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 18273,74 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla SP w Polskowoli4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 17345,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z wątpliwościami co do zapisów umowy o dofinansowanie projektu Zamawiający wystąpił do Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie o interpretację dotyczącą stosowania preferencji dla Podmiotów Ekonomii Społecznej (PES).
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z wątpliwościami co do zapisów umowy o dofinansowanie projektu Zamawiający wystąpił do Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie o interpretację dotyczącą stosowania preferencji dla Podmiotów Ekonomii Społecznej (PES).
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z wątpliwościami co do zapisów umowy o dofinansowanie projektu Zamawiający wystąpił do Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie o interpretację dotyczącą stosowania preferencji dla Podmiotów Ekonomii Społecznej (PES).
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z wątpliwościami co do zapisów umowy o dofinansowanie projektu Zamawiający wystąpił do Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie o interpretację dotyczącą stosowania preferencji dla Podmiotów Ekonomii Społecznej (PES).
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z wątpliwościami co do zapisów umowy o dofinansowanie projektu Zamawiający wystąpił do Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie o interpretację dotyczącą stosowania preferencji dla Podmiotów Ekonomii Społecznej (PES).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 10 monitorów multimedialnych (interaktywnych) oraz 1 monitora (wyświetlacza) wraz z montażem
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Cyfryzacja usług medycznych poprzez modernizację infrastruktury teleinformatycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
- Dostawa routerów wraz z wdrożeniem i wsparciem przez okres 3 lat oraz Asystą Techniczną do wybranych Komend Wojewódzkich OHP
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.