Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00050946/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00051055/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Karłowicza wraz z miejscami postojowymi – Etap I – oraz przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Karłowicza w Jeleniej Górze"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363294530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ptasia 2a
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.mzdim@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzdim.bip.jeleniagora.pl/?cid=1
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8737561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji WODNIK Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 611-02-04-161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Piastowski 21
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-560
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wodnik.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wodnik.net.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: TAURON Nowe Technologie S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899-107-65-56
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Śląskich
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-314
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marek.bachry@tauron.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowe-technologie.tauron.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ul. Karłowicza wraz z miejscami postojowymi – Etap I – oraz przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Karłowicza w Jeleniej Górze"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78505d47-b69c-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033420/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa ul. Karłowicza wraz z miejscami postojowymi – Etap I – oraz przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Karłowicza w Jeleniej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00050946
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZDiM-P.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4821435,09 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3919865,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Karłowicza wraz z miejscami postojowymi – Etap I – oraz przebudowa sieci
wodociągowej z przyłączami w ul. Karłowicza w Jeleniej Górze, obejmująca odcinek od ul. Różyckiego do ul.
Paderewskiego.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zrealizuje roboty budowlane obejmujące wykonanie nowej konstrukcji
nawierzchni drogi, chodników, ścieżki pieszo-rowerowej oraz miejsc postojowych wraz ze wzmocnieniem podłoża, a także
polegające na wymianie związanej z modernizacją istniejącej sieci i przyłączy wodociągowych, która wykonywana będzie po
trasie istniejącej sieci z ułożeniem tymczasowego bypassu w celu zapewnienia ciągłości dostaw wody do obiektów
zlokalizowanych w rejonie przebudowywanej sieci (odcinek Różyckiego – Paderewskiego w Jeleniej Górze).
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, zatwierdzenia i wdrożenia projektu
zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych, a po zakończeniu zadania – zdemontowania i/lub
usunięcia tymczasowego oznakowania pionowego i poziomego oraz przywrócenia nawierzchni jezdni, chodników i pasów
zieleni do stanu pierwotnego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie IIIA Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej
SWZ – dotyczącym robót branży drogowej, nadzorowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Tomie IIIB SWZ –
dotyczącym robót branży wodno-kanalizacyjnej, nadzorowanych przez PWiK „WODNIK” Sp. z o. o., a także w załącznikach
do ww. Tomów IIIA i IIIB SWZ, które stanowi dokumentacja projektowo-techniczna, zawierająca łącznie dla branży drogowej
oraz sieci i przyłączy wodociągowych: projekt wykonawczy, projekt docelowej organizacji ruchu, Specyfikacje Techniczne
Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, schemat oświetlenia, przedmiar robót, a także mapę (przebieg sieci
wodociągowej).
5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę:
1) gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum 60 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót
budowlanych;
2) rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przez okres minimum 60 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu
odbioru robót budowlanych (tożsamy z okresem gwarancji, o którym mowa w pkt 1).
6. Okres gwarancji, o której mowa w ust. 5 pkt 1, stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca
może wydłużyć oferowany termin gwarancji – na zasadach określonych w ust. 19 Tomu I SWZ. W takiej sytuacji okres
rękojmi za wady wydłuży się automatycznie o przedłużony okres gwarancji. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji, jaki
będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 72 miesiące. Jeśli Wykonawca
zaoferuje dłuższy niż 72-miesięczny okres gwarancji, Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego
w tym kryterium oceny ofert maksymalnego 72-miesięcznego okresu gwarancji.
7. Zasady realizacji i rozliczania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Tom II SWZ.
8. Dodatkowe wymagania dotyczące zamówienia w zakresie robót branży wodno-kanalizacyjnej:
1) przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć przedmiot umowy w zakresie i na kwotę opisane w
§ 1 ust. 10 Projektu umowy (Tom II SWZ).
2) Wykonawca zapewnia ciągłość ubezpieczenia, o którym mowa w pkt 1, przez pełny okres realizacji przedmiotu umowy.
W przypadku gdy okres ważności udokumentowanego ubezpieczenia wygaśnie przed upływem terminu obowiązywania
umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia ważności tego ubezpieczenia lub zawarcia kolejnej umowy
ubezpieczeniowej i przedłożenia Zamawiającemu – najpóźniej w terminie do 5 dni licząc od daty upływu dotychczasowego
ubezpieczenia – poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego ciągłość ubezpieczenia – z
zachowaniem wymagań opisanych w § 1 ust. 10 Projektu umowy (Tom II SWZ).
9. Informacja w zakresie wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczących
zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie
realizacji zamówienia, została ujęta w ust. 20 Tomu I SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4821435,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6330000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4821435,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jeltech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112781810
7.3.3) Ulica: Cypriana Norwida
7.3.4) Miejscowość: Piechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 58-573
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Mabud
Jadar s.c.
Elektro-Invest Jędrzej Koman
PROINST
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4821435,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Wykonanie przeglądów technicznych urządzeń i sprzętu medycznego wraz z wymianą obowiązkowych części
- Świadczenie obsługi serwisowej systemu kardioangiograficznego Siemens Artis Zee Floor
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- KPN/10/2024 "Usługa prowadzenia wypasu bydła i owiec, na terenie łąk w Karkonoskim Parku Narodowym (KPN)"
- "Wykonanie przeglądów okresowych rocznych i pięcioletnich dla dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych na terenie miasta Jelenia Góra wraz z wykonaniem ewidencji dróg"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.