Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00207136/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa terminali komputerowych typu thin client wraz z monitorami i dedykowanymi uchwytami na rzecz Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 43
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-076
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb41056d-bb87-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sąd
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa terminali komputerowych typu thin client wraz z monitorami i dedykowanymi uchwytami na rzecz Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb41056d-bb87-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207136
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.ZP.261.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa terminali komputerowych typu thin client wraz
z monitorami i dedykowanymi uchwytami na rzecz Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim – w ilości oraz według paramentów wskazanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania zawarte w załączniku nr 1 do SWZ „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.”
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Skarb Państwa – Sąd Okręgowy w Lublinie, na podstawie 255 pkt 2) oraz art. 255 pkt 7) art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), zwanej dalej ustawą p.z.p. zawiadamia, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 pod nazwą: „Dostawa terminali komputerowych typu thin client wraz z monitorami i dedykowanymi uchwytami na rzecz Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim.”I. Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy p.z.p.: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W dniu 28 lutego 2024 roku Zmawiający wezwał Wykonawcę CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. (ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom), który jako jedyny złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, do złożenia przedmiotowych środków dowodowych w terminie do dnia 5 marca 2024 roku. Wykonawca złożył wymagane dokumenty jednakże po terminie tj. 6 marca 2024 roku o godzinie 15:50:03. Zważywszy na powyższe Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy p.z.p. ofertę Wykonawcy odrzucił.
II. Zgodnie z art. 255 pkt 7) ustawy p.z.p.: wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 27 lutego 2024 roku godz.: 11:00. Do upływu terminu składania ofert wpłynęła tylko jedna oferta Wykonawcy CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. (ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom). W dniu 7 marca 2024 roku wyżej wymieniony Wykonawca poinformował pisemnie Zamawiającego, że: W związku z brakiem możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia w cenie zawartej w ofercie zmuszeni jesteśmy uchylić się od podpisania umowy. W konsekwencji uznać należy, że spełniona została ustawowa przesłanka z art. 255 pkt 7) ustawy p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339787,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339787,50 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach nr 6, 7 i 14 Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców UMCS przy w Lublinie
- Organizacja wypoczynku letniego w 2024 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10-dniowych turnusów kolonijnych.
- Dostawa jednorazowych pojemników z formaliną
- Wykonanie w latach 2024 - 2027 okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych GDDKiA Oddział w Lublinie z podziałem na 7 części.
- Wykonanie instalacji c.o. w budynku A - nadbudowa "Fizyki Starej" Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki
- Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu "Cyfrowa Granica" na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego
- Dostawa laptopów - części 1-2
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Dostawa terminali komputerowych typu thin client wraz z monitorami i dedykowanymi uchwytami na rzecz Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.