Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00085385/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6fe4cac7-bf5e-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fe4cac7-bf5e-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027400/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie w 2024 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00085385
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 226766,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 06.30 do 7.30. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego „termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia”).
Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego iż jakość i/lub ilość dostarczonych produktów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji).
Wielkość/Zakres: Arbuz – 300 kg, Awokado – 100 szt., Banan – 2400 kg, Bazylia świeża w doniczce – 20 szt., Borówka amerykańska – 40 kg, Brzoskwinia – 350 kg, Botwina świeża – 280 szt., Buraki ćwikłowe – 1300 kg, Cebula biała – 700 kg, Ciecierzyca sucha – 100 kg, Cytryna – 140 kg, Czosnek główka – 800 szt., Cukinia – 200 kg, Dynia hokkaido – 120 kg, Fasolka suszona „Jaś – 150 kg, Groch żółty łuskany – 100 kg, Gruszka – 1300 kg, Jabłko deserowe – 2600 kg, Kalafior świeży – 140 kg, Kapusta biała – 700 kg, Kapusta młoda – 60 kg, Kapusta kiszona – 700 kg, Kapusta pekińska – 600 kg, Kapusta czerwona – 400 kg, Kapusta włoska – 120 kg, Kiełki – 100 szt., Kiwi – 1000 szt., Koper świeży – 1400 szt., Lubczyk świeży w doniczce – 12 szt., Mandarynka – 800 kg, Marchew myta – 1600 kg, Mięta świeża w doniczce – 5 szt., Morela – 210 kg, Natka pietruszki – 1800 szt., Nektarynka świeża – 300 kg, Ogórek gruntowy – 50 kg, Ogórek kiszony – 500 kg, Ogórek małosolny – 30 kg, Ogórek świeży – 350 kg, Papryka świeża czerwona – 450 kg, Papryka świeża żółta – 450 kg, Pieczarka świeża – 280 kg, Pietruszka korzeń – 150 kg, Pomarańcza słodka – 250 kg, Pomidor czerwony – 700 kg, Pomidor koktajlowy – 500 kg, Pomidor malinowy – 100 kg, Por – 400 kg, Rabarbar – 40 kg, Roszponka – 50 szt., Rozmaryn świeży w doniczce – 5 szt., Rukola – 50 szt., Rzodkiewka – 600 szt., Sałata lodowa świeża – 700 szt. Sałata zielona świeża – 650 szt., Seler korzeń – 300 kg, Soczewica czerwona – 70 kg, Soczewica zielona – 70 kg, Szparagi zielone – 30 kg, Szczypior – 1000 szt., Śliwka renkloga – 400 kg, Truskawki świeże – 120 kg, Tymianek świeży w doniczce – 5 szt., Ziemniak jadalny – 10000 kg, Ziemniaki młode – 600 kg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
-projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142755 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319795 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142755 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENATA WOROSZ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "1001 DROBIAZGÓW" HURTOWNIA WIELOBRANŻOWA "RAJSKA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8131011066
7.3.4) Miejscowość: Wola Zgłobieńska
7.3.5) Kod pocztowy: 36-046
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142755 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa małej architektury dla zadania pn. "Strefa relaksu w parku miejskim na osiedlu Kmity"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 zadań
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem treningowych zestawów doszpikowych (3 zestawy)
- Remont pomieszczeń w budynku RCKiK w Rzeszowie przy ulicy Wierzbowej 14
- Wymiana centrali wentylacyjnej wraz z kompletną automatyką i agregatem skraplającym obsługującej aulę "P2"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w roku 2024 na potrzeby Gdańskiej Szkoły Szermierki
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 420 'Nasza Bajka' w Warszawie w 2024 r.
- Dostawa warzyw i owoców (36)
- Dostawa warzyw i owoców - II postępowanie.
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawy świeżych warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.