eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotniki Kujawskie › Przebudowa ul. Średniej w Tucznie - droga gminna nr 150127C

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Średniej w Tucznie – droga gminna nr 150127C

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Złotniki Kujawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 6

1.5.2.) Miejscowość: Złotniki Kujawskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-180

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zlotnikikujawskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Średniej w Tucznie – droga gminna nr 150127C

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9022a6ad-c674-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016645/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ul.Średniej w Tucznie - droga gminna nr 150127C

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098183

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych pn. „Przebudowa ul. Średniej w Tucznie – droga gminna nr 150127C”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV):
45230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
3. Przedsięwzięcie polega na przebudowie ulicy Średniej (droga gminne nr 150127C) (odcinek A-B w dokumentacji projektowej).Droga gminna nr 150127C zlokalizowana jest na działce nr 72 i przebiega od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2507C w miejscowości Tuczno zlokalizowanej na działce nr 55 obręb Tuczno, do skrzyżowania z drogą wewnętrzną zlokalizowaną na działce nr 22 obręb Helenowo.

4. Stan istniejący
Odcinek drogi przebiegający po śladzie drogi gminnej nr 150127C ma długość 1,47km, odcinek ten na potrzeby opracowania oznaczono, jako A-B.

Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniowo - żużlową o zmiennych i nieregularnych parametrach geometrycznych i mechanicznych oraz nieokreślonej kategorii ruchu. Grubość istniejącej nawierzchni tłuczniowo żużlowej wynosi 19÷21cm. Szerokość istniejącej jezdni około 3÷3,5m.

5. Stan projektowany
Drogę zaprojektowano zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi inwestora, z zachowaniem ograniczeń wynikających z warunków terenowych. Drogę zaprojektowano, jako jednojezdniową o dwóch kierunkach ruchu, z mijankami umożliwiającymi wzajemne wyminięcie.
Przyjęto następujące parametry projektowe:
- kategoria ruchu KR1
- klasa drogi - D
- prędkość projektowa – 30 km/h
- szerokość jezdni bitumicznej 3,5m z poszerzeniem w obrębie mijanek do łącznej szerokości jezdni 5m, z obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym 0/31,5mm na szerokości 0,75m - odwodnienie za pomocą spadków poprzecznych na przyległe pasy zieleni, lokalnie zaprojektowano wykonanie w pasach zieleni muld trawiastych.
Roboty rozbiórkowe:
Roboty rozbiórkowe obejmują:
- Rozbiórkę istniejącej nawierzchni tłuczniowo żużlowej na jezdni i zjazdach oraz rozbiórkę nawierzchni z kostki betonowej na zjeździe nr Z5.

Roboty ziemne.
Zakres robót ziemnych obejmuje:
- usunięcie warstwy humusu
- wykonanie wykopów – w tym korytowanie jezdni i utwardzonych poboczy, wykonanie muld trawiastych,
- wykonanie nasypów
- wykonanie koryt pod zjazdy
- ułożenie warstwy humusu gr. 10 cm wraz z obsiewem trawą na skarpach nasypu drogi oraz skarpach i dnie rowu.
Humusowanie należy wykonać wzdłuż poboczy oraz na projektowanych rowach przydrożnych.
Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zgłosić zamiar ich rozpoczęcia gestorom urządzeń zgodnie z uzgodnieniami branżowymi oraz zapoznać się z naniesieniami tych urządzeń.
Roboty ziemne wykonać zgodnie z tabelą robót ziemnych i przekrojami poprzecznymi.

Droga w planie
W planie przebieg trasy dostosowano do warunków terenowych, istniejącego zagospodarowania terenu, granic pasa drogowego oraz przebiegu istniejącej jezdni i ukształtowania terenu. W miejscach o wystarczającej szerokości pasa drogowego zaprojektowano wykonanie muld trawiastych, bezodpływowych.
Długość odcinka drogi gminnej nr 150127C wynosi 1468,98m. W planie występują załamania i łuki poziome o promieniach 30÷3000m. Szczegóły projektowanej geometri trasy w planie przedstawiono na rys. nr 2 oraz w opracowaniach „wykaz punktów głównych trasy” i „wykaz elementów trasy”.
Jezdnia na całej długości trasy szerokości 3,5 m poszerzona w obrębie mijanek do 5,0m oraz na łuku poziomym W6 do szer. 4,1 i na łuku W9 do 5,5m. Spadek poprzeczny jezdni zmienny jednostronny lub daszkowy daszkowy 2%, na łuku poziomym W6 jednostronny 5% i na łuku W9 do 7% w kierunku środka łuku. Szerokości i spadki poprzeczne wraz z odcinkami przejściowymi pokazano na rys. nr 2.

Droga w profilu podłużnym
Profil podłużny drogi odwzorowuje stan istniejący, z wyniesieniem powyżej istniejącej nawierzchni w celu poprawy odwodnienia jezdni oraz z drobnymi korektami mającymi, na celu zachowanie jej płynności i ograniczenie liczby punktów załamań i łuków pionowych. Profil podłużny osi jezdni oraz niwelety dna rowów przedstawiono na rys. nr 3.

Zjazdy
Zjazdy zaprojektowano o nawierzchni bitumicznej. W przypadku zjazdów, na których wykonanie normatywnego spadku podłużnego (maks. 5%) jest niemożliwe z uwagi na występujące różnice wysokości drogi i przyległego terenu należy wykonać powiązania z kruszywa łamanego gr. średniej 15cm, niwelującego różnicę wysokości lub wykonać niwelację terenu dowiązującą go do poziomu zjazdu.

Zjazdy bitumiczne zaprojektowano w następującej konstrukcji:
- 5cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg WT-2
- 15 cm - podbudowa z kruszywa C90/3 stabilizowanego mechanicznie, frakcji 0/31,5 wg WT-4
- 15 cm warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2, wg WT5
- grunt rodzimy zagęszczony o E2=min. 25 MPa ( z uwagi na wyniesienie zjazdów względem jezdni przyjęto łączną grubość konstrukcji nawierzchni i gruntów rodzimych lub nasypowych z piasku powyżej 0,5m).

Uwaga: Przed ułożeniem każdej warstwy bitumicznej należy wykonać oczyszczenie warstwy podkładowej i jej skropienie emulsją asfaltową szybkorozpadową.

Nawierzchnie jezdni
Z uwagi na technologię robót przewidziano na całej długości robót następującą konstrukcję jezdni:
- 4cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg WT-2
- 5 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W wg WT-2
- 20 cm - podbudowa z kruszywa C90/3 stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT-4
- 21 cm – warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 wg WT5
- grunt rodzimy zagęszczony o E2= min. 25MPa

Uwaga: Przed ułożeniem każdej warstwy bitumicznej należy wykonać oczyszczenie warstwy podkładowej i jej skropienie emulsją asfaltową szybkorozpadową.
Warstwę ścieralną należy ułożyć pełną szerokością, bez szwu podłużnego. Na odcinkach gdzie ze względu na warunki terenowe lub technologiczne nie będzie możliwe wykonanie nawierzchni bez szwu, należy zastosować taśmy bitumiczne.

Pobocza
Na całości opracowania zaprojektowano obustronne pobocza o szerokości 0,75m o spadkach poprzecznych 8% wzdłuż dolnej krawędzi jezdni oraz spadek jak na jezdni od strony wyższej krawędzi jezdni. Pobocza zaprojektowano, jako umocnione kruszywem łamanym 0/31,5mm, warstwa grubości 15cm.

Odwodnienie
Na całym odcinku drogi objętym opracowaniem odwodnienie drogi powierzchniowe, za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległe pasy zieleni.

6. Uwagi końcowe
1. Działki, na których jest projektowany obiekt nie są wpisane do rejestru zabytków oraz nie podlegają ochronie zapisami miejscowego planu zagospodarowania terenu.
2. Obiekt nie będzie stwarzał zagrożenia dla środowiska oraz higieny i zdrowia użytkowników.
3. W obrębie projektowego obiektu występują elementy sieci infrastruktury podziemnej (sieć wodociągowa i telekomunikacyjna oraz przyłącza energetyczne). Elementy sieci i przyłączy telekomunikacyjnych w pasie drogowym należy zabezpieczyć rurą dwudzielną typu A110PS.
4. Prace wykonać według obowiązujących norm i przepisów. Przed rozpoczęciem robót wykonawca winien zapoznać się z uzgodnieniami gestorów urządzeń infrastruktury znajdujących się w projekcie.
5. W czasie wykonywania robót ziemnych stosować zalecenia normy:
PN-S-02205 Drogi samochodowe. Roboty ziemne, wymagania i badania,
6. Wszystkie użyte materiały budowlane winny spełniać wymogi aktualnych norm oraz posiadać aktualne certyfikaty lub aprobaty techniczne.
7. W przypadku wejścia w życie norm i wytycznych technicznych zastępujących obecnie obowiązujące należy stosować wymagania zgodne z nowymi normami i wytycznymi technicznymi.

7. Dodatkowe informacje:
- właścicielem pozyskanego destruktu z rozbiórki będzie Wykonawca
- przed przystąpieniem do robót wykonawca jest zobowiązany zapoznać się
z lokalizacja urządzeń obcych i zgłosić rozpoczęcie robót administratorom tych urządzeń. Wszelkie roboty w pobliżu urządzeń obcych należy wykonać ręcznie
z zachowaniem należytej ostrożności i przestrzegać wytycznych zawartych
w uzgodnieniach. Ponadto wszystkie inne urządzenia obce napotkane na etapie wykonawstwa należy uzgodnić dodatkowo z ich użytkownikami.
- W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno-kanalizacyjnej, opłaty za zajęcie terenu na gruncie nie należącym do inwestora.
- Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia kosztów i zapewnienia nadzoru ze strony gestorów sieci (wod.kan., telekomunikacyjne, elektroenergetyczne
i inne)zgodnie z warunkami uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa.
- Wykonawca jest zobowiązany do ponownego uzgodnienia dokumentacji
z gestorami sieci i ponoszenia z tego tytułu opłat jeśli na etapie realizacji inwestycji będzie to wymagane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1671131,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2997394,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1671131,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976

7.3.3) Ulica: ul. Budolwana 38

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1671131,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.