eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszcza Mariańska › Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I i rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap II.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I i rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I i rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aff0ef02-981d-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025922/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I i rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap II.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544605

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - „Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I i Etap II – Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków oraz przebudowa stacji transformatorowej”.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla CZEŚCI I obejmuje między innymi wykonanie następujących prac budowlanych, instalacyjnych oraz dostaw nowych urządzeń i materiałów;
1) Budowa komory rozdzielczej (ob. nr 17)
2) Budowa sitopiaskownika (ob. nr 18)
3) Budowa pompowni ścieków podczyszczonych (ob. nr 19)
4) Budowa reaktora wielofunkcyjnego typu HYDROCENTRUM 3 (ob. nr 20)
5) Budowa stacji dmuchaw 3 (ob. nr 21)
6) Budowa filtra powietrza 2 (ob. nr 22)
7) Budowa pompowni ścieków oczyszczonych (ob. nr 23)
8) Budowa pomieszczenia agregatu prądotwórczego (ob. nr 25)
9) Przebudowa reaktora wielofunkcyjnego typu HYDROCENTRUM 1 (ob. nr 1)
10) Przebudowa reaktora wielofunkcyjnego typu HYDROCENTRUM 2 (ob. nr 2)
11) Przebudowa stacji dmuchaw 1 (ob. nr 3)
12) Przebudowa stacja dmuchaw 2 (ob. nr 4)
13) Przebudowa budynku technologiczno - socjalnego (ob. nr 6)
14) Punkt zlewny ścieków dowożonych (ob. nr 7)
15) Przebudowa zbiornika retencyjno-uśredniającego (obiekt nr 9)
16) Przebudowa zbiornika osadu nadmiernego (obiekt nr 10)
17) Przebudowa studni pomiarowej ścieków oczyszczonych (obiekt nr 11)
18) Przebudowa filtra powietrza 1 (obiekt nr 12)
19) Przebudowa i remont budynku technicznego (obiekt nr 14)
20) Przebudowa studni kanalizacyjnej (przebudowane istniejącej pompowni ścieków oczyszczonych (obiekt nr 5)
21) Dostawa, montaż oraz włączenie nowego agregatu prądotwórczego o mocy nie mniej-szej niż 171 kW,
22) Likwidacja i demontaż istniejącej słupowej stacji transformatorowej napowietrznej 15/0,4 kV, dostawa i montaż nowej stacji kontenerowej15/04kV wraz z budową niezbędnej infrastruktury towarzyszącej w tym przyłącza energetycznego oraz uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji, opinii, uzgodnień niezbędnych do włączenia stacji do sieci energetycznej,
23) Budowa nowych ciągów komunikacyjnych, przebudowa placów utwardzonych,
24) Rozbudowa i przebudowa ogrodzenia terenu wraz z montażem bram i furtek,
25) Przebudowa i rozbudowa infrastruktury technicznej na terenie oczyszczalni ścieków w tym: sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, technologicznej, elektrycznej i AKPiA;
26) Usunięcie kolizji z infrastrukturą podziemną (o ile wystąpi konieczność),
27) Roboty odwodnieniowe – w przypadku wystąpienia wody gruntowej,
28) Zagęszczenie gruntu naruszonego w wyniku prowadzonych robót w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt.1.1. do uzyskania stopnia zagęszczenia grun-tu, co najmniej Is = 0,98. Potwierdzeniem uzyskania wskaźnika będą badania zagęszczenia gruntu wykonane przez jednostkę posiadającą kwalifikacje do wykonywania tych badań (spo-rządzone w ilości 3 egz. dla Zamawiającego), które potwierdzą uzyskanie powyższego wskaźnika wymaganego przez Zamawiającego;
29) Obsługa przedmiotu zamówienia (tyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza zaewidencjonowana w powiatowym ośrodku Geodezyjnym w Żyrardowie- Oryginały w ilości 2 egz. dla zamawiającego);
30) Przeprowadzenie szkolenia/ń pracowników Zamawiającego w ilości niezbędnej do przekazania wiedzy w zakresie eksploatacji nowopowstałych instalacji, urządzeń, obiektów, itp.;
31) Uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień, przeprowadzenie wszystkich wymaganych przepisami prawa badań, prób, pomiarów, rozruchów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu;
32) Przeprowadzenie prób hydraulicznych, uruchomienie, rozruch mechaniczny oraz technolo-giczny instalacji stanowiących przedmiot zamówienia.
33) Opracowanie instrukcji obsługi obiektu, projektu organizacji robót, projektu rozruchu, in-strukcji eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych.
34) Uzyskanie wszelkich dokumentów, opinii oraz spełnienie wszelkich wymogów w trybie przekazania obiektu do eksploatacji i zgłoszenia obiektu do użytkowania jednostce admini-stracyjnej właściwej ze względu na lokalizację obiektu.
35) Dostarczenie Zamawiającemu Dokumentacji Techniczno – Ruchowej dla obiek-tów/urządzeń objętych przedmiotem zamówienia.
36) Opracowanie Instrukcji BHP i ppoż.
37) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egz. dla Zamawiającego z naniesionymi w sposób czytelny zmianami wprowadzonymi w trakcie prowadzenia robót budowalnych;
38) Doprowadzenie terenu oczyszczalni ścieków i terenów przyległych naruszonych podczas prowadzenia robót budowlanych do stanu nie gorszego niż z przed realizacji robót;
39) Zagospodarowanie odpadów budowlanych powstałych przy przebudowie i rozbudowie obiektów wraz z uzyskaniem niezbędnych dokumentów (decyzji), potwierdzających możliwość ich odpowiedniego zagospodarowania;
40) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywała się będzie w warunkach czynnego zakładu pracy. Wykonywanie robót budowlanych nie może wpływać na parametry (skład fizykochemiczny) zrzucanych do odbiornika ścieków oczyszczanych, a więc osiąganie odmiennych niż wynikających z obowiązującej Decyzji pozwolenia wodnoprawnego – Załącznik nr 12 do SWZ;
41) Prowadzenie dziennika rozruchu, Dzienników Budowy;
42) Opracowanie Instrukcji współpracy ruchowej dla agregatu prądotwórczego uzgodnionej z Zakładem Energetycznym;
43) Zapewnienie nadzoru przyrodniczego przed rozpoczęciem robót i prowadzenie nadzoru w sposób ciągły do czasu ich zakończenia przez specjalistę posiadającego wiedzę z zakresu teriologii i herpetologii zgodnie z decyzją nr 2/2022 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wydaną przez Wójta Gminy Puszcza Mariańska w dniu 05.12.2022r.
44) inne czynności nie wymienione wyżej, a konieczne do wykonania przedmiotu umowy opisanego w ust. 1.1.;
2.1. Szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia Części I w tym wymagania dotyczące jakości materiałów, urządzeń oraz wykonania robót określone zostały w:
1) Projektach zagospodarowania terenu i projektach architektoniczno-budowlanych,
2) Projektach technicznych,
3) STWiORB,
4) Przedmiarach robót.
2.2. Kolejność obowiązywania dokumentów przy realizacji zakresu robót w ramach przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco:
1) Projektach zagospodarowania terenu i projektach architektoniczno-budowlanych,
2) Projekty techniczne,
3) STWiORB,
4) Przedmiary robót.
Powyższe oznacza, że w przypadku wątpliwości Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie prace wynikające z ww. dokumentów z uwzględnieniem zakresu wynikającego z Projektów zagospodarowania terenu, Projektów architektoniczno-budowlanych, projektów technicznych i STWiORB. W przypadku rozbieżności między Projektem zagospodarowania terenu, Projektem architektoniczno-budowlanym, projektami technicznymi i STWiORB a przedmiarami robót należy zawsze uznać, że dany przedmiar może być obarczony błędem i powinno się go doprowadzić do zgodności z ww. dokumentami.
Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem ryczałtowym w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art. 632 Kodeksu Cywilnego. Z uwag na formę wynagrodzenia ryczałtowego przedmiary nie są dokumentem podstawowym do wyceny oferty. Przedmiary należy traktować jako dokumenty pomocnicze.
2.3. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Projekcie zagospodarowania terenu oraz Projekcie architektoniczno-budowlanym stanowiących Załącznik nr 13 i 18 do SWZ, projektach technicznych stanowiących Załączniki nr: 14, 15, 16, 17, 19 i 20 do SWZ, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB) stanowiących Załączniki nr: 32 i 33 do SWZ oraz przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr: 38 i 39 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 7564161,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – „Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I – Budowa budynku administracyjno-biurowego oraz budynku garażowego wraz z infrastrukturą techniczną”.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ II obejmuje między innymi wykonanie następujących prac budowlanych, instalacyjnych i dostaw;
1) Budowa budynku administracyjno-biurowego jednokondygnacyjnego, bez podpiwniczenia wraz z instalacjami wewnętrznymi w tym między innymi: wodno-kanalizacyjną, c.o., wentylacji, klimatyzacji, elektryczną, CCTV, SSWiN;
2) Budowa budynku garażowego wraz z instalacjami;
3) Utwardzenie terenu, wykonanie nowego ogrodzenie terenu wraz z bramami sterowanymi elektrycznie oraz furtkami;
4) Dostawa i montaż instalacji OZE - paneli fotowoltaicznych oraz pompy ciepła powietrze - powietrze wraz z ich włączeniem;
5) Budowa infrastruktury technicznej, tj.: przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków, przyłącza wodociągowego;
6) Przebudowa odcinka sieci telekomunikacyjnej kolidującego z budynkiem administracyjno-biurowym i garażowym;
7) Roboty odwodnieniowe – w przypadku wystąpienia wody gruntowej;
8) Zagęszczenie gruntu naruszonego w wyniku prowadzonych robót w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt.1.2. do uzyskania stopnia zagęszczenia gruntu, co najmniej Is = 0,98. Potwierdzeniem uzyskania wskaźnika będą badania zagęszczenia gruntu wykonane przez jednostkę posiadającą kwalifikacje do wykonywania tych badań (sporządzone w ilości 3 egz. dla Zamawiającego), które potwierdzą uzyskanie powyższego wskaźnika wyma-ganego przez Zamawiającego;
9) Usunięcie kolizji z infrastrukturą podziemną (o ile wystąpi konieczność);
10) Obsługę przedmiotu zamówienia (tyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza zaewidencjonowana w powiatowym ośrodku Geodezyjnym w Żyrardowie- Oryginały w ilości 2 egz. dla zamawiającego);
11) Przygotowanie dokumentów i zgłoszenie do Operatora Systemu Dystrybucji wykonanej instalacji OZE oraz uzyskanie wszelkich zgód na jej uruchomienie, wykonanie wymaganych prób, pomiarów, badań, rozruchów, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie;
12) Przeprowadzenie szkolenia/ń pracowników Zamawiającego w ilości niezbędnej do przekazania wiedzy w zakresie eksploatacji nowopowstałych instalacji, urządzeń;
13) Zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej oraz przeprowadzenie procedury włączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła do sieci elektroenergetycznej po jej wybudowaniu z lokalnym OSD (o ile będzie konieczne);
14) Opracowanie certyfikatu energetycznego dla wybudowanych obiektów;
15) Opracowanie Instrukcji BHP i bezpieczeństwa pożarowego oraz instrukcji bezpieczeństwa użytkowania budynków;
16) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egz. dla Zamawiającego która będzie zawierała wszystkie zmiany wprowadzone w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
17) Uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień przeprowadzenie wszystkich wymaganych przepisami prawa badań, prób, pomiarów, rozruchów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów;
18) Doprowadzenie terenu budowy i terenów przyległych naruszonych podczas prowadzenia robót budowlanych do stanu nie gorszego niż z przed realizacji robót;
19) Zagospodarowanie odpadów budowlanych powstałych przy budowie obiektów wraz z uzy-skaniem niezbędnych dokumentów (decyzji), potwierdzających możliwość ich odpowiedniego zagospodarowania;
20) Zagospodarowanie terenów zielonych, roboty agrotechniczne, humusowanie, wysiew trawy;
21) Inne czynności nie wymienione wyżej, a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w ust. 1.2.

3.1. Szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia Części II w tym wymagania dotyczące jakości materiałów, urządzeń oraz wykonania robót określone zostały w:
1) Projekcie zagospodarowania terenu i projekcie architektoniczno-budowlanym,
2) Projektach technicznych,
3) STWiORB,
4) Przedmiarach robót.
3.2. Kolejność obowiązywania dokumentów przy realizacji zakresu robót w ramach przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco:
1) Projekcie zagospodarowania terenu i projekcie architektoniczno-budowlanym,
2) Projektach technicznych,
3) STWiORB,
4) Przedmiarach robót.
Powyższe oznacza, że w przypadku wątpliwości wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie prace wynikające z ww. dokumentów z uwzględnieniem zakresu wynikającego z Projektu zagospodarowania terenu, Projektu architektoniczno-budowlanego, projektów technicznych
i STWiORB. W przypadku rozbieżności między Projektem zagospodarowania terenu, Projektu architektoniczno-budowlanego, projektami technicznymi i STWiORB a przedmiarami robót należy zawsze uznać, że dany przedmiar może być obarczony błędem i powinno się go doprowadzić do zgodności z ww. dokumentami.
Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem ryczałtowym w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art. 632 Kodeksu Cywilnego. Z uwag na formę wynagrodzenia ryczałtowego przedmiary nie są dokumentem podstawowym do wyceny oferty. Przedmiary należy traktować jako dokumenty pomocnicze.
3.3. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Projekcie zagospodarowania terenu wraz
z Projektem architektoniczno-budowlanym stanowiącymi Załącznik nr 21 do SWZ, projektach technicznych stanowiących Załączniki nr: 22,23,24,25,26,27,28,29,30,31 do SWZ,
w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB) stanowiących Załączniki nr 34, 35, 36 do SWZ oraz przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr 40, 41,42 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45262620-3 - Ściany nośne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

71321400-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie wentylacji

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 2192404,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10452539,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11399320,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10452539,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IBG Instalbud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133381376

7.3.3) Ulica: ul. Boya-Żeleńskiego 6A

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10452539,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2782260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4286550,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2782260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany KAL-FAM Wojciech Kalinowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8360001112

7.3.3) Ulica: ul. Polna 5, Kamion

7.3.4) Miejscowość: Puszcza Mariańska

7.3.5) Kod pocztowy: 96-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2782260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.