eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › Remont kamiennych murów oporowych ul. Zamkowa



Ogłoszenie z dnia 2024-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kamiennych murów oporowych ul. Zamkowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524447

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. św. Wojciecha 5

1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552482001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paslek@paslek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: paslek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.paslek.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kamiennych murów oporowych ul. Zamkowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adf15613-c672-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020827/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont kamiennych murów oporowych ul. Zamkowa.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097714

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.3.2024.ŁZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 304916,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie kamiennych murów oporowych przy ul. Zamkowej w Pasłęku.
2. W ramach planowanej inwestycji realizowane będą między innymi następujące roboty budowlane:
1) Ręczne roboty ziemne w ramach odciążenia murów oporowych, tj. ręczna wymiana gruntu w pasie ok. 2,0 m wzdłuż koron murów.
2) Naprawy powierzchni licowych murów oporowych, polegające na czyszczeniu, wykonaniu nowego spoinowania i zabezpieczeniu.
3) Naprawy koron murów oporowych, polegające na ich oczyszczeniu, wyrównaniu i zabezpieczeniu.
4) Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej w pasach pomiędzy murami a ulicą Zamkową.
5) Naprawy powierzchni licowych dwóch umocnień skarp - analogicznie jak w przypadku murów oporowych.
6) Wykończenie lica żelbetowego murku oporowego.
7) Prace związane z wycinaniem i pielęgnacją istniejącej zieleni bezpośrednio przy naprawianych elementach.
8) Prace porządkowe.
3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczną przejezdność drogi dla służb min. Pogotowie, Straż, Policja, jak również dla podmiotów gospodarczych występujących w rejonie prowadzonych robót oraz mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczne przejścia dla pieszych w rejonie prowadzonych robót. Wykonawca na czas prowadzonych robót przygotuje i uzgodni z Zamawiającym, zarządcą drogi, Starostą Elbląskim, Policją organizację ruchu, którą będzie uaktualniał w trakcie postępu prac. Wykonawca w ofercie skalkuluje koszty związane z przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oraz odtworzeniem nawierzchni drogi, które podczas prowadzonych robót mogą ulec zniszczeniu. Wszystkie istniejące urządzenia należy wynieść do wysokości projektowanych nawierzchni. Przed przystąpieniem do robót należy odszukać i zabezpieczyć punkty osnowy geodezyjnej. Po zakończeniu robót należy odtworzyć przylegające trawniki. W trakcie realizacji zadania należy prowadzić stałą obsługa geodezyjna oraz wykonać, po realizacji zadania, operat geodezyjny powykonawczy.
4. Szczegółowy opis wymaganych robót określa dokumentacja budowlana wymieniona w § XXIII SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344499,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 899597,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344499,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Milena Górska Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146158564

7.3.3) Ulica: Berylowa 2B

7.3.4) Miejscowość: Gronowo Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344499,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.