Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00227027/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia na terenie Województwa Świętokrzyskiego badań z zakresu używania alkoholu i innych substancji psychoaktywnych przez młodzież szkolną (ESPAD)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,157632,34201d823dd1190d68b620b337f4c328.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia na terenie Województwa Świętokrzyskiego badań z zakresu używania alkoholu i innych substancji psychoaktywnych przez młodzież szkolną (ESPAD)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5ea3362-d236-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206415/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.111 Przeprowadzenie w szkołach Województwa Świętokrzyskiego badań pn. Europejski Program Szkolnych Badań Ankietowych na Temat Alkoholu i Narkotyków (ESPAD).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227027
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81240,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu badania socjologicznego dotyczącego używania alkoholu i innych substancji psychoaktywnych przez młodzież szkolną, zgodnie z metodologią badań ESPAD, oraz opracowanie raportu - „Europejski program badań ankietowych w szkołach na temat używania alkoholu i narkotyków(ESPAD). Badania będą przeprowadzone w województwie świętokrzyskim w 2024 roku.
2. Miejscem przeprowadzenia badań będą szkoły mające swoją siedzibę na terenie województwa świętokrzyskiego – klasy szkolne. W przypadku, gdy dyrektor szkoły wylosowanej do realizacji badania nie wyrazi zgody na ich przeprowadzenie, Wykonawca dokona ponownego losowania szkoły, zgodnie z przyjętymi założeniami metodologicznymi.
3. Zgodnie z metodologią przyjętą w badaniach ESPAD realizacja badań ma przebiegać
w dwóch grupach wiekowych:
- uczniowie w wieku 15-16 lat w momencie badania;
- uczniowie w wieku 17-18 lat w momencie badania.
Badaniem mają być objęci: uczniowie z min. 100 klas (po 50 klas w każdej badanej kohorcie wiekowej), około 2 100 uczniów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wszystkie pozostałe wymagania, w tym dla kierownika badania ESPAD określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ-SOPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U z 2023r., poz.1605 ze zm.) odrzucił ofertę, która jako jedyna została złożona w niniejszym postępowaniu. Oferta była niezgodna z przepisami ww. ustawy, nieważna na podstawie odrębnych przepisów, tj. art. 73 Kodeksu cywilnego, a także nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określonymi przez Zamawiającego w rozdziale VI SWZ.W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp unieważnił niniejsze postępowanie (wszystkie oferty złożone w postępowaniu zostały odrzucone).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług pocztowych w 2024 r.
- Wykonanie remontu pochylni dla osób z niepełnosprawnościami przy budynkach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Poprawa transportowej mobilności mieszkańców Kielc - odcinki 4-5
- Świadczenie usług restauracyjnych dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Sandomierzu
- Usługa cateringu dla uczestników projektu "Dziś uczeń - jutro student"
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.