Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00207273/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
- 2024/BZP 00219295/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego samobieżnego wielofunkcyjnego nośnika narzędzi wraz z osprzętem dla Gminy Jabłonka na
potrzeby realizacji zadań w zakresie utrzymania infrastruktury wodociągowej powtórzone
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego samobieżnego wielofunkcyjnego nośnika narzędzi wraz z osprzętem dla Gminy Jabłonka napotrzeby realizacji zadań w zakresie utrzymania infrastruktury wodociągowej powtórzone
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-526d719b-cc9d-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026818/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa fabrycznie nowego samobieżnego wielofunkcyjnego nośnika narzędzi wraz z osprzętem dla Gminy Jabłonka na potrzeby realizacji zadań w zakresie utrzymania infrastruktury wodociągowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207273
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 750000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozdział 5. Opis przedmiotu zamówienia (art. 281 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp)
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Jabłonka – Zakładu Usług Komunalnych w Jabłonce fabrycznie nowego samobieżnego wielofunkcyjnego nośnika narzędzi wraz z dostosowanym do niego osprzętem mającego służyć do całorocznego zapewnienia dostępności, utrzymania w należytym stanie i czyszczenia instalacji wodociągowych takich jak np. zbiorniki do przechowywania wody i zbiorniki do transportu wody, jak również posiadające możliwość transportu wody jako urządzenie awaryjne.
Pojazd musi być kompletny, wolny od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych), technicznych oraz prawnych, spełniających poniższe wymagania.
2. Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia tzn. wszystkie jego elementy wraz z osprzętem był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych. Cały przedmiot zamówienia ma być także nierejestrowany i nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Cały przedmiot zamówienia ma być gotowy do pracy w dniu dostarczenia do Zamawiającego
3. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4. Elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
5. Pojazd musi być przystosowany i dopuszczony do ruchu drogowego.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ.
9. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Wobec powyższego Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 9 do SWZ. w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta
11. Nomenklatura
Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 920833,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 920833,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 920833,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kärcher Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770070293
7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 138-140
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-346
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 920833,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą pojazdu UTV z napędem 4x4 oraz agregatem gaśniczym
- Dostawa używanego samochodu typu wywrotka
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym stanowiący mobilne laboratorium służące do monitoringu jakości powietrza w gminie Błędów
- Dostawa samochodów specjalistycznych do czyszczenia kanalizacji sanitarnej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.