Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00305446/01 - Wynik z dnia 2024-04-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa czê¶ci budynku na potrzeby Rady Osiedla Paw³owice
przy ul. Paw³owickiej 78 we Wroc³awiu – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WROC£AW - ZARZ¡D INWESTYCJI MIEJSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931040088
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Januszowicka 15 A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-135
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@zim.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zim.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa czê¶ci budynku na potrzeby Rady Osiedla Paw³owice
przy ul. Paw³owickiej 78 we Wroc³awiu – etap I
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c03fd01c-df96-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00241173
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00032726/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.49 Przebudowa siedziby Rady Osiedla Paw³owice przy ul. Paw³owickiej we Wroc³awiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wnioski, zawiadomienia i informacje, odbywa siê przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej https://zim-wroc.logintrade.net, lub poczt±
elektroniczn± na adres bzp@zim.wroc.pl.
1.1. Za moment wp³ywu o¶wiadczeñ lub dokumentów przyjmuje siê datê i godzinê zarejestrowania ich na platformie zakupowej po
stronie Zamawiaj±cego lub datê i godzinê wp³ywu wiadomo¶ci na skrzynkê poczty elektronicznej Zamawiaj±cego.
1.2. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych:
a) rtf, pdf, xps, odt, ods, doc, xls, docx, xlsx;
b) zip, 7Z;
c) xml, xsd;
d) XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES.
1.3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e platforma zakupowa umo¿liwia jednorazowe przes³anie plików o ³±cznej wielko¶ci nie
przekraczaj±cej 150 MB, a wskazana skrzynka poczty elektronicznej o ³±cznej wielko¶ci 20 MB. W zwi±zku z tym, wiêksze pliki
zaleca siê skompresowaæ do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia powy¿szych wielko¶ci.
2. Wymagania techniczne, które musz± spe³niaæ urz±dzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane
zosta³y na stronie internetowej pod adresem https://zim-wroc.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html.
3. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezp³atne.
4. Pe³n± obs³ugê techniczn± platformy zakupowej ¶wiadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów
technicznych prosimy o kontakt z infolini± techniczn± +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; e-mail:
helpdesk@logintrade.net.5. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których
mowa w Rozdziale X,
sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy zakupowej. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych,
o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ przekazywanych przez Wykonawcê musi byæ zgodny z
wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu w sprawie ¶rodków dowodowych oraz Rozporz±dzeniu w sprawie dokumentów
elektronicznych.
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
7. Ze strony Zamawiaj±cego pracownikiem upowa¿nionym do kontaktowania siê z Wykonawcami w sprawie zamówienia jest Anna
Majewska (bzp@zim.wroc.pl)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.362.10.RO.Paw³owice.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z przebudow± czê¶ci budynku na potrzeby Rady Osiedla Paw³owice przy ul. Paw³owickiej 78 we Wroc³awiu etap I.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 305 w zwi±zku z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp.
Zakres powy¿szych zamówieñ bêdzie polega³ na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych, jak w zamówieniu podstawowym i bêdzie obejmowa³ realizacjê pozosta³ych robót budowlanych wynikaj±cych z opracowanej dokumentacji projektowej przebudowy budynku na potrzeby siedziby Rady Osiedla Paw³owice we Wroc³awiu.
Zamówienia o których mowa powy¿ej zostan± udzielone na warunkach podobnych do udzielenia zamówienia podstawowego, po uprzednich negocjacjach z Wykonawc± (art. 213 ust. 1 ustawy Pzp).
Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, a na ¿±danie Zamawiaj±cego, równie¿ dokumentów potwierdzaj±cych z³o¿one o¶wiadczenia, w zakresie nie szerszym ni¿ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Koñcowa ocena danej oferty zostanie wyliczona jako suma punktów uzyskanych przez ni± za
poszczególne kryteria.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która bêdzie przedstawia³a najkorzystniejszy bilans ceny i kryteriów okre¶lonych w
SWZ, czyli oferta, która uzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów (liczon± do dwóch miejsc po przecinku).
3. Ocena punktowa bêdzie dotyczyæ wy³±cznie ofert uznanych za wa¿ne i niepodlegaj±cych odrzuceniu.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nale¿y bardzo szczegó³owo wype³niæ tabele w formularzu ofertowym dotycz±ce do¶wiadczenia osób
dysponowanych na funkcje kierownika budowy wpisuj±c nazwê inwestycji wraz z opisem robót pozwalaj±cym stwierdziæ, ¿e
wymienione realizacje potwierdzaj± posiadanie do¶wiadczenia zawodowego postawionego przez Zamawiaj±cego w powy¿szych
punktach jak równie¿ okres realizacji inwestycji wraz z okresem pe³nienia funkcji kierowniczych oraz nazwê i adres Zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nale¿y wype³niæ wymiar etatu w formularzu ofertowym w przypadku deklarowania zatrudnienia osób
m³odocianych lub niepe³nosprawnych lub bezrobotnych, o których mowa w Rozdziale VII SWZ.
6. Je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania obowi±zku podatkowego Zamawiaj±cego zgodnie z przepisami o
podatku od towarów i us³ug w zakresie dotycz±cym wewn±trzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej
oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek wp³aciæ zgodnie z obowi±zuj±cymi
przepisami (art. 225 ust. 1 Ustawy Pzp). W takiej sytuacji wykonawca ma obowi±zek:
6.1. poinformowania zamawiaj±cego, ¿e wybór jego oferty bêdzie prowadzi³ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku
podatkowego;
6.2. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêd± prowadzi³y do powstania obowi±zku
podatkowego; 6.3. wskazania warto¶ci towaru lub us³ugi objêtego obowi±zkiem podatkowym zamawiaj±cego, bez kwoty podatku;
6.4. wskazania stawki podatku od towarów i us³ug, która zgodnie z wiedz± wykonawcy, bêdzie mia³a zastosowanie.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób m³odocianych lub niepe³nosprawnych lub bezrobotnych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. ZDOLNO¦Æ DO WYSTÊPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadaj±cej osobowo¶ci prawnej albo wykonawcy, którzy prowadz± dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±, s± wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
3. SYTUACJA FINANSOWA LUB EKONOMICZNA.
ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
4. ZDOLNO¦Æ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
4.1. dysponuj± osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. kierownikiem budowy oraz kierownikami robót bran¿owych, którzy posiadaj± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalno¶ci:
a) konstrukcyjno-budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych,
c) instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych,
4.2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tzn.:
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 zamówienia polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej lub zamieszkania zbiorowego
5. Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia, musi byæ spe³niony:
5.1. przez Wykonawcê samodzielnie, lub
5.2. przez minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy wiedzê i do¶wiadczenie (podwykonawcê) samodzielnie, lub
5.3. samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
brak5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. O¶wiadczenia Wykonawcy:1.1. o nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania,
1.2. o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
1.3. o korzystaniu przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu z zasobów podmiotów trzecich.
2. O¶wiadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców.
3. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiaj±cy winien zwróciæ wadium (w
przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu).
4. Pe³nomocnictwo z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
4.1. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru – pe³nomocnictwo
do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy z³o¿one wraz z ofert± elektronicznie w formie orygina³u lub w
formie kopii notarialnie po¶wiadczonej elektronicznie.
4.2. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie – pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli
ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu
(zgodnie z art. 58 Ustawy Pzp), z³o¿one wraz z ofert± elektronicznie w formie orygina³u lub w formie kopii notarialnie
po¶wiadczonej elektronicznie.
5. Zobowi±zanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy
niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z³o¿one wraz z ofert± elektronicznie w formie orygina³u albo
z³o¿one wraz z ofert± cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej w formie kopii notarialnie po¶wiadczonej
elektronicznie lub w formie kopii po¶wiadczonej elektronicznie przez wykonawcê ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
3 400,00 z³otych6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z wykonawcówwspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w
którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian okre¶lono we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-28 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-26
INNE PRZETARGI Z WROC£AWIA
- Remont elewacji budynku Centrum Kultury Nowy Pafawag (w zakresie ¶cian zachodniej, pó³nocnej i po³udniowo-zachodniej (wiatro³ap biblioteki))
- Remont klatek schodowych i piwnic w budynku przy ul. Brzeziñskiej 13-29 we Wroc³awiu. (Remont dotyczy klatek schodowych i piwnic w budynku przy ul. Brzeziñskiej 21,23,25,27).
- Wykonanie us³ugi w zakresie konserwacji - serwisu i usuwania powsta³ych awarii w urz±dzeniach d¼wigowych zainstalowanych w budynkach Urzêdu Miejskiego Wroc³awia
- DOSTAWA ¦RODKÓW HIGIENY I PASTY DO OBUWIA
- ¦wiadczenie kompleksowej us³ugi cateringowej podczas 10. PKO Nocnego Wroc³aw Pó³maratonu
- Dostawa szwów chirurgicznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wroc³awiu
wiêcej: przetargi w Wroc³awiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ¿³obka w miejscowo¶ci Krasne - roboty drogowe.
- Roboty budowlane polegaj±ce na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddzia³em ¿³obkowym w miejscowo¶ci Wrz±ca w Gminie Lutomiersk
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa czê¶ci budynku wielofunkcyjnego mieszcz±cego kuchniê i jadalniê wraz z infrastruktur± techniczn±, a tak¿e przebudowa wewnêtrznej instalacji w kot³owni
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbêdnych robót towarzysz±cych w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wa³brzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- Budowa zespo³u kancelarii dla Le¶nictwa Soko³owsko, Le¶nictwa Unis³aw, Le¶nictwa Mieroszów na dzia³ce ewidencyjnej nr 244 obrêb 0002 Kowalowa
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci O¿egów
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.