eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Obsługa, konserwacja i naprawy awaryjne kotłowni gazowych i urządzeń w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa, konserwacja i naprawy awaryjne kotłowni gazowych i urządzeń w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa, konserwacja i naprawy awaryjne kotłowni gazowych i urządzeń w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab92f8c7-bf3d-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037464/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Obsługa kotłów gazowych (przeglądy) i naprawy awaryjne w zasobach KZGM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00079251

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.01.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 279956,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na serwisowaniu, konserwacji i przeglądach okresowych oraz napraw awaryjnych 58 kotłowni gazowych w budynkach mieszkalnych oraz 11 kotłowni w budynkach użytkowych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do projektowanych postanowień umowy. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będą wykonywane:

1) Dwa razy w miesiącu obsługa i konserwacja kotłowni gazowych przez cały okres realizacji zamówienia w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, w ramach której należy przeprowadzić:
a) przegląd kotła wraz z towarzyszącymi im urządzeniami i armaturą,
b) sprawdzenie działania zaworów bezpieczeństwa i czujników temperatury oraz ciśnienia,
c) sprawdzenie zabezpieczenia przed zanikiem ciągu kominowego (przerywacz ciągu),
d) sprawdzenie zabezpieczenia przed zanikiem strumienia wody w układzie c.o. (czujnik przepływu wody kotłowej),
e) sprawdzenie zabezpieczeń instalacji gazowej w pomieszczeniu kotłowni (detektor gazu).
f) sprawdzenie działania pracy pomp (obiegowych i cyrkulacyjnych),
g) czyszczenie filtrów na instalacji c.o. i c.w.u.,
h) uzupełnianie zładu w instalacji c.o.,
i) utrzymanie należytej czystości kotła i armatury pomocniczej,
j) utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniu kotłowni,
k) przygotowanie miesięcznych protokołów z przeglądu kotłowni wraz z odczytami liczników c.o. i c.w.u. oraz wodomierzy i gazomierza.

2) Roczne okresowe przeglądy kotłów gazowych w terminie do 30 września każdego roku obowiązywania umowy w zakresie:
a) czyszczenia wnętrza urządzenia i obudowy,
b) czyszczenia komory spalania,
c) wyczyszczenia wymiennika ciepła spaliny-woda i woda-woda,
d) wyczyszczenia palnika,
e) kontroli elektrod zapłonowych/jonizacyjnych,
f) kontroli poprawności działania urządzeń zabezpieczających kotła przed zbyt wysokim wzrostem temperatury,
g) kontroli poprawności działania urządzeń zabezpieczających kotła przed zbyt wysokim wzrostem
ciśnienia,
h) kontroli poprawności działania urządzeń zabezpieczających przed brakiem wody w kotle,
i) kontroli/korekty ustawień serwisowych palnika (analiza spalin),
j) kontroli ustawień serwisowych regulatora kotła i regulatorów obiegów grzewczych,
k) sprawdzenia szczelności obiegu gazowego,sprawdzenie czasu zadziałania zabezpieczenia przed zanikiem ciągu kominowego,sprawdzenie działania i drożności wypływu z zaworu bezpieczeństwa,
l) kontroli poprawności działania neutralizatora kondensatu i odprowadzenia kondensatu,
ł) sprawdzenia wystąpienia uszkodzeń lub korozji czopucha,
m) kontrola poprawności działania systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej (np. GAZEX),
n) kontroli szczelności instalacji gazowej w pomieszczeniu kotłowni.
o) kontroli ważności urządzeń pomiarowych zużycia ciepła i wody.

3) Naprawy awaryjne kotłowni gazowych i urządzeń wykonywane na podstawie zleceń Zamawiającego lub zgłoszeń firmy pełniącej w ramach umowy z KZGM całodobowy dyżur awaryjny w dni robocze od poniedziałku do środy od godz. 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego, w czwartki od godz. 16.00 do godz. 7.00 dnia następnego, w piątki od godz. 14.00 do godz. 7.00 dnia następnego oraz dniach wolnych od pracy i święta (całą dobę). Naprawy awaryjne mają być wykonane w terminie niezwłocznym jednak nie dłuższym niż 12 godzin w dni robocze oraz nie dłuższym niż 24 godziny w soboty i dni ustawowo wolne od pracy od chwili otrzymania zgłoszenia awarii faksem, telefonicznie lub mailem. Naprawy będą rozliczane na podstawie rzeczywistego czasu pracy czyli liczby roboczogodzin (w przeliczeniu na jedną osobę wraz z kosztami pośrednimi i zyskiem) wraz z kosztem zakupu materiałów użytych podczas napraw.
Zamawiający przewiduje w okresie realizacji zamówienia wykorzystanie 300 roboczogodzin oraz pokryć koszty zakupu materiałów przeznaczonych do napraw, do wartości tj. 80.000,00 zł brutto. Rozliczenie kosztów materiałów użytych do wykonania napraw awaryjnych odbędzie się po cenach nie przekraczających średnich cen dla danego kwartału według wydawnictwa SEKOCENBUD dla województwa śląskiego.
4) W przypadku kotłowni gazowych będących na gwarancji (wykaz kotłowni gazowych w budynkach mieszkalnych i w budynkach użytkowych - załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy) zakres czynności obejmuje prace konserwacyjne i przeglądy, chyba że awaria nastąpi z winy Zamawiającego lub Gwarant odmówi naprawy, w takim przypadku Zamawiający zleci naprawę w trybie awaryjnym zgodnie z ppkt 3 niniejszego punktu.
2. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 60% wartości zamówienia.
3. W ramach napraw awaryjnych w latach ubiegłych wymieniono: siłowniki, reduktory, pompy obiegowe i cyrkulacyjne, zawory bezpieczeństwa, rury, kształtki, zawory regulacji przepływu, zawory, filtry, wodomierze, naczynia przeponowe, manometry, termometry, palniki i wentylatory w kotłach, zasobniki ciepłej wody oraz elektronikę.
4. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (klauzula społeczna).
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę został określony w § 10 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
6. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875) został określony w § 9 ust. 10 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
7. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255906,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255906,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255906,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hunger-Bud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542731124

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-213

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255906,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.