eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokomenatowego (sprzedaż i dystrybucja gazu) przez okres 12 miesięcy do Domu Pracy Twórczej w Świnoujściu, ul. Komandorska 5



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokomenatowego (sprzedaż i dystrybucja gazu) przez okres 12 miesięcy do Domu Pracy Twórczej w Świnoujściu, ul. Komandorska 5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Morska w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Chrobrego 1-2

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: at@pm.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm.szczecin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokomenatowego (sprzedaż i dystrybucja gazu) przez okres 12 miesięcy do Domu Pracy Twórczej w Świnoujściu, ul. Komandorska 5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74825f7c-e05f-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w dniu 18.01.2023 r. wszczął postępowanie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pz.p na „Kompleksową dostawę gazu ziemnego wysokometanowego (sprzedaż i dystrybucja gazu ) przez okres 12 miesięcy do obiektów Politechniki Morskiej w Szczecinie”, (nr postępowania AT/262-1/23), z podziałem na zadania: 1) Zadanie nr 1- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego przez okres 12 miesięcy do budynku CEOP, 71-717 Szczecin, ul. Dębogórska 12; 2) Zadanie nr 2- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego obejmująca sprzedaż i dystrybucję przez okres 12 miesięcy do budynków Dom Pracy Twórczej 72-600 Świnoujście, ul. Komandorska 5, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w BZP pod nr 2023/BZP 00042247/01. Do dnia otwarcia ofert tj. do 02.02.2023 r. godz. 12:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta dla zadania nr 2. Wobec powyższego, postępowanie w zakresie zadania nr 2 w dniu 07.02.2023 r. zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy - Pzp,

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f278c9e2-9730-11ed-94da-6ae0fe5e7159

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AT/262-4/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 511450 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 216550 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego obejmująca sprzedaż i dystrybucję przez okres 12 miesięcy do budynków Domu Pracy Twórczej w Świnoujściu, kod 72-600, ul. Komandorska 5, grupa taryfowa W-5.1_PO, szacowana ilość gazu ziemnego w okresie realizacji zamówienia: 300 540 kWh, z poniższym wolumenem ,
2) Sprzedaż i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego obywać się będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U 2022 r. poz. 1385 ze zm.), aktami wykonawczymi wydanymi do tej ustawy oraz innymi powszechnie obowiązującymi
w tym zakresie przepisami prawa.
3) Stawki opłat dystrybucyjnych wskazane przez Wykonawcę w formularzu cenowym muszą być zgodne z taryfą lokalnego OSD i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie, jeżeli zmianie ulegnie taryfa lokalnego OSD, a zmiana tej taryfy zostanie zatwierdzona przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
4) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do Zaproszenia.
5) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich czynności i uzgodnień z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, na podstawie odrębnie udzielonego pełnomocnictwa.
6) Wykonawca powinien posiadać aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (chyba, że sam jest operatorem), działającą na terenie Zamawiającego i umożliwiającą sprzedaż paliwa gazowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej do punktów poboru.
7) Dostarczenie gazu ma się odbywać na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji gazu (umowy kompleksowej) i być wykonana na warunkach, określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2022r. poz. 13833), Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi, wydanymi na ich podstawie.
8) Zamawiający oczekuje zastosowania ceny jednostkowej za dostarczone paliwo gazowe uwzględniającej uregulowania zawarte w obowiązującej ustawie z dnia 15 grudnia 2022 r.
„o szczególnej ochronie niektórych odbiorców paliw gazowych w 2023 r. w związku z sytuacją na rynku gazu”(t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2687).
9) Zamawiający złożył „Oświadczenie Odbiorcy Paliw Gazowych o przeznaczeniu paliwa gazowego, o którym mowa w art. 62bb ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne”, między innymi dla punktów poboru gazu objętych niniejszym zamówieniem, w którym określił
w procentach szacowane części paliwa gazowego nabywane i pobierane w PPG, zużywane na potrzeby, których mowa w art. 62b ust. 1 pkt 2 lit. d ustawy Prawo energetyczne (stan na dzień 31.01.2023 r): tj. 45,00 % -

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96385,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96385,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96385,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNIG Obrót Detaliczny sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272706082

7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96385,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.