eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług weterynaryjnych na rzecz psów i koni służbowych będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług weterynaryjnych na rzecz psów i koni służbowych będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług weterynaryjnych na rzecz psów i koni służbowych będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0beb3a7-e04c-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239634/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Świadczenie usług weterynaryjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/899717

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
W postępowaniu cała komunikacja, między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę zakupową -
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz dedykowaną dla niniejszego postępowania poprzez wykorzystanie przycisku: „wyślij wiadomość do Zamawiającego” na stronie Platformy zakupowej.
Zgodnie z art. 61 ust. 1 uPzp w postępowaniu komunikacja i wymiana informacji oraz oferty, dokumenty, oświadczenia, zapytania do treści SWZ, wyjaśnienia i inne informacje dotyczące postępowania składane są przez Wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem platformy, na której prowadzone jest postępowanie.
W sytuacji awarii platformy zakupowej Zamawiający dopuszcza,
opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zampub@ld.policja.gov.pl. Adres url.https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej określają: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej ( dostępny pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy (dostępna pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje).
2. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji
połączenia, formatu przesyłanych danych
oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:
pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej
sumarycznej wielkości 500 MB.
4.Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
5.Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych
na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
6.W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
7.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
8.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (KRI), minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
9. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie
10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacjie DoApp służącej do składania podpisu osobistego, który
wynosi maksymalnie 5MB. podpis zaufany -
https://www.biznes.gov.pl/pl/firma/sprawyurzedowe/chcezalatwicspraweprzezinternet/profilzaufanyipodpis-zaufany

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: iod@ld.policja.gov.pl
3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są:
a. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, tj. realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług weterynaryjnych na rzecz psów i koni służbowych będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego – FZ-2380/7/24/ET prowadzonego w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa PZP), w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 pkt. 1.
b. w przypadku wyboru Pana/Pani oferty na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu wykonania umowy zawartej z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem.
4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.
6. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:
a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych,
do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;
b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
c. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem, bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu.
7. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi
do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, jeżeli okres trwania umowy przekracza 4 lata, przez cały czas obowiązywania umowy, a po tym czasie przez okres wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 10 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 maja 2020 roku.
9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZ-2380/7/24/ET

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych na rzecz psów i koni służbowych będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio do części zawiera załącznik 5.1-5.2 do SWZ.
Usługi będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy, której wzór zawarto w załączniku nr 9 do SWZ.
Zgodnie z art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/podwykonawca w okresie realizacji umowy zatrudniał osoby wykonujące czynności związane z leczeniem zwierząt na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1 określono w paragrafie § 5 każdego ze wzorów umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
Część 1
Świadczenia usług weterynaryjnych na rzecz psów służbowych.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych na rzecz psów służbowych będących na ewidencji KWP w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego
2. Wykonawca zobowiązuje się należycie prowadzić na bieżąco dokumentację medyczną leczonych zwierząt, wypełniać dokumenty stanowiące załączniki do umowy. Zamawiający w każdej chwili może dokonać wglądu w dokumentację medyczną leczonych psów oraz poprosić o odpis z wyników badań i kart leczenia psów.
Pod pojęciem dokumentacja medyczna należy rozumieć: zbiór danych o stanie zdrowia psa służbowego, udzielonych mu świadczeniach medycznych, podanych lekach, odbytych zabiegach oraz wizytach lekarskich.
Należyte prowadzenie dokumentacji oznacza:
a) wpis w dokumentacji dokonywany jest niezwłocznie po udzieleniu świadczenia;
b) każdy wpis oznaczony jest danymi osoby, która go dokonała;
c) wpis dokonany w dokumentacji nie może być z niej usunięty, możliwa jest natomiast jego zmiana w przypadku popełnienia błędu, jednakże w tym zakresie musi zostać zamieszczona szczegółowa adnotacja określająca przyczynę błędu oraz oznaczenie osoby, która dokonała zmiany wpisu;
d) strony dokumentacji medycznej muszą być ponumerowane;
e) dokumentacja powinna być wypełniana w sposób czytelny;
f) wpisy powinny być dokonywane chronologicznie;
g) każda strona dokumentacji psa służbowego powinna być oznaczona przynajmniej jego imieniem oraz numerem identyfikacyjnym;
h) dokument, który został włączony do dokumentacji, nie może być z niej usunięty.
3. Jednostka zlecająca - zobowiązana jest indywidualnie do sporządzania przed planowaną wizytą zlecenia z dokładnym opisem przyczyny wizyty oraz przesłania go do Wydziału GMT KWP Łódź w celu zabezpieczenia środków finansowych.
Po uzyskaniu zgody pracownik Wydziału GMT KWP w Łodzi odeśle mailem do jednostki zlecenie w celu umówienia spotkania z lekarzem weterynarii. Przewodnik psa zobowiązany jest przesłać do Wykonawcy zaakceptowane przez Wydział GMT KWP w Łodzi zlecenie lub okazać je lekarzowi weterynarii podczas wizyty.
W wyjątkowych sytuacjach lekarz weterynarii może przyjąć psa służbowego bez zlecenia wyłącznie w przypadku nagłej wizyty (zagrażającej życiu i zdrowiu psa), każda kolejna wizyta wymaga zlecenia zaakceptowanego przez Wydział GMT KWP w Łodzi.
4. W przypadku nagłych urazów, wypadków zlecenie nie jest wymagane, jednak po wykonanej usłudze Przewodnik psa zobowiązany jest sporządzić szczegółową notatkę służbową z podpisem przełożonego oraz załączyć ją pod fakturę wystawioną przez Przychodnię Weterynaryjną.
5. Każde zlecenie ma zawierać numer / miesiąc / rok / KWP, KMP lub KPP / oraz datę wystawienia.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania faktur po każdej wykonanej usłudze, w terminie nie przekraczającym 10 dni od daty jej wykonania i przesłaniu faktury do siedziby Zamawiającego. Do każdej faktury musi zostać dołączone zlecenie przekazane do Lecznicy przez jednostkę oraz Specyfikacja wykonanej usługi z wyszczególnieniem wszystkich czynności podjętych przez Lekarza Weterynarii oraz podanych leków.
Jeżeli wystąpi konieczność podania preparatów mineralno–witaminowych lub pielęgnacyjnych np. po przebytych zabiegach/operacjach, Wykonawca wystawi odrębną fakturę, pod warunkiem, że przed ich zastosowaniem uzyskał na to pisemną zgodę Naczelnika Wydziału GMT w Łodzi.
7. W zakres usług wchodzić powinny m. in.:
1. Okresowy przegląd weterynaryjny wykonywany w siedzibie Wykonawcy w razie konieczności na terenie jednostki Zamawiającego, podczas którego będą wykonywane następujące czynności:
- ważenie
- mierzenie temperatury
- osłuchiwanie
- przegląd oczu, uszu, skóry i uzębienia
- obmacywanie
- zabezpieczenie przeciwko pchłom i kleszczom oraz wydanie dawki dodatkowej na kolejne 6 miesięcy – do kolejnego przeglądu okresowego
- odrobaczenie – według wskazań lekarza weterynarza jednak nie rzadziej niż dwa razy do roku ale nie częściej niż cztery razy do roku.
W przypadku stwierdzenia w wyniku przeglądu konieczności wykonania zabiegów pielęgnacyjnych, lekarz weterynarii może wykonać następujące czynności:
- czyszczenie uszu
- obcięcie pazurów
- czyszczenie gruczołów około odbytniczych
- usunięcie kamienia nazębnego
2. Szczepienia ochronne wykonywane raz w roku w siedzibie Wykonawcy lub podczas przeglądu okresowego ( jeżeli termin wykonania kolejnego szczepienia to umożliwia)
- szczepienie przeciwko wściekliźnie
- szczepienie przeciwko chorobom zakaźnym ( wieloskładnikowa szczepionka skojarzona zabezpieczająca m.in. przed następującymi chorobami: nosówka, zakażenie adenowirusowe i paro wirusowe, leptospiroza, choroba rubartha, parainfluenza)
3. Diagnozowanie, leczenie, wykonywanie badań i zabiegów według potrzeb w siedzibie Wykonawcy obejmuje następujące czynności:
- diagnozowanie i leczenie chorób układu oddechowego, krążenia, pokarmowego, moczowego i nerwowego, leczenie dietetyczne chorób wewnętrznych, prowadzenie leczenia i monitoring zwierząt przewlekle chorych,
- rozpoznawanie, zapobieganie i leczenie chorób zakaźnych zwierząt np. parwowirozy, nosówki, itp.,
- diagnostyka chorób kwalifikujących się do leczenia chirurgicznego, drobne zabiegi chirurgiczne,
- diagnozowanie urazów kończyn i kręgosłupa (badanie RTG), leczenie złamań kości i stawów, zakładanie opatrunków usztywniających i gipsowych, diagnostyka i leczenie chorób stawów.
- badanie okulistyczne, leczenie zachowawcze chorób gałki ocznej, szycie ran powiek, itp.
- diagnozowanie schorzeń układu rozrodczego samic i samców, diagnostyka i leczenie chorób jąder i prostaty,
- diagnozowanie chorób ektopasożytniczych, dermatoz grzybiczych i bakteryjnych oraz chorób alergicznych i hormonalnych skóry, testy alergiczne, laboratoryjne badanie zeskrobin skórnych i wymazów z uszu, wykonywanie posiewów i anybiogramów, leczenie zaburzeń okrywy włosowej, leczenie dietetyczne (diety lecznicze).
- wykonywanie eutanazji, oględzin i odbiór zwłok zwierząt wraz z wydaniem stosownych zaświadczeń i protokołów
Dla Zamawiającego usługi planowane to usługi o, których mowa w punkcie 1-2 , natomiast Usługi nieplanowane to: zdarzenia losowe, choroby, itp.
8. Wykonawca zobowiązuje się do:
- świadczenia usług weterynaryjnych w siedzibie Wykonawcy a w razie konieczności na terenie województwa łódzkiego.
- wykonywania okresowych badań (przeglądów) psów
- ewentualnego udziału w pracach zespołu zajmującego się organizacją używania i utrzymania psów zgodnie z Zarządzeniem nr 91 Komendanta Głównego Policji z dnia 04.10.2022 r.
- zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych oraz wyposażenia techniczno – medycznego niezbędnego do należytego wykonania usługi – w przypadku świadczenia usług na terenie siedziby wykonawcy.
- prowadzenia na bieżąco dokumentacji medycznej leczonych zwierząt, wypełniania dokumentów stanowiących załączniki do umowy, dokonywania wpisów w kartach przebiegu leczenia oraz w książeczkach zdrowia psów. Obejmujących rodzaj zastosowanego leczenia, w tym przeprowadzone zabiegi i zastosowane środki medyczne.
- okazania Zamawiającemu w każdej chwili dokumentacji medycznej psa służbowego.
- umieszczenia w Lecznicy w widocznym dla wszystkich miejscu następującej informacji:
„PSY SŁUŻBOWE BĘDĄCE W EWIDENCJI KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI
W ŁODZI PRZYJMOWANE SĄ POZA KOLEJNOŚCIĄ”
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości psów (zmniejszenie/zwiększenie) określonych
w załączniku nr 2.1 do SWZ (formularzu asortymentowo-cenowym) w przypadku zakupu nowych zwierząt lub wycofania ze służby, zmiana ta nie będzie stanowić zmiany warunków umowy.
10. Ustalone w ww. załączniku nr 2.1 ilości usług stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość, rodzaj usług będzie zależna od potrzeb Zamawiającego
i posiadanych przez niego środków budżetowych.
11. Zamawiający dopuszcza wykonanie usługi w innym gabinecie weterynaryjnym w przypadku nagłych zachorowań, zdarzeń losowych zagrażających zdrowiu i życiu psa
12. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usług zgodnie z treścią obowiązujących w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi podstaw prawnych, tj.:
1. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 grudnia 2021 r., w sprawie psów służbowych i koni służbowych w Policji.
2. Zarządzeniem nr 91 Komendanta Głównego Policji z dnia 04.10.2022 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań z użyciem psów służbowych w Policji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla każdej części osobno oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:
a. cena oferty brutto (C) – 60 %,
b. czas realizacji usług w przypadku usług planowanych (T) – 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji usług w przypadku usług planowanych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych na rzecz psów i koni służbowych będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio do części zawiera załącznik 5.1-5.2 do SWZ.
Usługi będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy, której wzór zawarto w załączniku nr 9 do SWZ.
Zgodnie z art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/podwykonawca w okresie realizacji umowy zatrudniał osoby wykonujące czynności związane z leczeniem zwierząt na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1 określono w paragrafie § 5 każdego ze wzorów umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
Część 2
Świadczenie kompleksowych usług weterynaryjnych na rzecz koni służbowych będących na ewidencji KPP w Tomaszowie Mazowieckim.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych na rzecz koni służbowych będących na ewidencji Komendy Powiatowej Policji w Tomaszowie Mazowieckim.
2. Wykonawca zobowiązuje się należycie prowadzić na bieżąco dokumentację medyczną leczonych zwierząt, wypełniać dokumenty stanowiące załączniki do umowy. Zamawiający w każdej chwili może dokonać wglądu w dokumentację medyczną leczonych koni oraz poprosić o odpis z wyników badań i kart leczenia.
Pod pojęciem dokumentacja medyczna należy rozumieć: zbiór danych o stanie zdrowia konia służbowego, udzielonych mu świadczeniach medycznych, podanych lekach, odbytych zabiegach oraz wizytach lekarskich.
Należyte prowadzenie dokumentacji oznacza:
a) wpis w dokumentacji dokonywany jest niezwłocznie po udzieleniu świadczenia;
b) każdy wpis oznaczony jest danymi osoby, która go dokonała;
c) wpis dokonany w dokumentacji nie może być z niej usunięty, możliwa jest natomiast jego zmiana w przypadku popełnienia błędu, jednakże w tym zakresie musi zostać zamieszczona szczegółowa adnotacja określająca przyczynę błędu oraz oznaczenie osoby, która dokonała zmiany wpisu;
d) strony dokumentacji medycznej muszą być ponumerowane;
e) dokumentacja powinna być wypełniana w sposób czytelny;
f) wpisy powinny być dokonywane chronologicznie;
g) każda strona dokumentacji konia służbowego powinna być oznaczona przynajmniej jego imieniem oraz numerem identyfikacyjnym;
h) dokument, który został włączony do dokumentacji, nie może być z niej usunięty.
3. Jednostka zlecająca - zobowiązana jest indywidualnie do sporządzania przed planowaną wizytą zlecenia z dokładnym opisem przyczyny wizyty oraz przesłania go do Wydziału GMT KWP Łódź w celu zabezpieczenia środków finansowych.
Po uzyskaniu zgody pracownik Wydziału GMT KWP w Łodzi odeśle na e-mail jednostki zlecenie
w celu umówienia spotkania z lekarzem weterynarii. Opiekun konia zobowiązany jest przedstawić zaakceptowane przez Wydział GMT KWP w Łodzi zlecenie lekarzowi weterynarii podczas wizyty.
W wyjątkowych sytuacjach lekarz weterynarii może przyjąć konia służbowego bez zlecenia wyłącznie w przypadku nagłej wizyty ( zagrażającej życiu i zdrowiu konia), każda kolejna wizyta wymaga zlecenia zaakceptowanego przez Wydział GMT KWP w Łodzi.
4. W przypadku nagłych urazów, wypadków zlecenie nie jest wymagane, jednak po wykonanej usłudze Opiekun konia zobowiązany jest sporządzić szczegółową notatkę służbową z podpisem przełożonego oraz załączyć ją do faktury wystawionej przez Przychodnię Weterynaryjną.
5. Każde zlecenie ma zawierać numer / miesiąc / rok / KPP Tomaszów Mazowiecki/ oraz datę wystawienia.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania faktury po każdej wykonanej usłudze, w terminie nie przekraczającym 10 dni od daty jej wykonania i przesłania faktury do siedziby Zamawiającego. Do każdej faktury musi zostać dołączone zlecenie przekazane do Lecznicy przez jednostkę oraz Specyfikacja wykonanej usługi z wyszczególnieniem wszystkich czynności podjętych przez Lekarza Weterynarii oraz podanych leków.
7. W zakres usług wchodzić powinny m. in.:
1. Okresowy przegląd weterynaryjny wykonywany w siedzibie Wykonawcy w razie konieczności na terenie jednostki Zamawiającego, podczas którego będą wykonywane następujące czynności:
- ważenie
- mierzenie temperatury
- osłuchiwanie
- przegląd oczu, uszu, skóry, uzębienia i kopyt
W przypadku stwierdzenia w wyniku przeglądu konieczności wykonania zabiegów pielęgnacyjnych, lekarz weterynarii może wykonać następujące czynności:
- czyszczenie uszu
- czyszczenie gruczołów około odbytniczych
- usunięcie kamienia nazębnego
2. Szczepienia ochronne wykonywane raz w roku w siedzibie Zamawiającego lub podczas przeglądu okresowego (jeżeli termin wykonania kolejnego szczepienia to umożliwia)
- szczepienie przeciwko wściekliźnie
- szczepienie przeciwko tężcowi i grypie
- szczepienie przeciwko chorobom grzybicznym
- szczepienie przeciw schorzeniom wywołanym przez Herpes Virusy
3. Diagnozowanie, leczenie, wykonywanie badań i zabiegów według potrzeb obejmuje następujące czynności:
- diagnozowanie i leczenie chorób układu oddechowego, krążenia, pokarmowego, moczowego i nerwowego, leczenie dietetyczne chorób wewnętrznych, prowadzenie leczenia i monitoring zwierząt przewlekle chorych,
- rozpoznawanie, zapobieganie i leczenie chorób zakaźnych zwierząt,
- diagnostyka chorób kwalifikujących się do leczenia chirurgicznego, drobne zabiegi chirurgiczne,
- diagnozowanie urazów kończyn i kręgosłupa (badanie RTG), diagnostyka i leczenie chorób stawów,
- badanie okulistyczne, leczenie zachowawcze chorób gałki ocznej, szycie ran,
- diagnozowanie schorzeń układu rozrodczego, diagnostyka i leczenie chorób jąder i prostaty,
- diagnozowanie chorób alergicznych i hormonalnych skóry, testy alergiczne, laboratoryjne badanie zeskrobin skórnych i wymazów z uszu, wykonywanie posiewów i anybiogramów, leczenie zaburzeń okrywy włosowej, leczenie dietetyczne (diety lecznicze),
- wykonywanie eutanazji, oględzin i odbiór zwłok zwierząt wraz z wydaniem stosownych zaświadczeń i protokołów.
Dla Zamawiającego usługi planowane to usługi o, których mowa w punkcie 1-2 , natomiast Usługi nieplanowane to: zdarzenia losowe, choroby, itp.
8. Wykonawca zobowiązuje się do:
- świadczenia usług weterynaryjnych w siedzibie Zamawiającego (na terenie województwa łódzkiego) a w razie konieczności w siedzibie Wykonawcy
- wykonywania okresowych badań (przeglądów) koni
- ewentualnego udziału w pracach zespołu zajmującego się organizacją używania i utrzymania koni zgodnie z Zarządzeniem nr 84 Komendanta Głównego Policji z dnia 29.07.2022 r.
- zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych oraz wyposażenia techniczno – medycznego niezbędnego do należytego wykonania usługi – w przypadku świadczenia usług na terenie siedziby Wykonawcy.
- prowadzenia na bieżąco dokumentacji medycznej leczonych zwierząt, wypełniania dokumentów stanowiących załączniki do umowy, dokonywania wpisów w kartach przebiegu leczenia oraz w książeczkach zdrowia koni, obejmujących rodzaj zastosowanego leczenia, w tym przeprowadzone zabiegi i zastosowane środki medyczne.
- okazania Zamawiającemu w każdej chwili dokumentacji medycznej konia służbowego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości koni (zmniejszenie/zwiększenie) określonych w załączniku nr 2.2 do SWZ (formularzu asortymentowo-cenowym) w przypadku zakupu nowych zwierząt lub wycofania ze służby, zmiana ta nie będzie stanowić zmiany warunków umowy.
10. Ustalone w ww. załączniku nr 2.2 ilości usług stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość, rodzaj usług będzie zależna od potrzeb Zamawiającego
i posiadanych przez niego środków budżetowych.
11. Zamawiający dopuszcza wykonanie usługi w innym gabinecie weterynaryjnym w przypadku nagłych zachorowań, zdarzeń losowych zagrażających zdrowiu i życiu konia.
12. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usług zgodnie z treścią obowiązujących w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi podstaw prawnych, tj.:
1. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 grudnia 2021 r., w sprawie psów służbowych i koni służbowych w Policji.
2. Zarządzeniem nr 84 Komendanta Głównego Policji z dnia 29 lipca 2022 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań z użyciem koni służbowych oraz szczegółowych zasad szkolenia policjantów i koni w Policji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla każdej części osobno oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:
a. cena oferty brutto (C) – 60 %,
b. czas realizacji usług w przypadku usług planowanych (T) – 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji usług w przypadku usług planowanych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadającą odpowiednie wykształcenie (dyplom lekarza weterynarii) , kwalifikacje zawodowe i prawo wykonywania zawodu wydane przez właściwą okręgową radę lekarsko weterynaryjną.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp – wg załącznika nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt 10.2.4. SWZ . Wzór Wykazu osób stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia /konsorcjum, spółka cywilna, osoby fizyczne działające razem/.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 uPzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023r poz. 129 ze zm.).
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane zgodnie z opisem warunku w pkt. 10.2.4 SWZ.
Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa:
-oświadczenie, na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp. potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono we wzorach umów zawartych w załączniku nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza drogą elektroniczną, poprzez odpowiednią stronę, dedykowaną dla niniejszego postępowania na platformazakupowa.pl lub profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/transakcja/899717

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.