eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnt@um.nowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17adc96c-bf53-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025467/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja oświetlenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00079179

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu, zgodnie z obowiązującymi przepisami i Instrukcją Współpracy Ruchowej Tauron Dystrybucja oraz obowiązującymi umowami dystrybucji energii dla potrzeb oświetlenia ulicznego i Wytycznymi montażu i demontażu elementów współkorzystającego-sieci oświetleniowej.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1/ dozór techniczny nad urządzeniami oświetlenia,
2/ przeglądy techniczne urządzeń oświetleniowych wraz z ich regulacją,
3/ wymiany źródeł światła i zabezpieczeń wraz z gniazdami,
4/ wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów sterowania oświetleniem,
5/ naprawę uszkodzonych kabli, przewodów w słupach, podwieszanie zerwanych przewodów,
6/ wymianę elementów stanowiących wyposażenie opraw i szafek rozdzielczo-sterowniczych,
7/ wymianę lub naprawę uszkodzonych drzwiczek i wnęk latarń,
8/ dyspozycyjność w celu natychmiastowej naprawy i usuwania awarii urządzeń oświetlenia stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa,
9/ wykonywanie pomiarów wymaganych odpowiednimi przepisami, w tym m.in. skuteczności ochrony od porażeń, uziemień, izolacji kabli i przewodów, które są wymagane raz na 5 lat w terminie do 30 czerwca 2024 r.
10/ właściwe zabezpieczenie antykorozyjne elementów instalacji oświetleniowej,
11/ czyszczenie odbłyśników i całych opraw z brudu i kurzu,
12/ oznakowanie, wg zasad ustalonych przez zamawiającego urządzeń oświetleniowych,
13/ okresową kontrolę stanu oświetlenia przeprowadzaną wspólnie z zamawiającym,
14/ zapewnienie prawidłowego funkcjonowania świątecznej dekoracji świetlnej miasta.
3. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności:
1/ ponoszenie pełnej odpowiedzialności za bezpieczne funkcjonowanie oświetlenia ulicznego,
2/ zapewnienie świecenia wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach, określonych w kalendarzu świeceń, o ile zamawiający nie postanowi inaczej,
3/ utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności, zgodnie z zaleceniami producentów opraw, gruntowne mycie opraw minimum po 50 % ogólnej liczby opraw w ciągu roku, głównie w centrum miasta, harmonogram mycia opraw musi być uzgodniony z zamawiającym
4/ utrzymanie we właściwym stanie technicznym osłon i odbłyśników opraw tak, aby nie powodowały olśnień,
5/ utrzymanie we właściwym stanie technicznym sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe tak, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń,
6/ utrzymanie estetycznego wyglądu urządzeń, tj.:
a) pozamykane wnęki słupowe i skrzynki podziału sieci; ewentualne ubytki uzupełniane drzwiczkami i pokrywami,
b) jednolity typ wysięgników, opraw, słupów i jednolity typ i kolor źródeł światła w określonym ciągu latarń, o ile geometria drogi nie wymusza innego rozwiązania;
c) metalowe części urządzeń i słupów bez śladów korozji, ubytków farby i w jednolitym kolorze.
7/ utrzymanie zamkniętych, oznakowanych i zabezpieczonych przed dostępem osób postronnych wnęk słupowych i szaf rozdzielczo – sterowniczych,
8/ prawidłowe i czytelne oznakowanie, wg zasad ustalonych przez zamawiającego obwodów w szafach oświetleniowych oraz faz we wnękach słupowych i skrzynkach podziału sieci,
9/ fachowe, całodobowe pogotowie oświetlenia ulic, wyposażone w telefon, urządzenie do odbioru poczty elektronicznej, środki transportu i odpowiedni sprzęt specjalistyczny, umożliwiające natychmiastową reakcję na zgłoszenia o usterkach i awariach,
10/ bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach od służb komunalnych i mieszkańców; czas ich likwidacji określa się następująco:
a) awarie w wyniku których są nieczynne lub świecą poza wyznaczonymi godzinami całe obwody oświetlenia na ulicach miasta muszą być usuwane niezwłocznie, nie później niż 6 godzin po ich zgłoszeniu,
b) awarie pojedynczych opraw na głównych ulicach miasta (powiatowych, wojewódzkich i krajowych oraz centrum miasta) – do 48 godzin,
c) awarie pojedynczych opraw poza głównymi ciągami komunikacyjnymi bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu tygodnia od zgłoszenia.
11/ podjęcie działań w miejscu zdarzenia w celu niezwłocznej likwidacji zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z wydarzeń losowych (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, rozbita lub skradziona oprawa, wyrwane drzwiczki wnęki słupowej lub skrzynki podziału sieci, zdewastowana wnęka słupowa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa itp.) maksymalny czas likwidacji zagrozeń określa się w przedziale od 3 do 6 godzin od podjęcia przez wykonawce informacji na ten temat,
12/ wykonywanie przeglądów i pomiarów określonych w odpowiednich przepisach dotyczących eksploatacji elektrycznego oświetlenia zewnętrznego,
13/ zapewnienie transportu dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia,
14/ w przypadku awarii napowietrznej sieci oświetleniowej bądź zasilania szafy oświetleniowej, nie należącej do zamawiającego, natychmiastowe powiadomienie pogotowia dystrybutora energii elektrycznej i egzekwowanie jak najszybszego usunięcia awarii,
15/ uczestniczenie w odbiorach inwestycji prowadzonych na sieci oświetleniowej; nowe urządzenia włącza się do konserwacji po podpisaniu protokołu przekazania,
16/ dokonywanie na własny koszt wszelkich uzgodnień i uzyskiwanie zezwoleń koniecznych dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
17/ wykonanie wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia a nie wymienionych w dokumentach,
18/ zgłaszanie zamawiającemu uszkodzeń podstawowych elementów (słupy, wysięgniki, oprawy, szafki rozdzielczo – sterownicze, kable ziemne i linie napowietrzne),
19/ zgłaszanie zamawiającemu lub Policji dewastacji urządzeń oświetlenia,
20/ porządkowanie terenu natychmiast po usunięciu awarii lub dokonanej naprawie,
3. Montowanie na słupach oświetleniowych elementów dekoracji świątecznej miasta i jej demontowanie oraz naprawa elementów dekoracji (materiały dostarcza zamawiający), zestawienie elementów dekoracji zawiera załącznik nr 4
4. Wykonywanie dodatkowo płatnych robót konserwacyjnych oświetlenia, zleconych przez zamawiającego w ramach umowy, w szczególności:
a/ wymiana bądź naprawa uszkodzonych kabli,
b/ prostowanie pochylonych słupów,
c/ naprawa słupów, opraw i szafek rozdzielczo-sterowniczych, które zostały zdewastowane bądź zniszczone w wyniku zdarzenia losowego,
d/ demontaż opraw, które są zbędne,
e/ montaż opraw na słupach,
f/wymianę słupów skorodowanych,
g/wymianę szaf rozdzielczo – sterowniczych,

5. Prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywanymi pracami oraz wymaganej przepisami.

6. Zestawienie ilości opraw do konserwacji.
1/ łączna ilość punktów świetlnych 3.465 szt. w tym:
a) ilość opraw ze źródłem światła sodowym i świetlówek – 2.671 szt. w tym 7 szt. świetlówek,
b) ilość punktów świetlnych LED i na gwarancji 794 szt. w tym 26 opraw sodowych na gwarancji oraz 15  szt. oprawy przy elewacji Ratusza – wykonawca nie ponosi kosztów zakupu oprawy LED i opraw elewacji.
2/ szczegółowy wykaz sieci i urządzeń oświetlenia zawierają załączniki nr 12 do SWZ,

W okresie obowiązywania umowy ilość punktów świetlnych może ulec zmianie.

7. Planowany zakres dodatkowo płatnych usług konserwacyjnych oświetlenia w okresie obowiązywania umowy:

L.p.Rodzaj usługi Przewidywana ilość jednostek w roku
1.Wykonanie mufy kablowej z odtworzeniem nawierzchni utwardzonej
4 szt.
2.Wykonanie mufy kablowej z odtworzeniem nawierzchni nieutwardzonej
4 szt.
3.Demontaż oprawy oświetleniowej 6 szt.
4. Montaż oprawy 7 szt.
5. Montaż gniazdka elektrycznego na słupie 2 szt.
6. Montaż dodatkowej ozdoby świątecznej na słupie 5 szt.
8. Wykonawca odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie urządzeń oświetlenia ulicznego i ponosi wszelkie konsekwencje z tego tytułu oraz z tytułu zaciemnienia ulicy lub jej odcinka, do odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich włącznie.
9. W przypadku realizacji przedmiotu umowy przez wykonawcę w taki sposób, że powoduje to zagrożenie bezpieczeństwa publicznego lub zagrożenie dla stanu technicznego oświetlenia ulicznego, albo w przypadku nie usunięcia awarii lub usterki w terminach określonych w ofercie, po bezskutecznym wezwaniu wykonawcy do usunięcia zagrożenia lub usterki, zamawiający może powierzyć wykonanie prac mających na celu zlikwidowanie tych zagrożeń lub usterek innemu podmiotowi. Koszt tych prac ponosi wykonawca. Zamawiający potrąci koszt tych prac z należnego wykonawcy wynagrodzenia na co wykonawca wyraża zgodę.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy:
a/ w przypadku rażącego nie wywiązania się z warunków umowy,
b/ w przypadku naliczenia kar przez dwa kolejne następujące po sobie okresy rozliczeniowe,
c/ w przypadku, gdy suma naliczonych kar przekracza 10% wartości zamówienia.
11. Urządzenia i sieci oświetleniowe stanowią własność zamawiającego, dotyczy to także wyposażenia wymienionego lub uzupełnionego przez wykonawcę w trakcie trwania umowy.
12. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia zostały ujęte w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381245,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 732809,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381245,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Biel-Habieda Firma Handlowo-Usługowa „AGMAR”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7352090081

7.3.3) Ulica: ul. Kolbego 62

7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-730

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381245,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.