eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2024 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2024 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369986216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sanguszków 28A

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: subregionalnecentrum@umt.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/subregionalnecentrum

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-427dc2fb-9ea3-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna Gminy Miasta Tarnowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi opieki zastępczej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2024 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-427dc2fb-9ea3-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565549

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 261120 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wykonywać mogą wyłącznie osoby, które spełniają następujące kryteria:
1) Posiadają aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki;
2) Posiadają co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie;
3) Posiadają doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej lub podobnych instytucjach, w okresie ostatnich 12 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
4) Posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy;
5) Posiadają aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych;
2. Zamawiający szacuje, że minimalna miesięczna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie 40 godzin, w tym co najmniej 1 dyżur 12-sto godzinny od 7.00 do 19.00 i 1 dyżur 12-sto godzinny od 19.00 do 7.00 rano.
Zamawiający szacuje, że w całym okresie objętym zamówieniem minimalna łączna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie: 440 godzin (11 miesięcy x 40 godzin).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
1) Załącznik nr 3 do SWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 17408 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wykonywać mogą wyłącznie osoby, które spełniają następujące kryteria:
1) Posiadają aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki;
2) Posiadają co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie;
3) Posiadają doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej lub podobnych instytucjach, w okresie ostatnich 12 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
4) Posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy;
5) Posiadają aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych;
2. Zamawiający szacuje, że minimalna miesięczna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie 40 godzin, w tym co najmniej 1 dyżur 12-sto godzinny od 7.00 do 19.00 i 1 dyżur 12-sto godzinny od 19.00 do 7.00 rano.
Zamawiający szacuje, że w całym okresie objętym zamówieniem minimalna łączna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie: 440 godzin (11 miesięcy x 40 godzin).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
1) Załącznik nr 3 do SWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 17408 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wykonywać mogą wyłącznie osoby, które spełniają następujące kryteria:
1) Posiadają aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki;
2) Posiadają co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie;
3) Posiadają doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej lub podobnych instytucjach, w okresie ostatnich 12 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
4) Posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy;
5) Posiadają aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych;
2. Zamawiający szacuje, że minimalna miesięczna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie 40 godzin, w tym co najmniej 1 dyżur 12-sto godzinny od 7.00 do 19.00 i 1 dyżur 12-sto godzinny od 19.00 do 7.00 rano.
Zamawiający szacuje, że w całym okresie objętym zamówieniem minimalna łączna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie: 440 godzin (11 miesięcy x 40 godzin).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
1) Załącznik nr 3 do SWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 17408 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wykonywać mogą wyłącznie osoby, które spełniają następujące kryteria:
1) Posiadają aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki;
2) Posiadają co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie;
3) Posiadają doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej lub podobnych instytucjach, w okresie ostatnich 12 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
4) Posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy;
5) Posiadają aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych;
2. Zamawiający szacuje, że minimalna miesięczna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie 40 godzin, w tym co najmniej 1 dyżur 12-sto godzinny od 7.00 do 19.00 i 1 dyżur 12-sto godzinny od 19.00 do 7.00 rano.
Zamawiający szacuje, że w całym okresie objętym zamówieniem minimalna łączna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie: 440 godzin (11 miesięcy x 40 godzin).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
1) Załącznik nr 3 do SWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 17408 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wykonywać mogą wyłącznie osoby, które spełniają następujące kryteria:
1) Posiadają aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki;
2) Posiadają co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie;
3) Posiadają doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej lub podobnych instytucjach, w okresie ostatnich 12 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
4) Posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy;
5) Posiadają aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych;
2. Zamawiający szacuje, że minimalna miesięczna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie 40 godzin, w tym co najmniej 1 dyżur 12-sto godzinny od 7.00 do 19.00 i 1 dyżur 12-sto godzinny od 19.00 do 7.00 rano.
Zamawiający szacuje, że w całym okresie objętym zamówieniem minimalna łączna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie: 440 godzin (11 miesięcy x 40 godzin).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
1) Załącznik nr 3 do SWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 17408 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wykonywać mogą wyłącznie osoby, które spełniają następujące kryteria:
1) Posiadają aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki;
2) Posiadają co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie;
3) Posiadają doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej lub podobnych instytucjach, w okresie ostatnich 12 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
4) Posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy;
5) Posiadają aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych;
2. Zamawiający szacuje, że minimalna miesięczna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie 40 godzin, w tym co najmniej 1 dyżur 12-sto godzinny od 7.00 do 19.00 w dni pracujące, 1 dyżur 12-sto godzinny od 7.00 do 19.00 w dni wolne od pracy i 1 dyżur 12 sto godzinny od 19.00 do 7.00 rano.
Zamawiający szacuje, że w całym okresie objętym zamówieniem minimalna łączna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie: 440 godzin (11 miesięcy x 40 godzin).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
1) Załącznik nr 3 do SWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 17408 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wykonywać mogą wyłącznie osoby, które spełniają następujące kryteria:
1) Posiadają aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki;
2) Posiadają co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie;
3) Posiadają doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej lub podobnych instytucjach, w okresie ostatnich 12 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
4) Posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy;
5) Posiadają aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych;
2. Zamawiający szacuje, że minimalna miesięczna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie 40 godzin, w tym co najmniej 1 dyżur 12-sto godzinny od 7.00 do 19.00 i 1 dyżur 12-sto godzinny od 19.00 do 7.00 rano.
Zamawiający szacuje, że w całym okresie objętym zamówieniem minimalna łączna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie: 440 godzin (11 miesięcy x 40 godzin).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
1) Załącznik nr 3 do SWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 17408 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wykonywać mogą wyłącznie osoby, które spełniają następujące kryteria:
1) Posiadają aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki;
2) Posiadają co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie;
3) Posiadają doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej lub podobnych instytucjach, w okresie ostatnich 12 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
4) Posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy;
5) Posiadają aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych;
2. Zamawiający szacuje, że minimalna miesięczna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie 40 godzin, w tym co najmniej 1 dyżur 12-sto godzinny od 7.00 do 19.00 i 1 dyżur 12-sto godzinny od 19.00 do 7.00 rano.
Zamawiający szacuje, że w całym okresie objętym zamówieniem minimalna łączna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie: 440 godzin (11 miesięcy x 40 godzin).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
1) Załącznik nr 3 do SWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 17408 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wykonywać mogą wyłącznie osoby, które spełniają następujące kryteria:
1) Posiadają aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki;
2) Posiadają co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie;
3) Posiadają doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej lub podobnych instytucjach, w okresie ostatnich 12 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
4) Posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy;
5) Posiadają aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych;
2. Zamawiający szacuje, że minimalna miesięczna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie 40 godzin, w tym co najmniej 1 dyżur 12-sto godzinny od 7.00 do 19.00 i 1 dyżur 12-sto godzinny od 19.00 do 7.00 rano.
Zamawiający szacuje, że w całym okresie objętym zamówieniem minimalna łączna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie: 440 godzin (11 miesięcy x 40 godzin).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
1) Załącznik nr 3 do SWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 17408 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wykonywać mogą wyłącznie osoby, które spełniają następujące kryteria:
1) Posiadają aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki;
2) Posiadają co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie;
3) Posiadają doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej lub podobnych instytucjach, w okresie ostatnich 12 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
4) Posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy;
5) Posiadają aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych;
2. Zamawiający szacuje, że minimalna miesięczna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie 40 godzin, w tym co najmniej 1 dyżur 12-sto godzinny od 7.00 do 19.00 i 1 dyżur 12-sto godzinny od 19.00 do 7.00 rano.
Zamawiający szacuje, że w całym okresie objętym zamówieniem minimalna łączna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie: 440 godzin (11 miesięcy x 40 godzin).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
1) Załącznik nr 3 do SWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 17408 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wykonywać mogą wyłącznie osoby, które spełniają następujące kryteria:
1) Posiadają aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki;
2) Posiadają co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie;
3) Posiadają doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej lub podobnych instytucjach, w okresie ostatnich 12 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
4) Posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy;
5) Posiadają aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych;
2. Zamawiający szacuje, że minimalna miesięczna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie 40 godzin, w tym co najmniej 1 dyżur 12-sto godzinny od 7.00 do 19.00 i 1 dyżur 12-sto godzinny od 19.00 do 7.00 rano.
Zamawiający szacuje, że w całym okresie objętym zamówieniem minimalna łączna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie: 440 godzin (11 miesięcy x 40 godzin).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
1) Załącznik nr 3 do SWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 17408 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wykonywać mogą wyłącznie osoby, które spełniają następujące kryteria:
1) Posiadają aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki;
2) Posiadają co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie;
3) Posiadają doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej lub podobnych instytucjach, w okresie ostatnich 12 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
4) Posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy;
5) Posiadają aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych;
2. Zamawiający szacuje, że minimalna miesięczna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie 40 godzin, w tym co najmniej 1 dyżur 12-sto godzinny od 7.00 do 19.00 i 1 dyżur 12-sto godzinny od 19.00 do 7.00 rano.
Zamawiający szacuje, że w całym okresie objętym zamówieniem minimalna łączna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie: 440 godzin (11 miesięcy x 40 godzin).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
1) Załącznik nr 3 do SWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 17408 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wykonywać mogą wyłącznie osoby, które spełniają następujące kryteria:
1) Posiadają aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki;
2) Posiadają co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie;
3) Posiadają doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej lub podobnych instytucjach, w okresie ostatnich 12 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
4) Posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy;
5) Posiadają aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych;
2. Zamawiający szacuje, że minimalna miesięczna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie 40 godzin, w tym co najmniej 1 dyżur 12-sto godzinny od 7.00 do 19.00 i 1 dyżur 12-sto godzinny od 19.00 do 7.00 rano.
Zamawiający szacuje, że w całym okresie objętym zamówieniem minimalna łączna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie: 440 godzin (11 miesięcy x 40 godzin).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
1) Załącznik nr 3 do SWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 17408 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wykonywać mogą wyłącznie osoby, które spełniają następujące kryteria:
1) Posiadają aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki;
2) Posiadają co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie;
3) Posiadają doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej lub podobnych instytucjach, w okresie ostatnich 12 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
4) Posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy;
5) Posiadają aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych;
2. Zamawiający szacuje, że minimalna miesięczna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie 40 godzin, w tym co najmniej 1 dyżur 12-sto godzinny od 7.00 do 19.00 i 1 dyżur 12-sto godzinny od 19.00 do 7.00 rano.
Zamawiający szacuje, że w całym okresie objętym zamówieniem minimalna łączna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie: 440 godzin (11 miesięcy x 40 godzin).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
1) Załącznik nr 3 do SWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 17408 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wykonywać mogą wyłącznie osoby, które spełniają następujące kryteria:
1) Posiadają aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki;
2) Posiadają co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie;
3) Posiadają doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 3 lata na oddziale szpitalnym, Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w opiece długoterminowej, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, Domu Pomocy Społecznej lub podobnych instytucjach, w okresie ostatnich 12 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
4) Posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy wydane przez lekarza Medycyny Pracy;
5) Posiadają aktualne zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych;
2. Zamawiający szacuje, że minimalna miesięczna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie 40 godzin, w tym co najmniej 1 dyżur 12-sto godzinny od 7.00 do 19.00 i 1 dyżur 12-sto godzinny od 19.00 do 7.00 rano.
Zamawiający szacuje, że w całym okresie objętym zamówieniem minimalna łączna liczba godzin realizowanych w ramach świadczenia usług pielęgniarskich, w zakresie każdej części zamówienia, wyniesie: 440 godzin (11 miesięcy x 40 godzin).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
1) Załącznik nr 3 do SWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 17408 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację do ceny ofert, które zostały złożone.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację do ceny ofert, które zostały złożone.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację do ceny ofert, które zostały złożone.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację do ceny ofert, które zostały złożone.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację do ceny ofert, które zostały złożone.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację do ceny ofert, które zostały złożone.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację do ceny ofert, które zostały złożone.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację do ceny ofert, które zostały złożone.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację do ceny ofert, które zostały złożone.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację do ceny ofert, które zostały złożone.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację do ceny ofert, które zostały złożone.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację do ceny ofert, które zostały złożone.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację do ceny ofert, które zostały złożone.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację do ceny ofert, które zostały złożone.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację do ceny ofert, które zostały złożone.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.