eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki › Dostawa armatury wodociągowej dla Komunalnego Zakładu Budżetowego w Dusznikach w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa armatury wodociągowej dla Komunalnego Zakładu Budżetowego w Dusznikach w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Duszniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Duszniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-550

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48612919075

1.5.8.) Numer faksu: +48612919075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@duszniki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa armatury wodociągowej dla Komunalnego Zakładu Budżetowego w Dusznikach w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9965da3-5e6b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319119/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZB.360.30.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: rur i osprzętu, studzienek kanalizacyjnych ściekowych, przewodów rurowych, wyrobów z żeliwa, łączników do przewodów rurowych, rurek
i osprzętu, zacisków i kołnierze naprawcze, złącza do przewodów rurowych z PCV i PE (dalej także: armatura). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz rodzajów i ilości określa Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zamawiający, na podstawie art. 441 ust. 1 Pzp ustala Prawo opcji i wskazuje, że każdy z rodzajów przedmiotu zamówienia w pkt 1 i Załączniku nr 1 do SWZ w ilości tam wskazanej stanowi przewidywany podstawowy poziom przedmiotu zamówienia, a Zamawiający zastrzega sobie Prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości przedmiotu zamówienia w zakresie do 50% podanych ilości podstawowego poziomu przedmiotu zamówienia. Jednocześnie Zamawiający oświadcza,
że gwarantuje, iż zamówi (zrealizuje) przedmiot zamówienia na poziomie 50% ilości (wartości) podstawowego poziomu przedmiotu zamówienia. Prawo opcji ustalone na powyższych zasadach będzie opisane także w projekcie umowy i uruchamiane poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o wykorzystaniu Prawa opcji przez Zamawiającego, które składane będzie do Wykonawcy.
3. Wykonawca dostarczy na własny koszt zamawianą przez Zamawiającego armaturę transportem
z rozładunkiem. Miejsce dostawy - KZB w Dusznikach ul. Szamotulska 16, 64-550 Duszniki.
4. Planowane Dostawy do siedziby Zamawiającego mogą odbywać się 1-15 razy w miesiącu,
ale Zamawiający zastrzega także dostawy przedmiotu zamówienia także poza planowanymi dostawami np. w przypadku awarii i konieczności jej usunięcia przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby partie armatury - minimum po 2 szt. z każdego rodzaju (razem 6685 szt.), zostały przekazane przez Wykonawcę do magazynu Zamawiającego, z tym, że zapłaty za dostarczony przedmiot zamówienia Zamawiający dokona za zużyty (wykorzystany) w awariach przedmiot zamówienia. Zapłata zostanie dokonana na podstawie dokumentów wewnętrznych Zamawiającego tj. WZ oraz na podstawie protokołu stanu magazynowego, który będzie spisywany przy udziale przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający i Wykonawca przyjmują, że przedmiot zamówienia, który nie zostanie wykorzystany przez Zamawiającego do dnia 31.12.2022 r. zostanie zwrócony do Wykonawcy bez wynagrodzenia. Z czynności tej zostanie sporządzony Protokół zdawczo-odbiorczy.
6. Zaoferowane materiały (armatura) powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawa budowlanego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), być fabrycznie nowe
i pozbawiony wad.
7. Wszystkie odniesienia odnoszące się do norm, certyfikatów jakości, firm, marek i znaków towarowych, nazw własnych urządzeń i materiałów użyte w SWZ i w Załączniku nr 1 do SWZ, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane w zakresie parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne.
8. Mając na uwadze ogólne wskazanie w pkt 7, Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia zawiera wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt dostarczany przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane jak niżej i należy przyjąć,
że Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązanie równoważne na warunkach określonych
w SWZ.
9. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa
w art. 101 ust. 1 pkt 2 Pzp oraz art. 101 ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
10. W przypadku posługiwania się pojęciem „równoważne” i „lub równoważne”, Zamawiający informuje, że wskazane założenia w opisie przedmiotu zamówienia zostały podane wyłącznie w celu określenia wymaganych parametrów jakościowych jakimi co najmniej powinny odpowiadać zamawiane produkty. Takie parametry, które są gwarantowane przez określonych producentów, pozwolą Zamawiającemu na utrzymanie standardów koniecznych do realizacji należycie usług
o oczekiwanej jakości przez Zamawiającego. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia poprzez przywołanie nazw handlowych, producenta, typ, dopuszcza wszelkie ich odpowiedniki rynkowe, jednak o niegorszych parametrach niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Użyty przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia wyraz „równoważny” oznaczać będzie każdy produkt zbliżony (podobny) pod względem parametrów technicznych, parametrów jakościowych, parametrów ilościowych, parametrów funkcjonalnych do produktu występującego na rynku indywidualnego producenta, co nie oznacza identyczności z produktem wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale posiadanie przez ten produkt zbliżonych cech i parametrów. Zamawiający przyjmuje założenie, że zastosowanie przez niego produktów równoważnych nie może pogorszyć parametrów użytkowych, funkcjonalnych ani negatywnie wpływać na prawidłową realizację przez personel Zamawiającego usług, gdzie wykorzystany będzie produkt Wykonawcy zgodnie z jego przeznaczeniem.
11. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie produktu równoważnego jakościowo do produktu opisanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany produkt (zaproponowane rozwiązanie)
w równoważnym stopniu spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku użytkowania (eksploatacji) przez Zamawiającego produktów, które zostaną zaoferowane przez Wykonawcę jako spełniające parametry równoważności, w szczególności, gdy wystąpią uszkodzenia urządzeń/sieci po zastosowaniu zaoferowanego produktu przez Wykonawcę.
12. Zamawiający ustala, że kryterium równoważności stosowane w celu oceny równoważności zaoferowanych produktów postrzegać będzie jako spełnienie przez zaoferowany produkt przez Wykonawcę co najmniej takich samych lub lepszych parametrów technicznych, parametrów funkcjonalnych, które nie obniżają określonych standardów, niż te które wynikają z opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który w ofercie złoży oświadczenie o zaoferowaniu rozwiązań równoważnych zobowiązany jest do udowodnienia na etapie składania oferty,
że oferowane rozwiązania równoważne posiadają parametry, cechy, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający wskazuje, że rozwiązania równoważne muszą być zgodne w poniższych obszarach:
a) gabaryt/konstrukcja (co oznacza takie parametry, jak: wielkość, rodzaj, ciężar, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych, samodzielna konstrukcja, konstrukcja złożona)
b) charakter użytkowy (tożsamość funkcji i przeznaczenie)
c) charakter materiałowy (rodzaj i jakość materiałów)
d) parametry techniczne (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane konstrukcyjne, kompatybilność)
e) parametry bezpieczeństwa użytkowania (bezpieczeństwo dla użytkownika, bezpieczeństwo środowiskowe)

13. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne

44163130-0 - Ściekowe przewody rurowe

44163230-1 - Złącza do przewodów rurowych

44470000-5 - Wyroby z żeliwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta której koszt znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.