eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › wykonanie przebudowy wewnêtrznej instalacji gazowej wraz z wydzieleniem ³azienek w lokalach przy ul. Miko³owskiej 24 - Nowy ¦wiat 2 w Gliwicach

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-03-11

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
wykonanie przebudowy wewnêtrznej instalacji gazowej wraz z wydzieleniem ³azienek w lokalach przy ul. Miko³owskiej 24 - Nowy ¦wiat 2 w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276567632

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Dolnych Wa³ów 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zbmgliwice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

wykonanie przebudowy wewnêtrznej instalacji gazowej wraz z wydzieleniem ³azienek w lokalach przy ul. Miko³owskiej 24 - Nowy ¦wiat 2 w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-be52fff5-dd40-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00239522

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be52fff5-dd40-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl (nie dotyczy sk³adania ofert). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem:
Skrzynki e-mail: bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl wynosi 20 MB.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt. XI SWZ
8. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
9. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzenie Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
11. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (Rozporz±dzenie Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci – rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247)) z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki
12. Wykaz poszczególnych dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu oraz ich forma, sposób sporz±dzania i
przekazywania zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego w rozdz. XV SWZ.
13. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego
zastosowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:1.1. administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Zarz±d Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o. z
siedzib± w Gliwicach (kod pocztowy 44-100) przy ul. Dolnych Wa³ów 11;1.2. w sprawach zwi±zanych z
Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc±
poczty tradycyjnej na adres: Zarz±d Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego
Sp. z o.o.,44-100 Gliwice, ul. Dolnych Wa³ów 11 lub poczt± elektroniczn± na adres
email:iod@zbmgliwice.pl1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6ust. 1
lit.c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania
sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych
spoczywaj±cynaZamawiaj±cym;1.4.OdbiorcamiPani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub
podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ustawy z dnia 11wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n.
zm.), dalej„ustawaPzp”;1.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1
ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;1.6.
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych
jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych
wynikaj± z ustawyPzp;1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd±
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;1.8. posiada Pani/Pan:1.8.1.
na podstawie art.15RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;1.8.2. na
podstawie art.16RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie
z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz
nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.1.8.3.na podstawie art. 18 RODO
prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków
Og³oszenie nr 2021/BZP 00010443/01 z dnia 2021-02-24
2021-02-24 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne
wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwacz³onkowskiego.1.8.4. prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych naruszaprzepisyRODO;1.9. nie przys³uguje Pani/Panu:1.9.1. w
zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danychosobowych;1.9.2. prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;1.9.3. na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6ust.1 lit.c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 027/PA/2024/ZBM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z numeracj± SWZ:
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przebudowy wewnêtrznej instalacji gazowej w celu pod³±czenia dwufunkyjnych kot³ów gazowych z zamkniêtymi komorami spalania na cele grzewcze i przygotowania C.W.U. dla lokali mieszkalnych nr 2, 4, 8 wraz z wydzieleniem ³azienki w lokalu nr 8 przy ul. Siemiñskiego 14-16 w Gliwicach, oraz doprowadzenie instalacji zimnej wody do kot³ów gazowych wraz z rozprowadzeniem instalacji ciep³ej wody do kuchni i ³azienek.
2. Zakres prac obejmuje w szczególno¶ci:
2.1. przebudowê wewnêtrznej instalacji gazowej w lokalach, w tym monta¿ kot³ów gazowych kondensacyjnych,
2.2. dobudowê przewodów kominowych
2.3. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, w tym monta¿ grzejników
2.4. wykonanie instalacji wodno- kanalizacyjnej
2.5. roboty w zakresie wewnêtrznej instalacji elektrycznej,
2.6. prace ogólnobudowlane zwi±zane z adaptacj± pomieszczeñ w lokalach z przeznaczeniem na ³azienkê
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± za³±czniki, które stanowi± integraln± czê¶æ niniejszej SIWZ: dokumentacja techniczna w postaci projektu architektoniczno- budowlanego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiaru robót, przyjêcia zg³oszenia.
5. Uwaga: zamówienie nie obejmuje wykonania robót zwi±zanych z lokalem mieszkalnym nr 12 przy ul. Miko³owskiej 24 w Gliwicach oraz lokalem mieszkalnym nr 4 przy ul. Nowy ¦wiat 2 w Gliwicach. Do³±czona dokumentacja zawiera ten zakres. Udostêpniony przedmiar uwzglêdnia wykre¶lony zakres robót.
6. Cena oferty powinna uwzglêdniaæ 8% VAT na prace zwi±zane z lokalami mieszkalnymi oraz 23%VAT na zakres robót zwi±zany z lokalem u¿ytkowym. Prosimy zastosowaæ w³a¶ciwe warto¶ci przy wystawieniu faktury VAT.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: spe³nia/nie spe³nia

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
W celu spe³nienia warunku Wykonawca musi wykazaæ, i¿ posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 200.000,00z³.
2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, zrealizowali dwa zamówienia polegaj±ce na wykonaniu remontu, przebudowy lub wykonaniu nowej instalacji gazowej i centralnego ogrzewania w lokalu/budynku/obiekcie budowlanym o warto¶ci minimum 100.000,00z³ brutto.
Uwagi:
• Pod pojêciami „budowa”, „przebudowa” rozumie siê pojêcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3 pkt. 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z pó¼n. zm.).
• Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli faktycznie i konkretnie nie wykonywa³ wykazywanego zakresu prac. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do wykonawcy o wyja¶nienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków czy wystawionych przez wykonawcê faktur.
• Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek SWZ równie¿ w przypadku, gdy do¶wiadczenie wykazane przez Wykonawcê obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiaj±cego.
• Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania robót budowlanych wykonanych w ramach odrêbnych kontraktów (umów/zamówieñ) celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego.
• W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych kwoty wyra¿one w innych walutach ni¿ PLN, dla potrzeb oceny spe³niania warunku okre¶lonego powy¿ej, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
2.5. Dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadaj±cymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poni¿szym wyszczególnieniem:
2.5.1. co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ,
2.5.2. co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ,
2.5.3. co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót w bran¿y instalacyjnej posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ
2.5.4. co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót w bran¿y elektrycznej posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. o¶wiadczenia
wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³
odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze
wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ;
2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.2.1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak
wy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³
uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
2.2.2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio
o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której
dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie
ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
2.2.3. Dokumenty/o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 2.2.1 i 2.2.2 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed
up³ywem terminu sk³adania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.4.
Dokumentu potwierdzaj±cego ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z
przedmiotem zamówienia na wymagan± sumê gwarancyjn±.
2.5. Wykazu robót budowlanych, zgodnego ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w
punkcie IV.2.4 SWZ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz
podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane
zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot,
na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie
uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2.6. Wykazu osób, zgodnego ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji
zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w punkcie IV.2.5 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 4.000,00z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych).
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
4.1. pieni±dzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego ING Bank - oddzia³ w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546 z adnotacj±: „Wadium - postêpowanie nr 027/PA/2024/ZBM”,
4.2. gwarancjach bankowych,
4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
4.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 299).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji
zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub
us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.4.O¶wiadczenia i dokumenty
potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci
wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we
Wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci,
pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-27 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Sposób z³o¿enia oferty opisany na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-27 09:20

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1 . Na potrzeby opublikowania niniejszego og³oszenia Zamawiaj±cy zastosowa³ skrócon± nazwê postêpowania (ograniczenie ilo¶ci znaków w tre¶ci formatki). Pe³na nazwa zamówienia brzmi: "Wykonanie przebudowy wewnêtrznej instalacji gazowej w celu pod³±czenia dwufunkyjnych kot³ów gazowych z zamkniêtymi komorami spalania na cele grzewcze i przygotowania C.W.U. dla lokali mieszkalnych nr 1, 3, 4, 7 oraz dla lokalu u¿ytkowego U-1 przy ul. Miko³owskiej 24 w Gliwicach oraz dla lokali mieszkalnych nr 2, 3 przy ul. Nowy ¦wiat 2 w Gliwicach wraz z wydzieleniem ³azienek w lokalu nr 4 przy ul. Miko³owskiej 24 oraz w lokalu nr 2 przy ul. Nowy ¦wiat 2 w Gliwicach, oraz doprowadzenie instalacji zimnej wody do kot³ów gazowych wraz z rozprowadzeniem instalacji ciep³ej wody do kuchni i ³azienek i dobudow± przewodów wentylacyjnych i spalinowych".
2. Zamawiaj±cy wskaza³ datê realizacji zamówienia okre¶lon± w dacie z uwagi na konieczno¶æ realizacji planu finansowego zgodnie z przyjêtymi za³o¿eniami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.