eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Zakup i montaż pompy ciepła z modernizacją węzła cieplnego w świetlicy wiejskiej w Grucznie - II postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż pompy ciepła z modernizacją węzła cieplnego w świetlicy wiejskiej w Grucznie – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świecie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351067

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 124

1.5.2.) Miejscowość: Świecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swiecie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiecie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż pompy ciepła z modernizacją węzła cieplnego w świetlicy wiejskiej w Grucznie – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80f193c1-aafc-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008063/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i montaż pompy ciepła z modernizacją węzła cieplnego w świetlicy wiejskiej w Grucznie – II postępowanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010372

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-IN.271.01.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem pompy ciepła o mocy 30kW, bufora c.o. o pojemności 300l i modernizacja węzła cieplnego w świetlicy wiejskiej w Grucznie.
Pierwszy etap prac ma na celu zamontowanie gruntowej pompy ciepła inwerterowej o mocy minimalnej 30kW wraz z niezbędną armaturą oraz pozostawienie istniejącego kotła olejowego jako źródło szczytowe i awaryjne.
Pierwszy etap zakłada wykonanie dolnego źródła do pompy ciepła w postaci sond pionowych tylko do mocy 18 kW÷20kW. Pompa ciepła ma być zablokowana w automatyce do pracy z mocą nie większą 18kW ÷20kW. W pierwszym etapie zakłada się wykonanie 5 sond do głębokości 80mb każda.
Drugi etap (nie będący przedmiotem zamówienia) umożliwi w przyszłości zwiększenie mocy pompy ciepła do ok 30kW, po jej odblokowaniu w automatyce oraz wykonaniu dodatkowych 3 odwiertów po 80 mb każdy.
Inwestor rozważa także możliwość produkcji ciepłej wody użytkowej w przyszłości .
Uwaga!
Oferta ma zostać sporządzona tylko na pierwszy etap prac. Projekt robót geologicznych sporządzony został dla wykonania 8 sond po 80mb każda. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 5 sond do głębokości 80mb każda . Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy składowy pompy ciepła były fabrycznie nowe.
Założeniem inwestycji jest zapewnienie produkcji ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania za pośrednictwem gruntowej, inwerterowej pompy ciepła, zastępując w dużej części pozyskanie energii ze źródła konwencjonalnego jakim jest olej opałowy.
WAŻNE:
Ze względu na brak projektu wykonawczego przed przystąpieniem do ofertowania niezbędna jest wizja lokalna w celu złożenia kompletnej kompleksowej oferty. Szczegółowe informacje dotyczące konieczności złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej opisane są w Rozdziale XXXVI SWZ.
Oferta Wykonawcy złożona bez odbycia wizji lokalnej podlegać będzie odrzuceniu na
podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Wykonawcy, którzy uczestniczyli w wizji lokalnej w postępowaniu przetargowym pn: „Zakup i montaż pompy ciepła z modernizacją węzła cieplnego w świetlicy wiejskiej w Grucznie” są zwolnieni z jej ponownego odbycia.

Do zakresu przedmiotowej inwestycji etapu pierwszego należy sporządzić niezbędną dokumentacje techniczną (schemat nowego węzła cieplnego), dokumentację powykonawczą dolnego źródła ciepła zgodnie z wykonanym zakresem czyli 5 sond gruntowych, opracowanie specyfikacji technicznych. Weryfikacji sporządzonej dokumentacji dokona Zamawiający.
Parametry techniczne określone są w Załączniku nr 2 do SWZ – Program Funkcyjno – Użytkowy.
Zamawiający wymaga określenia przez Wykonawcę kwoty ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dolnego źródła ciepła, której koszt poniesie Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

44622000-6 - Układy odzyskiwania ciepła

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje grzewcze i sanitarne Paweł Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751560933

7.3.4) Miejscowość: Dolne Wymiary

7.3.5) Kod pocztowy: 86-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

25% zamówienia - wykonanie dolnego źródła ciepła; Sdrill Sebastian Strychalski, ul. Kwiatowa 22, 87-640 Czernikowo


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.