eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reda › Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Reda.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Reda.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO REDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 33

1.5.2.) Miejscowość: Reda

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi3@reda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.reda.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Reda.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7489d07d-d615-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047100/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/reda

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/reda

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4.ZF.TP.BN.U.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu dokumentu pn. „Miejski Plan Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Reda”, zwanego dalej MPA Redy lub Planem, wraz z procedurą strategicznej oceny oddziaływania na środowisko(sooś) o zakresie wskazanym przez odpowiednie organy, z udziałem społeczeństwa w ramach procesu konsultacyjno-partycypacyjnego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – OPZ, załączniku nr 1a do SWZ - Wyciąg z wniosku o dofinansowanie MPA a także w projektowanych postanowieniach umowy załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71351611-9 - Usługi klimatologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

90711000-4 - Ocena oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną

90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

90712000-1 - Planowanie środowiska naturalnego

90712100-2 - Planowanie rozwoju środowiska miejskiego

90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

98133100-5 - Usługi w zakresie poprawy oraz wspierania administracji samorządowej i wspólnot samorządowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. kryteria oceny ofert
1% wagi kryterium = 1 pkt.
1)Cena (C) - waga kryt. 60%;
2)Dodatkowe doświadczenie Kierownika projektu / Koordynatora projektu / Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu (K) - waga 20%;
3)Dodatkowe doświadczenie Eksperta w zakresie klimatu (E) – waga 20%.
Ad 1) Cena (C) – waga 60% = 60 pkt,
„Cena” to cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, podanej w Formularzu ofert zał. nr 2 do SWZ.
C=CMIN/Cofb X 60
- Cmin–najniższa cena oferty brutto spośród ofert bad. i nie podleg. odrzuceniu
- Cofb–cena brutto badanej ofert
Ad 2)Dodatkowe dośw. Kierownika (K) – waga 20%
Punkty za doświadczenie.
1)0 pkt - za udział w wykonaniu wymag. 2 usług o wart. nie mniejszej niż 175000zł brutto (każda usł.), obejmujących wykonanie dok. strategicznego o charakterze objętym niniejszym zamów., tj. planu adaptacji do zmian klimatu dla miasta wraz z przepr. pełnej procedury sooś (obej. opracowaniem m.in. Prognozy oddziaływ. na środowisko), wyk. zgodnie z wytycz. ministerialnymi dot. opracow. planów adaptacji do zmian klimatu –każda wyk. usługa powinna dot. miasta o liczbie mieszkańców powyżej 20 tys. osób (pkt. 10.IV.2.1). war. udziału w postęp. dot. zdolności zawodowej)
2)5 pkt - za udział w wykon. dodat. usługi, ponad wymagane w pkt. 1) ) lub opracowaniu innego niż Plan oprac. strat. w zakresie zmian klimat. lub realizacji badań naukowych w zakresie zmian klimat. lub pracy rozwojowej w zakresie zmian klimat., na zlecenie jednostki adm. publicznej (o wartości nie mniejszej niż 175000zł)
3)10 pkt - za udział w wykonaniu dodatkowo 2 usług, ponad wymagane w pkt. 1 lub opracowaniu innego niż Plan opracow. strategicznego w zakresie zmian klimat. lub realizacji badań naukowych w zakresie zmian klimat. lub pracy rozwojowej w zakresie zmian klimat., na zlecenie jednostki adm. publicznej (o wartości nie mniejszej niż 175000zł)
4) 20 pkt – za udział w wykonaniu dodatkowo 3 usług lub więcej, ponad wymagane w pkt. 1) lub opracowaniu innego niż Plan opracowania strategicznego w zakresie zmian klimat. lub realizacji badań naukowych w zakresie zmian klimat. lub pracy rozwojowej w zakresie zmian klimat., na zlecenie jednostki adm. publicznej (o wartości nie mniejszej niż 175000zł)
Ad 3) Dodatk. doświadczenie Eksperta w zakresie klimatu (K) – waga 20%
pkt za doświadczenie jako Ekspert w zakresie klimatu.
1)0 pkt. - za udział w wykonaniu wymag. 2 usług o wartości nie mniejszej niż 175000 zł brutto (każda usługa), obejmujących wykon. dok. strateg. o charakterze objętym niniejszym zamów., tj. planu adaptacji do zmian klimatu dla miasta wraz z przeprowadzeniem pełnej procedury sooś (obejmującej opracowaniem m.in. Prognozy oddziaływania na środowisko), wykonany zgodnie z wytycznymi ministerialnymi dot. opracowania planów adaptacji do zmian klimatu – każda wykonana usługa powinna dotyczyć miasta o liczbie mieszkańców powyżej 20 tys. osób (zgodnie z pkt. 10.IV.2.1). warun. udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej),
2)5 pkt. - za udział w wykonaniu dodat. usługi, ponad wymagane w pkt. 1 lub opracowaniu innego niż Plan opracowania strategicznego w zakresie zmian klimat. lub realizacji badań naukowych w zakresie zmian klimat. lub pracy rozwojowej w zakresie zmian klimat., na zlecenie jednostki adm. publicznej (o wartości nie mniejszej niż 175000zł)
3)10 pkt. - za udział w wykonaniu dodat. 2 usług, ponad wymagane w pkt. 1 lub opracowaniu innego niż Plan opracowania strat. w zakresie zmian klimat. lub realizacji badań naukowych w zakresie zmian klimatycznych lub pracy rozwojowej w zakresie zmian klimatycznych, na zlecenie jednostki adm. publicznej (o wartości nie mniejszej niż 175000zł)
4)20 pkt. – za udział w wykonaniu dodat. 3 usług lub więcej, ponad wymag. w pkt. 1 lub opracowaniu innego niż Plan opracowania strategicz. w zakresie zmian klimat lub realizacji badań naukowych w zakr. zmian klimatycznych lub pracy rozwojowej w zakresie zmian klimatycznych, na zlecenie jednostki adm. publicznej (o waroś. nie mniejszej niż 175000zł)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Kierownika projektu / Koordynatora projektu / Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Eksperta w zakresie klimatu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
IV. zdolności technicznej lub zawodowej:
1. zdolności technicznej
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował należycie co najmniej 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 175.000,00 złotych brutto (każda usługa) obejmujące wykonanie dokumentu strategicznego tj. o charakterze objętym niniejszym zamówieniem tj. planu adaptacji do zmian klimatu dla miasta wraz z przeprowadzeniem pełnej procedury sooś (obejmującej opracowaniem m.in. prognozy oddziaływania na środowisko), wykonane zgodnie z wytycznymi ministerialnymi dot. opracowania Planów – każda wykonana usługa powinna dotyczyć miasta o liczbie mieszkańców powyżej 20 tys. osób.

Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

2. zdolności zawodowej
Zamawiający uzna warunek powyższy za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje:

1) osobę pełniącą funkcję Kierownika projektu / Koordynatora projektu / Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu (podobne nazewnictwo, odnoszące się do kierowania zespołem realizującym usługę o ww. charakterze), posiadającą:
• wykształcenie wyższe w zakresie: ochrony środowiska lub meteorologii/klimatologii lub hydrologii lub gospodarki wodnej lub inżynierii środowiska lub nauk przyrodniczych lub zakresie pokrewnym;
• doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie nabyte w ciągu 5 lat przed upływem terminu składania ofert podczas udziału w ww. charakterze (m.in. udział polegający na koordynowaniu prac, bieżącej współpracy z Zamawiającym, przy prezentacji wyników prac, czynnym uczestnictwie przy analizie i przygotowaniu danych oraz opracowaniu m.in. dokumentu podstawowego) przy należytej realizacji co najmniej 2 usług o wartości nie mniejszej niż 175.000,00 złotych brutto (każda usługa), obejmujących wykonanie dokumentu strategicznego o charakterze objętym niniejszym zamówieniem, tj. planu adaptacji do zmian klimatu dla miasta wraz z przeprowadzeniem pełnej procedury sooś (obejmującej opracowaniem m.in. Prognozy oddziaływania na środowisko), wykonany zgodnie z wytycznymi ministerialnymi dot. opracowania planów adaptacji do zmian klimatu – każda wykonana usługa powinna dotyczyć miasta o liczbie mieszkańców powyżej 20 tys. osób,

2) osobę pełniącą funkcję Eksperta w zakresie zmian klimatu (adaptacji lub/i mitygacji) posiadającą:
• wykształcenie wyższe w zakresie: meteorologii/klimatologii lub hydrologii miejskiej lub gospodarki wodnej lub ochrony środowiska lub zakresie pokrewnym;
• doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie nabyte w ciągu 5 lat przed upływem terminu składania ofert podczas udziału w ww. charakterze (m.in. udział polegający na analizie danych, w tym analizie zmian klimatu i wpływu zmian klimatu, przygotowaniu danych merytorycznych i opracowaniu treści dokumentu) przy należytej realizacji co najmniej 2 usług o wartości nie mniejszej niż 175.000,00 złotych brutto (każda usługa), obejmujących wykonanie dokumentu strategicznego o charakterze objętym niniejszym zamówieniem, tj. planu adaptacji do zmian klimatu dla miasta wraz z przeprowadzeniem pełnej procedury sooś (obejmującej opracowaniem m.in. Prognozy oddziaływania na środowisko), wykonany zgodnie z wytycznymi ministerialnymi dot. opracowania planów adaptacji do zmian klimatu – każda wykonana usługa powinna dotyczyć miasta o liczbie mieszkańców powyżej 20 tys. osób;

3) osobę pełniącą funkcję Eksperta w zakresie gospodarki wodnej, posiadającą:
• wykształcenie wyższe w zakresie: hydrologii lub ochrony środowiska lub inżynierii środowiska lub nauk przyrodniczych lub pokrewnym;
• doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie nabyte w ciągu 5 lat przed upływem terminu składania ofert podczas udziału w ww. charakterze (m.in. udział polegający na ocenie zagrożenia powodziowego lub analizie wpływu zmian klimatu na gospodarkę wodno-ściekową) przy należytej realizacji:
a) co najmniej 2 usług o wartości nie mniejszej niż 175.000,00 złotych brutto (każda usługa), obejmujących wykonanie dokumentu strategicznego o charakterze objętym niniejszym zamówieniem, tj. planu adaptacji do zmian klimatu dla miasta wraz z przeprowadzeniem pełnej procedury sooś (obejmującej opracowaniem m.in. Prognozy oddziaływania na środowisko), wykonany zgodnie z wytycznymi ministerialnymi dot. opracowania planów adaptacji do zmian klimatu – każda wykonana usługa powinna dotyczyć miasta o liczbie mieszkańców powyżej 20 tys. osób,
lub
b) co najmniej 1 usługi, o której mowa w pkt a) oraz co najmniej 1 projektu związanego z analizami zagrożeń zalewaniami i powodziami z kanalizacji na terenach miejskich (dla miasta powyżej 20 tys. mieszkańców) oraz co najmniej 1 projektu o charakterze strategicznym (innym niż usługa, o której mowa w pkt a), którego przedmiotem była gospodarka wodna na potrzeby planowania przestrzennego w mieście powyżej 20 tys. mieszkańców lub przy przygotowaniu danych o opadach z uwzględnieniem zmian klimatu przy realizacji co najmniej 1 strategii wód opadowych dla miasta powyżej 20 tys. mieszkańców,
lub
c) co najmniej 1 usługi, o której mowa w pkt a) oraz co najmniej 2 projektów związanych z analizami zagrożeń zalewaniami i powodziami z kanalizacji na terenach miejskich (dla miasta powyżej 20 tys. mieszkańców) lub przy przygotowaniu danych o opadach z uwzględnieniem zmian klimatu przy realizacji co najmniej 2 strategii wód opadowych dla miasta powyżej 20 tys. mieszkańców,
lub
d) co najmniej 1 usługi, o której mowa w pkt a) oraz co najmniej 2 projektów o charakterze strategicznym (innym niż usługa, o której mowa w pkt a), których przedmiotem była gospodarka wodna na potrzeby planowania przestrzennego w mieście powyżej 20 tys. mieszkańców lub przy przygotowaniu danych o opadach z uwzględnieniem zmian klimatu przy realizacji co najmniej 2 strategii wód opadowych dla miasta powyżej 20 tys. mieszkańców,
lub
e) co najmniej 2 projektów związanych z analizami zagrożeń zalewaniami i powodziami z kanalizacji na terenach miejskich (dla miasta powyżej 20 tys. mieszkańców) oraz co najmniej 2 projektów o charakterze strategicznym (innym niż usługa, o której mowa w pkt a), którego przedmiotem była gospodarka wodna na potrzeby planowania przestrzennego w mieście powyżej 20 tys. mieszkańców lub przy przygotowaniu danych o opadach z uwzględnieniem zmian klimatu przy realizacji co najmniej 2 strategii wód opadowych dla miasta powyżej 20 tys. mieszkańców.

4) osobę pełniącą funkcję Eksperta w zakresie planowania przestrzennego, posiadającą:
• wykształcenie wyższe w zakresie planowania przestrzennego lub architektury lub urbanistyki lub gospodarki przestrzennej lub w zakresie pokrewnym oraz
• doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie nabyte w ciągu 5 lat przed upływem terminu składania ofert podczas udziału w ww. charakterze (m.in. udział polegający na analizie wpływu zmian klimatu na gospodarkę przestrzenną oraz analizie i przygotowaniu danych, opracowaniu treści dokumentu podstawowego, współpracy przy opracowaniu map) przy należytej realizacji:
a) co najmniej 2 usług o wartości nie mniejszej niż 175.000,00 złotych brutto (każda usługa), obejmujących wykonanie dokumentu strategicznego o charakterze objętym niniejszym zamówieniem, tj. planu adaptacji do zmian klimatu dla miasta wraz z przeprowadzeniem pełnej procedury sooś (obejmującej opracowaniem m.in. Prognozy oddziaływania na środowisko), wykonany zgodnie z wytycznymi ministerialnymi dot. opracowania planów adaptacji do zmian klimatu – każda wykonana usługa powinna dotyczyć miasta o liczbie mieszkańców powyżej 20 tys. osób,
lub
b) co najmniej 1 usługi, o której mowa w pkt a) oraz 1 projektu o charakterze strategicznym, którego przedmiotem była problematyka planowania przestrzennego w mieście powyżej 20 tys. mieszkańców,
lub
c) co najmniej 2 projektów o charakterze strategicznym, których przedmiotem była problematyka planowania przestrzennego w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców.

5) osobę pełniącą funkcję Eksperta w zakresie ochrony środowiska i Autora Prognozy oddziaływania na środowisko (a w przypadku planowania zespołowej realizacji zadania dot. opracowania ww. Prognozy – osoby pełniące funkcję Autorów i Kierującego Zespołem autorów ww. Prognozy) posiadającą / posiadające:
• stosowne uprawnienia wynikające z ustawy ooś do opracowania Prognozy oddziaływania na środowisko dla MPA Redy;
• doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie nabyte w ciągu 5 lat przed upływem terminu składania ofert przy należytym wykonaniu m.in. Prognozy oddziaływania na środowisko (oraz udziału w opracowaniu pozostałej dokumentacji dotyczącej m.in. udziału społeczeństwa i sooś oraz/lub udział przy analizie i przygotowaniu danych oraz przy wykonaniu pozostałych dokumentów merytorycznych) w ramach co najmniej 2 usług o wartości nie mniejszej niż 175.000,00 złotych brutto (każda usługa), obejmujących wykonanie dokumentu strategicznego o charakterze objętym niniejszym zamówieniem, tj. planu adaptacji do zmian klimatu dla miasta wraz z przeprowadzeniem pełnej procedury sooś (obejmującej opracowaniem m.in. Prognozy oddziaływania na środowisko), wykonany zgodnie z wytycznymi ministerialnymi dot. opracowania planów adaptacji do zmian klimatu – każda wykonana usługa powinna dotyczyć miasta o liczbie mieszkańców powyżej 20 tys. osób

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług (załącznik nr 9 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami o treści odpowiadającej załącznikowi nr 10 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 specustawy sankcyjnej.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ).
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, są oni zobowiązani, na wezwanie Zamawiającego, złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy znajdują się w załączniku nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/reda

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-18 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.