eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszowice › Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzeszowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 4

1.5.2.) Miejscowość: Krzeszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-065

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.krzeszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrzeszowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9978f722-92a3-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9978f722-92a3-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051452/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536144

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIT.271.45.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową istniejącego budynku administracyjnego przy ul. Grunwaldzkiej 4 w Krzeszowicach (dz. ew. nr 814), polegających na wymianie konstrukcji dachu i pokrycia oraz stropu nad ostatnią kondygnacją (piętrem), w ramach inwestycji pn. „Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach”. Przedmiotowa inwestycja objęta jest decyzją pozwolenia na budowę nr AB.V.1.718.2016 z dnia 15.07.2016 r., Pozwoleniem MWKZ nr ZN-I-5142.7.2019.AC z dnia 05.06.2019 r., Decyzją nr ZN-I_5142.791.2021 z dnia 17.12.2021 r. w sprawie zmiany pozwolenia konserwatorskiego z dnia 05.06.2019 r. znak: ZN-I-5142.7.2019.AC i obejmuje prace ogólnobudowlane związane z w/w przebudową budynku tj. prace rozbiórkowe, montażowe, betoniarskie, ciesielskie, dekarskie, wykończeniowe i roboty elektryczne. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Edycja Trzecia – PGR.
2. Zamawiający informuje, że równocześnie mogą być realizowane roboty budowlane związane z budową windy dla osób niepełnosprawnych, na podstawie postępowania nr WIT.271.44.2023
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w następujących dokumentach:
a) SPECYFIKACJACH TECHNICZNYCH WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
b) Dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr AB.V.1.718.2016 z dnia 15.07.2016 r. stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
c) Przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
d) Opisie Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 10 do SWZ
e) Wzorze umowy - załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2950000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3747247,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2950000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. BLACHMAN ROBERT DUDEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811736212

7.3.3) Ulica: Pcim 1213

7.3.4) Miejscowość: Pcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-432

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2950000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.