eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › "Miasto Piła z nową energią!" - Centrum Edukacji Lotniczej - budowa przyłączy do budynku hangaru: światłowodowego i elektroenergetycznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Miasto Piła z nową energią!" - Centrum Edukacji Lotniczej - budowa przyłączy do budynku hangaru: światłowodowego i elektroenergetycznego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umpila.ezamawiajacy.pl/pn/umpila/demand/141578/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Miasto Piła z nową energią!" - Centrum Edukacji Lotniczej - budowa przyłączy do budynku hangaru: światłowodowego i elektroenergetycznego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bc126f0-9e65-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049897/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 "Miasto Piła z nową energią!"- Centrum Edukacji Lotniczej - budowa przyłączy do budynku hangaru: światłowodowego i elektroenergetycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567760

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.70.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla części 1 – Budowa przyłącza światłowodowego
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) budowę przyłącza światłowodowego na odcinku ok. 1900 mb wraz z 13 szt. studni, od punktu przyłączenia Uniwersytetu Adama Mickiewicza do projektowanego Centrum Edukacji Lotniczej, w obrębie działek nr: 138, 170, 169/1, 143, 141 obręb Piła 2 – zgodnie z wytycznymi rozbudowy Centrum Monitoringu Wizyjnego wydanymi przez Komendanta Straży Miejskiej w Pile,
b) wykonanie wszelkich niezbędnych pomiarów, robót przygotowawczych, rozbiórkowych, zabezpieczeniowych i odtworzeniowych,
c) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej,
d) spełnienie wszelkich wymogów wynikających z opinii, uzgodnień i zezwoleń,
e) wykonanie dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu zadania oraz przekazanie jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym,
f) wykonanie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

2) Szczegółowy zakres rzeczowy robót oraz wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, wydane warunki przyłączenia, uzgodnienia, protokół z narady koordynacyjnej oraz inne udostępnione dokumenty, stanowiące Załącznik nr 12 do SWZ – DOKUMENTACJA TECHNICZNA.
3) Załączony przedmiar robót i kosztorys ofertowy mają charakter pomocniczy i nie mogą być jedyną podstawą do przygotowania oferty. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją oraz dołożyć największej staranności w celu prawidłowego sporządzenia ofert, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia.
4) Do oferty Wykonawca załączy wypełnioną Tabelę rzeczowo-finansową Część 1 (Załącznik nr 10 do SWZ).
5) Po podpisaniu umowy w terminie do 7 dni wybrany wykonawca dostarczy Zamawiającemu do zatwierdzenia wypełniony kosztorys ofertowy część 1 (Załącznik nr 13 do SWZ)
6) Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy współpracy oraz koordynacji z wykonawcą Centrum Edukacji Lotniczej, w tym w razie konieczności udział w radach budowy Centrum, w celu rozwiązania ewentualnych problemów i kolizji.
7) Dodatkowe informacje dot. realizacji robót budowlanych:
a) w studniach kablowych należy zastosować zabezpieczenia przed ingerencją osób trzecich,
b) należy zostawić zapas technologiczny światłowodu: w studni SKR-1 przy UAM 10 m, oraz w miejscu wprowadzenia do budynku CEL 20 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 195576,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla części 2 – Budowa przyłącza: elektroenergetycznego
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) budowę przyłącza elektroenergetycznego średniego napięcia od stacji transformatorowej SN/nN nr 8571215 „Piła Kołobrzeska 141”, budowę abonenckiej stacji słupowej 15/0,4kV oraz kabla niskiego napięcia do budynku A1 Centrum Edukacji Lotniczej, w obrębie działki nr 141 obręb Piła 2 - zgodnie z warunkami przyłączenia nr 63920/2021/OD5/RR7 wydanymi przez ENEA Operator Sp. z o.o. dnia 19.10.2021 r. ze zmianą z dnia 06.09.2023 r. Zamawiający posiada podpisaną umowę o przyłączenie do sieci ENEA Operator Sp. z o.o.
b) wykonanie wszelkich niezbędnych pomiarów, robót przygotowawczych, rozbiórkowych, zabezpieczeniowych i odtworzeniowych,
c) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej,
d) spełnienie wszelkich wymogów wynikających z opinii, uzgodnień i zezwoleń,
e) wykonanie dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu zadania oraz przekazanie jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym,
f) wykonanie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2) Szczegółowy zakres rzeczowy robót oraz wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, wydane warunki przyłączenia, uzgodnienia, protokół z narady koordynacyjnej oraz inne udostępnione dokumenty, stanowiące Załącznik nr 12 – DOKUMENTACJA TECHNICZNA.
3) Załączony przedmiar robót i kosztorys ofertowy mają charakter pomocniczy i nie mogą być jedyną podstawą do przygotowania oferty. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją oraz dołożyć największej staranności w celu prawidłowego sporządzenia ofert, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia.
4) Do oferty Wykonawca załączy wypełnioną Tabelę rzeczowo – finansową Część 2 (Załącznik nr 11 do SWZ)
5) Po podpisaniu umowy w terminie do 7 dni wybrany wykonawca dostarczy Zamawiającemu do zatwierdzenia wypełniony kosztorys ofertowy część 2 ( załącznik nr 14 do SWZ)
6) Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy współpracy oraz koordynacji z wykonawcą Centrum Edukacji Lotniczej, w tym w razie konieczności udział w radach budowy Centrum, w celu rozwiązania ewentualnych problemów i kolizji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 159321,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468212,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Black Water Energia" S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832962338

7.3.3) Ulica: Nieborowska 46/27

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-034

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224352,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 592993,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224352,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Black Water Energia" S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832962338

7.3.3) Ulica: Nieborowska 46/27

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-034

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224352,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.