eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prochowice › Remont i przebudowa istniejącego budynku usługowego wraz z zewnętrzną kanalizacją deszczową przy ul. Kochanowskiego 8a w Prochowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa istniejącego budynku usługowego wraz z zewnętrzną kanalizacją deszczową przy ul. Kochanowskiego 8a w Prochowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prochowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Prochowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-230

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.rogos@prochowice.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.prochowice.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.prochowice.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa istniejącego budynku usługowego wraz z zewnętrzną kanalizacją deszczową przy ul. Kochanowskiego 8a w Prochowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38d4151e-be9d-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056443/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont i przebudowa istniejacego budynku usługowego wraz z zewnętrzną kanalizacją deszczową przy ul. Kochanowskiego 8A w Prochowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00074871

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont i przebudowa istniejącego budynku usługowego wraz z zewnętrzną kanalizacją deszczową przy ul. Kochanowskiego 8a w Prochowicach.
Remont i przebudowa istniejącego budynku usługowego wraz z zewnętrzną kanalizacją deszczową przy ul. Kochanowskiego 8a w Prochowicach.
Zakres przebudowy i remontu :
Remont i przebudowa budynku ma na celu nadanie nowej funkcji obiektowi, w którym będą świadczone usługi społeczne m.in. zlokalizowany zostanie w nim Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej oraz sala ślubów Urzędu Stanu Cywilnego. Obiekt będzie dostosowany dla osób niepełnosprawnych. W ramach inwestycji wykonany zostanie remont :
1. elewacji północnej i wschodniej w tym m.in. docieplenie ścian, wykonanie zabezpieczeń spękań murów, odtworzenie tynków strukturalnych, naprawa istniejących tynków, wykonanie czyszczenia elewacyjnej cegły klinkierowej, odtworzenie okien, odtworzenie gzymsów oraz innych detali architektonicznych, renowacja parapetów zewnętrznych z cegły klinkierowej, wymiana stolarki okiennej, renowacja drzwi wejściowych i balkonowych, wymiana rynien i rur spustowych;
2. elewacji południowej i zachodniej w tym m.in. docieplenie ściany i wykonanie nowych tynków mineralnych, wykonanie wyburzeń oraz przemurowań pod nowe otwory okienne i drzwiowe, montaż nowej stolarki okiennej, montaż nowych drzwi zewnętrznych;
3. piwnic w tym m.in. skucie wszystkie tynków i osuszenie ścian;
4. dachu, w tym m.in. wykonanie nowej konstrukcja więźby dachowej i pokrycia dachu wraz z montażem stopni dachowych, ław kominiarskich, płotków śniegowych;
5. wykonanie nowych stropów;
6. udrożnienie i odtworzenie wentylacji grawitacyjnej;
7. odkopanie fundamentów zaizolowane izolacją przeciwwilgociową;
8. rozebranie schodów wewnętrznych i wykonanie żelbetowych.
9. wyposażenie obiektu w windę niezbędną dla obsługi beneficjentów Ośrodka Pomocy Społecznej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45452100-1 - Piaskowanie fasady budynków

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 3193000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposażenie pomieszczeń biurowych i Sali Ślubów w budynku zlokalizowanym przy ul. Kochanowskiego 8a w Prochowicach.
Zamówienie obejmuje wyposażenie pomieszczeń w niezbędne elementy zabudowy wnętrz, urządzenia, materiały, sprzęt, doposażenie Sali Ślubów, doposażenie pomieszczeń biurowych MGOPS.
W związku z zaplanowaną funkcją użytkową obiektu – siedziba MGOP i Sala Ślubów Zamawiający zakłada wysoki standard wykończenia pomieszczeń szczególnie Sali Ślubów, co wymagać będzie dużej precyzji wykonania oraz wyspecjalizowanej ekipy wykonawczo-montażowej.
Szczegółowe rozwiązania techniczne, materiałowe i kolorystyczne itd. rozstrzygane będą w ramach nadzoru autorskiego.
Wykończenie wnętrz, wyposażenie pomieszczeń w niezbędne elementy zabudowy wnętrz, urządzenia, materiały, sprzęt, doposażenie Sali Ślubów, doposażenie pomieszczeń biurowych MGOPS zawarte zostały w przedmiarach robót, projekcie wnętrz stanowiącą dokumentacja stanowi Zał. Nr 6b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 307000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowanie nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.