eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz › ZP.271.1.2024 Budowa budynku wychowania przedszkolnego w Pruszczu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP.271.1.2024 Budowa budynku wychowania przedszkolnego w Pruszczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRUSZCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 33

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-120

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52-56-24-327

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pruszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2be4c08-b070-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.271.1.2024 Budowa budynku wychowania przedszkolnego w Pruszczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2be4c08-b070-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013395/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku wychowania przedszkolnego w Pruszczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 Priorytetu FEKP.06 Fundusze Europejskie na rzecz zwiększenia dostępności regionalnej infrastruktury dla mieszkańców, Działania FEKP.06.01 Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną BydOF-IP

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028925

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8450606,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku przedszkola gminnego wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą wraz zagospodarowaniem terenu. Przedmiot
zamówienia obejmuje roboty budowlane zawarte w dokumentacji budowlanej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę z dnia 29.12.2022 r. Będzie to budynek parterowy o powierzchni użytkowej ok. 1255 m² z przeznaczeniem dla 150 dzieci. Ponadto wykonane zostaną roboty budowlane wykończeniowe oraz branży sanitarnej i elektrycznej w całym budynku wraz z parkingiem i komunikacją zewnętrzną niezbędną do uruchomienia działalności placówki.
W ramach niniejszego zadania planuje się wykonanie następujących robót:
1) Prace fundamentowe - posadzka
2) Prace budowlane – ściany nadziemia
3) Prace budowlane – więźba dachowa.
4) Posadzki
5) Stolarka zewn. i wewn.
6) Docieplenie zewnętrzne budynku i stropodachu,
7) Kanalizacja sanit. wewn. oraz zewn. na odcinku od budynku wraz z separatorem do przepompowni ścieków z jej dostawą i montażem oraz kompletną kanalizacją deszczową
8) Instalacje wodne wewnętrzne z tzw. białym montażem
9) Instalacje CO z kotłownią i instalacją ogrzewania podłogowego i cwu,
10) Instalacje wentylacji – kompletna wraz z klimatyzacją,
11) Instalacje elektryczne wewnętrzne z oprawami i łącznikami i gniazdami + zewn. na odcinku do projektowanej szafki Enea (złącza kablowego) + zasilanie przepompowni z oświetleniem zewn., odkurzacz centralny wraz z kompletną instalacją. W sytuacji, gdy Enea wykona złącze kablowe Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z energii elektrycznej w celu realizacji budowy.
12) Instalacje teletechniczne i alarmowe z urządzeniami pozwalającymi uruchomić całą teletechnikę
14) Prace wykończeniowe

W zakresie przedmiotowego zamówienia nie są zawarte wszystkie prace ujęte w dokumentacji budowlano-wykonawczej.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje: Budowy boiska, wykonania Instalacji Fotowoltaicznej, ustawienia placu zabaw oraz wyposażenia w przedszkolu: Sali zabaw, Magazynu przy Sali, sali gimnastycznej, szatni, biur, pokoju socjalnego, magazynu porządkowego, archiwum, szatni personelu, pokoju rodzica, gabinetu terapeutycznego, kuchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262210-6 - Fundamentowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 21

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 21

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8820000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13663237,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8894064,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Henryk Taczyński Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520099792

7.3.3) Ulica: Paderewskiego 190

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8894064,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 470 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.