Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00032407/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Orlej w Grodztwie oraz ul. Kruczej w Kruszwicy i przebudowa dróg gminnych w Tarnowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8734331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa ul. Orlej w Grodztwie oraz ul. Kruczej w Kruszwicy i przebudowa dróg gminnych w Tarnowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e79fd7f4-b126-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234708
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029309/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa ul. Orlej w Grodztwie oraz ul. Kruczej w Kruszwicy i przebudowa dróg gminnych w Tarnowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032407
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3614959,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy
Przedmiotem umowy jest „Rozbudowa ul. Orlej w Grodztwie oraz ul. Kruczej w Kruszwicy i przebudowa dróg gminnych w Tarnowie” w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
1. Przedmiot zamówienia: ul. Orla i ul. Krucza
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy drogi gminnej ul. Orlej w Grodztwie oraz ul. Kruczej w Kruszwicy. Zakres opracowania obejmuje drogi gminne – ul. Kruczą i Orlą
w Kruszwicy. Długość odcinka– około 862 m. Początek odcinka od połączenia z ul. Wrzosową do połączenia z ul. Działkową. Ulica Krucza rozpoczyna swój bieg od połączenia z ulicą Wrzosową (drogą gminną) do działki nr 33, Kruszwica Obr. 4 (rów melioracyjny) – odcinek o długości około 340 m. ul. Orla rozpoczyna swój bieg od działki nr 33 Kruszwica Obręb 4 do skrzyżowania (połączenia) z ul. Działkową i Jastrzębią; odcinek o długości około 522 m.
Zakres zadania obejmuje:
- wykonanie robot rozbiórkowych i ziemnych
- wycinkę krzewów kolidujących z inwestycją
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni oraz zjazdów
- wykonanie pobocza z kruszywa łamanego
- wykonanie humusowania terenu wraz z obsianiem trawą.
Droga objęta opracowaniem posiada jezdnię o nawierzchni gruntowej oraz utwardzoną kruszywem, gruzem oraz żużlem o szerokości od około 4m do 5 m. Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez spływ wody na przyległy teren, do istniejących fragmentów rowów przydrożnych oraz do rowu melioracyjnego. W ciągu ulic Kruczej i Orlej zlokalizowany jest przepust na rowie melioracyjnym wykonany z kręgów betonowych. Przy drodze objętej opracowaniem zlokalizowane są pola uprawne oraz zabudowa jednorodzinna. Zjazdy do przyległych nieruchomości posiadają nawierzchnię gruntową Na terenie objętym opracowaniem zlokalizowana jest sieć wodociągowa, energetyczna, teletechniczna oraz gazowa i przyłącza kanalizacji sanitarnej. W obszarze objętym opracowaniem przebudowy drogi brak jest infrastruktury spełniającej funkcję kanału technologicznego. Grunty badanego obszaru zaliczono zgodnie z PN-EN ISO 14688 do naturalnych gruntów organicznych, drobnoziarnistych oraz gruboziarnistych. Pominięto w klasyfikacji nasypy niekontrolowane charakteryzujące się dużą zmiennością budowy, obecnością części organicznych oraz zmiennością w czasie parametrów geotechnicznych i należy je traktować jako słabonośne podłoże. Istniejący odcinki projektowanych dróg posiadają nawierzchnię gruntową powierzchniowo utwardzoną za pomocą mieszaniny kruszywa łamanego, żużlu oraz gruzu ceglanego. Nasypy niekontrolowane zalegają do głębokości 0,3-1,3 metra. Poniżej nasypów występują przeważnie grunty organiczne wykształcone w postaci piasków próchnicznych, lokalnie torfów zalegających do głębokości 0,6-1,4 metra.. Głębsze podłoże stanowią utwory piaszczyste - piaski drobne i pylaste średnio zagęszczone a lokalnie niewielkiej miąższości pyły twardoplastyczne. Na projektowanych odcinkach dróg woda gruntowa o zwierciadle swobodnym występuje na głębokości 1,50-2,80 m p.p.t., tj., w zakresie rzędnych 76,90-77,70 m n.p.m. Na badanym obszarze występują przeciętne warunki wodne. Projektowane przepusty zostaną posadowione w nośnych utworach piaszczystych serii II. Należy przewidzieć konieczność odwodnienia rejonu przepustów na czas prowadzenia robót fundamentowych. Dla utworów piaszczystych serii II proponuje się przyjąć współczynnik filtracji na poziomie k=1*10-5-7*10-5 m/s. W rejonie przepustu w ulicy Orlej należy przewidzieć również zabezpieczenia wykopu ścianką szczelną ze względu na stosunkową dużą drożność rowu melioracyjnego i możliwość zalewania wykopu wodami powierzchniowymi.
Parametry projektowanej drogi:
- klasa drogi D,
- prędkość projektowa – 30 km/h,
- kategoria ruchu – KR1,
- droga jednojezdniowa dwupasowa,
- szerokość jezdni 5-6 m (6 m na obiekcie w ciągu ulic Kruczej i Orlej),
- pochylenie jezdni 2,5 % jednostronne oraz daszkowe 2,5%,
- pobocza z tłucznia o szerokości 1,0 m, pochylenie poprzeczne 8% oraz 2,5%,
- odwodnienie jezdni – spływ powierzchniowy do zaprojektowanych oraz istniejących rowów,
- zjazdy na posesje o nawierzchni mineralno-bitumicznej,
- dojścia do posesji o nawierzchni z kostki betonowej.
Ze względu na występowanie w obrębie istniejących dróg gruntów organicznych o miąższości od 0,4 do 1,2 m zaprojektowano wymianę gruntów organicznych na nasyp z piasku.
Zakres zadania obejmuje również budowę kanału technologicznego wzdłuż ulic Orla i Krucza (od skrzyżowania z ul. Działkową do skrzyżowania z ul. Zakątek a także odcinków kanału przyłączeniowego.
W ciągu ulic Kruczej oraz Orlej na rowie melioracji szczegółowej zaprojektowano przepust o następujących parametrach:
Typ konstrukcji: Żelbetowy przepust skrzynkowy prefabrykowany
Klasa obciążeń: LM1 – klasa II
Długość przepustu: 7.64 m
Długość efektywna: 7.64 m
Szerokość w świetle: 2.50 m
Wysokość w świetle konstrukcji: 1.50 m
Wysokość użytkowa: 1.50 m
Szerokość całkowita: 2.94 m
Wysokość całkowita: 1.94 m
Wysokość naziomu: 0.52-0.63 m
Kąt skrzyżowania z osią drogi: 84o
Powierzchnia obiektu: 22.5 m2.
Uwaga: Przepust należy budować w okresie niskiego poziomu wód powierzchniowych.
2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg wewnętrznych w wsi Tarnowo gm. Kruszwica. Zaprojektowano dwa odcinki dróg wewnętrznych o długości 99,29m (działka nr 66) oraz 224,70m (działka nr 14/10). Obie drogi zakończono na drodze powiatowej nr 2578C relacji Bródzki – Głębokie. Projekt zakłada wykonanie nawierzchni jezdni dróg wewnętrznych oraz trzech zjazdów z mieszanki mineralno-asfaltowej. Dojścia do posesji, zjazdy pozostałe zostaną wykonane z kostki betonowej. Jezdnia dróg wewnętrznych nie będzie ograniczona żadnym krawężnikiem, poza zjazdami i dojściami do posesji, które od strony jezdni zostaną obramowane krawężnikiem betonowym wjazdowym 15x22cm wyniesionym na +4 i +2cm. Zjazdy z kostki od strony zieleni zostaną obramowane opornikiem betonowym 12x25cm. Dojścia, obrzeżem betonowym 8x30cm. Szerokość ulicy będzie wynosiła 4,0 – 5,0m, a zjazdów i dojść dostosowana do szerokości bram i furtek, lecz nie większa niż szerokość jezdni. Przebieg dróg wewnętrznych dopasowano do istniejącego pasa drogowego. Na działce 14/10 zostanie pozostawiony fragment istniejącego bruku kamiennego od km 0+093,00 - 0+100,00 zgodnie z ustaleniami z WUOZ. W ramach zadania nie przewiduje się przebudowy istniejących sieci uzbrojenia terenu. Zaplanowano zabezpieczenie sieci przed ich uszkodzeniem, zgodnie z uzgodnieniami gestorów.
Zakres robót objętych projektem:
- Obsługa geodezyjna,
- przygotowanie terenu do przebudowy,
- zabezpieczenie infrastruktury podziemnej,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie koryta pod projektowane nawierzchnie,
- regulacji wysokościowej lub wymianie urządzeń obcych,
- wykonanie podbudowy pod projektowane nawierzchnie wraz z profilowaniem,
- wykonanie warstw nawierzchni jezdni, zjazdów, dojść do posesji, poboczy
- uporządkowanie terenu i zagospodarowanie terenów zielonych,
- prace wykończeniowych,
- wprowadzenie docelowej organizacji ruchu.
Inwestycja położona jest we wsi Tarnowo, gmina Kruszwica, powiat Inowrocławski, województwo kujawsko-pomorskie. Długość opracowywanych ulic wynosi łącznie 323.99m. Istniejąca ulica posiada nawierzchnię z kruszywa oraz z bruku kamiennego. W obrębie nieruchomości w pasie drogowym znajdują się częściowe utwardzenia. Ulica ta pełni funkcję dojazdową do budynków mieszkalnych jednorodzinnych oraz do świetlicy wiejskiej. Odwodnienie na całym omawianym odcinku, realizowane jest poprzez spadki podłużne i poprzeczne na tereny przyległe i wsiąkanie w grunt w granicach pasa drogowego. Rzędne wahają się w granicach od 82,0 m n.p.m do 83,9 m n.p.m. Na ulicach znajduje się również oświetlenie uliczne na słupach betonowych z oprawami sodowymi.
Wg inwentaryzacji geodezyjnej, na opracowanym terenie, występuje następujące uzbrojenie:
- sieć teletechniczna,
- sieć wodociągowa,
- sieć kanalizacji sanitarnej,
- sieć kanalizacji deszczowej (wpusty),
- sieć energetyczna.
Łączna powierzchnia utwardzona objęta niniejszym zadaniem wynosi: 1935,0 m2.
- nawierzchnia jezdni: 1533,m2
- dojścia: 16,0 m2
- zjazdy indywidualne z kostki: 152,0 m2
- zjazdy indywidualne z asfaltu: 25,0 m2
- pobocza z kruszywa: 225,0 m2
Na projektowanym obszarze występuje uzbrojenie podziemne sieci: elektroenergetyczna,
teletechniczna, wodociągowa kanalizacji sanitarnej. Ze względu na występujące na projektowanej nawierzchni studnie, włazy, zawory wymagana jest regulacja pionowa tych urządzeń do poziomu rzędnych projektowanych.
Wymagania Zamawiającego w związku z art. 95. ustawy PZP:
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
-pracownik budowy – prace drogowe,
-pracownik budowy– prace instalacyjne (budowa kanału technologicznego),
jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały zawarte w §24 wzoru umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3063146,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4611190,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3063146,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe „TRANS - POM” Piotr Pomagier
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561163802
7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 44
7.3.4) Miejscowość: Kruszwica
7.3.5) Kod pocztowy: 88-150
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3063146,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KRUSZWICA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej nr 150806C Polanowice-Chrosno na odcinku od miejscowości Sukowy do miejscowości Chrosno etap I-dokumentacja
- Remont dachu na zabytkowym dworze w miejscowości Gocanówko
więcej: przetargi KRUSZWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi dojazdowej od ul. Przemysłowej do terenu Oddziału Mazowieckiego ITB (...).
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
- Przebudowa drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Miastku wraz z przebudową mostu
- Przebudowa drogi wew. przy posesji nr 31 i 32 w m. Tupadły
- Przebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. N. Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie
- "Przebudowa brukowanych dróg w Kurzętniku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.