eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa zabudowy 144 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska informacyjno-promocyjnego podczas targów PLMA 2024...

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa zabudowy 144 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska informacyjno-promocyjnego podczas targów PLMA 2024...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karolkowa 30

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-207

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zabudowy 144 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska informacyjno-promocyjnego podczas targów PLMA 2024...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57a5af15-dbba-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234153

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221589/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.38 Zabudowa powierzchni wystawienniczej podczas targów PLMA "World of Private Label" 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie jest prowadzone w
języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie
elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania
wskazanym w tytule SWZ.
3. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne i wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Wykonawca w celu rejestracji przechodzi
do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz opcję „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza
rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu po zalogowaniu się na Platformie musi uruchomić polecenie „Zgłoś się do
udziału w postępowaniu”. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie.
5. W zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania Zamawiający zamieszcza dokumentację postępowania. Pobranie
dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników
jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.
6. Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z
ofertą.
7. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania / Informacje”.
8. Za datę wpływu oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania
do systemu (przesłania na Platformę).
9. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms
10. Zamawiający określa:
1) niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB RAM, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader.
2) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 50 MB w formatach: .doc, .docx, .pdf, .zip, .rar., pades, xades,
.xls, xlsx
3) informacje na temat szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
a) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia
pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po prawej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 101/2024/C

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 540000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie zabudowy 144 m2 powierzchni wystawowej zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę projektem zabudowy stoiska (stoisko promocyjne);
2) obsługa techniczna stoiska promocyjnego w trakcie trwania targów;
3) demontaż wykonanej zabudowy po zakończeniu targów;
4) zapewnienie polisy ubezpieczenia OC;
5) obsługa stoiska promocyjnego przez dwie hostessy posługujące się językiem polskim oraz językiem angielskim i/lub niderlandzkim w stopniu zaawansowanym;
w ramach targów PLMA (World of Private Label International Trade Show) 2024 w dniach 28 – 29 maja 2024 r. w Amsterdamie w Niderlandach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do IPU, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert stanowią:
1) Cena (K1) – 46%
2) Funkcjonalność zabudowy stoiska (K2) – 32%
3) Estetyka i walory wizualne zabudowy (K3) – 22%
2. W kryterium „Cena” (K1) punkty będą przyznawane na podstawie wzoru:
K1 = (najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych / cena brutto ocenianej oferty) x 46
3. W kryterium „cena” punkty zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w ten sposób, że jeżeli trzecia
liczba po przecinku:
- jest mniejsza niż 5, liczbę tę pomija się;
- jest równa lub większa niż 5, drugą liczbę po przecinku zaokrągla się o jeden w górę.
4. W kryterium „Funkcjonalność zabudowy stoiska” (K2) oferty będą oceniane w oparciu o dołączony do oferty projekt zabudowy
stoiska.
4.1. Ocenie w ramach ww. kryterium podlegać będzie funkcjonalność zabudowy i rozmieszczenia elementów stoiska, ze
szczególnym uwzględnieniem sposobu prezentacji podwystawców KOWR, w oparciu o dołączony do oferty projekt zabudowy
stoiska. Zabudowa stoiska powinna tworzyć przemyślaną, spójną kompozycyjnie całość. Układ stoiska powinien zapewnić
możliwość optymalnej i efektywnej ekspozycji produktów oraz wprowadzać ułatwienia dostępu klientów do tych produktów (w tym
szczególne udogodnienia dla osób niepełnosprawnych). Poruszanie się w obrębie poszczególnych stanowisk nie może powodować konieczności
przeciskania się. Klienci oraz obsługa stoiska muszą mieć łatwy i swobodny dostęp do lad informacyjnych, zapleczy
magazynowych i wszystkich stref znajdujących się w obrębie stanowiska. Układ funkcjonalny zabudowy musi pozwolić obsłudze
łatwo kontrolować obecność osób trzecich na stanowisku. Oświetlenie stoiska powinno być dobrane w najbardziej optymalny sposób do
specyfiki produktów oraz maksymalnie doświetlać każdą z przestrzeni. Im bardziej dokładnie zostaną spełnione ww. oczekiwania
Zamawiającego, tym więcej punktów dana oferta uzyska.
4.2. Punkty zostaną przyznane na podstawie indywidualnej oceny projektu zabudowy stoiska przez członków Komisji Przetargowej
(z wyłączeniem Sekretarza i jego zastępcy). Każdy członek Komisji Przetargowej może przyznać Wykonawcy za rozmieszczenie i
rozplanowanie elementów zabudowy stoiska, w tym: przestrzeni do ekspozycji, przestrzeni do spotkań, zapleczy magazynowych -
od 0 do 32 punktów.
4.3. Punkty przyznane przez poszczególnych członków Komisji Przetargowej (z wyłączeniem Sekretarza i jego zastępcy) w ramach
kryterium „Funkcjonalność zabudowy stoiska” zostaną zsumowane, a następnie podzielone przez liczbę członków komisji
dokonujących oceny (średnia arytmetyczna).
5. W Kryterium „Estetyka i walory wizualne zabudowy” (K3) oferty będą oceniane w oparciu o dołączony do oferty projekt zabudowy
stoiska.
5.1. Punkty zostaną przyznane na podstawie indywidualnej oceny projektu zabudowy stoiska przez członków Komisji Przetargowej
(z wyłączeniem Sekretarza i jego zastępcy). Każdy członek Komisji Przetargowej może przyznać Wykonawcy za estetykę i walory
wizualne projektu zabudowy powierzchni oraz przewidziane w SWZ elementy zabudowy, w ramach której oceniane będą:
atrakcyjność zastosowanej koncepcji zabudowy, dopasowanie kolorystyki elementów zabudowy i wyposażenia stoiska,
zastosowanie barw narodowych, czytelność logotypów na elementach zabudowy i wyposażenia stoiska, dopasowanie
zastosowanych grafik do elementów zabudowy i wyposażenia stoiska, od 0 do 22 punktów.
5.2. Punkty przyznane przez poszczególnych członków Komisji Przetargowej (z wyłączeniem Sekretarza i jego zastępcy) w ramach
kryterium „Estetyka i walory wizualne zabudowy” zostaną zsumowane, a następnie podzielone przez liczbę członków komisji
dokonujących oceny (średnia arytmetyczna).
6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów uzyskaną poprzez zsumowanie punktacji w
wymienionych kryteriach.
7. Maksymalna łączna liczba punktów możliwych do uzyskania we wszystkich określonych wyżej kryteriach wynosi łącznie 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 46

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalność zabudowy stoiska

4.3.6.) Waga: 32

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Estetyka i walory wizualne zabudowy

4.3.6.) Waga: 22

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy zostanie
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich czterech lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi
polegające na kompleksowej obsłudze wykonania zabudowy powierzchni wystawienniczej podczas zagranicznych wydarzeń
promocyjnych typu targi, konferencje itp., organizowanych poza granicami Polski, obejmujące wykonanie
zabudowy
powierzchni wystawienniczej, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) każda z
nich.
UWAGA 1: W przypadku wartości usługi wyrażonej w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku
Zamawiający przeliczy podaną kwotę na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w
dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej
waluty – według ostatniego średniego kursu Narodowego Banku Polskiego przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu
w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu
dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z
Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ,
wypełnione stosownie w zakresie ust. 2.
Uwaga: Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega, że w przypadku
składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) oraz
analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118
ustawy, warunek, o którym mowa w ust. 1 powyżej, musi zostać spełniony w całości przez jednego z Wykonawców wspólnie
składających ofertę lub w całości przez podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak
możliwości tzw. sumowania doświadczenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W
celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy Zamawiający, na podstawie art. 126 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, żąda złożenia wraz z ofertą:
1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 4 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których usługi zostały wykonane (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SWZ), oraz
2) dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług, o którym mowa wyżej, zostały
wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami
udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy
wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunku
udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4
ustawy Prawo zamówień publicznych, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Przykład
oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Jako przedmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie
kryteriów oceny ofert, o których mowa w rozdziale XXI SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w postaci
elektronicznej projekt zabudowy stoiska, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do
Istotnych Postanowień Umowy – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, wraz z opisem zabudowy stoiska, o którym
mowa w pkt 2 poniżej (Zamawiający zaleca, by opis zabudowy stoiska przygotowany był w formie odrębnego dokumentu /
załącznika do projektu zabudowy stoiska);
2. Projekt zabudowy stoiska oraz opis zabudowy stoiska powinny zawierać:
1) w zakresie projektu zabudowy stoiska:
a) widok stoiska pod różnym kątem, kolorowy, rozdzielczość minimum 300 dpi – co najmniej 5 rzutów;
b) widok stoiska z góry, rozdzielczość minimum 300 dpi z zaznaczoną skalą lub podziałką;
c) widok stoiska z boku, z usytuowaniem poszczególnych elementów zabudowy, rozdzielczość minimum 300 dpi z
zaznaczoną skalą lub podziałką;
d) rozmieszczenie gniazd elektrycznych – rzut z góry z zaznaczoną skalą lub podziałką;
e) rozmieszczenie punktów oświetleniowych – rzut z góry z zaznaczoną skalą lub podziałką;
2) w zakresie opisu zabudowy stoiska, w szczególności:
a) koncepcję zabudowy stoiska, w tym w szczególności informacje
o charakterystycznych cechach proponowanej zabudowy i wyposażenia stoiska,
b) informacje o technologii i materiałach zastosowanych do budowy stoiska.
3. Projekt zabudowy stoiska oraz opis zabudowy stoiska powinny zostać przekazane w postaci elektronicznej w formacie
PDF lub JPG i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
(edowód).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy (odpowiednio - podmiotu udostępniającego zasoby) jest
umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
- pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli
umocowanie tej osoby do reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów, o których mowa w tiret pierwsze powyżej;
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – pełnomocnictwa do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
2. Postanowienia ustępu poprzedniego stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego
zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej
podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną).
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego;
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożą wraz z ofertą stosowny dokument (pełnomocnictwo)
potwierdzający umocowanie pełnomocnika, o którym mowa w pkt 1;
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika);
5. Korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik pozostałych;
6. W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane;
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art.
117 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Przykład oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu
dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy, musi zostać spełniony w całości przez jednego z
Wykonawców wspólnie składających ofertę lub w całości przez podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołują się
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian został określony w Załączniku nr 5 do SWZ - IPU.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu wspieraniu
agresji na Ukrainę”, Wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego
środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE
L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006”, i rozporządzeniu Rady (UE) nr
269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających
integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z
późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014”, albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na
Ukrainę;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.
U. z 2023 r. poz. 120, z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.