Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00027261/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 041527C w miejscowościach Rychnowo, Linowo i Świecie nad Osą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIECIE NAD OSĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świecie nad Osą 1
1.5.2.) Miejscowość: Świecie nad Osą
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-341
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: (56)4661613
1.5.8.) Numer faksu: (56) 4661621
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@swiecienadosa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiecienadosa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a02c1cc8-b058-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 041527C w miejscowościach Rychnowo, Linowo i Świecie nad Osą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a02c1cc8-b058-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024747/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa nawierzchni drogi nr 041527C w miejscowościach Rychnowo, Linowo i Świecie nad Osą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00027261
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROIP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające przebudowie nawierzchni drogi gminnej nr 041527C w miejscowościach Rychnowo, Linowo i Świecie nad Osą.
2. Istniejące zagospodarowanie terenu
Droga gminna nr 041527C położona jest na terenie gminy Świecie nad Osą i łączy się z drogami gminnymi nr 041501C oraz nr 041502C i umożliwia połączenie dróg powiatowych nr 1405C i nr 1407C.
Projektowany odcinek drogi jest klasy technicznej D i posiada jezdnię szerokości średnio 3,5 m o nawierzchni gruntowej.
Pobocza gruntowe szerokości 0,8 m do 1,2 m.
Odwodnienie istniejące - w pas drogowy.
Zieleń przydrożna – drzewa w pasie drogowym nie występują .
Przebudowę nawierzchni drogi zlokalizowano w granicach istniejącego pasa drogowego.
3. Projektowane zagospodarowanie terenu
Planowane zamierzenie inwestycyjne nie zmienia funkcji obecnego zagospodarowania terenu. Na długości całego odcinka projektowany przebieg drogi zlokalizowany jest w istniejącym pasie drogi.
Zadaniem przebudowy jest poprawienie stanu nawierzchni i jej nośności, poprawienie bezpieczeństwa.
Zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne – ścinka poboczy, korytowanie z profilowaniem pod konstrukcje nawierzchni,
- wykonanie podbudowy: warstwy stabilizowanej cementem, dolnej i górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego,
- wykonanie nowej nawierzchni jezdni – warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej,
- wykonanie zjazdów do posesji,
- wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego łamanego,
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu: ustawienie znaków drogowych.
4. Warunki gruntowo-wodne
W oparciu o rozpoznanie podłoża gruntowego – opinię geotechniczną sporządzoną dla pasa drogowego obiekt zaliczono do I kategorii geotechnicznej. W podłożu panują proste warunki gruntowe. Bezpośrednio od powierzchni jezdni występuje nasyp niebudowlany który wymaga usunięcia i zastąpienia go warstwą stabilizowaną cementem.
Stropowa część nasypu zbudowana jest z gruzu, kruszywa i kamieni.
Wahania wód gruntowych na poziomie ok.1,0 m. Głębokość strefy przemarzania 1 - 1,2 m.
5. Stan projektowany
5.1. Podstawowe parametry techniczne
Projektowane elementy oparto o ustalenia wynikające z rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie – D.U. nr 43 z dnia 14 maja 1999 r. poz. 430 z późniejszymi zmianami.
Przyjęte parametry techniczne:
- klasa drogi - D
- kategoria ruchu - KR1
- prędkość projektowa – 30 km/godz.
- długość odcinka – 1,405 km
- szerokości jezdni: 3,5 m z poszerzeniami do 5,0 m przy skrzyżowaniach
- szerokość poboczy z kruszywa kamiennego – 0,75 m
- spadek poprzeczny:
- jezdni – 2,0% daszkowy na prostych i zmienne na łukach poziomych
- poboczy utwardzonych - 3%
- poboczy gruntowych - 4%
5.2. Rozwiązania projektowe w planie sytuacyjnym
Początek odcinka: skrzyżowanie z drogą gminną nr 041501C.
Koniec odcinka: skrzyżowanie z drogą gminną nr 041502C.
Łuki na skrzyżowaniach o promieniach R = 6 m, 8 m i 15 m.
Geometria: odcinki proste połączone 16 łukami poziomymi o R = od 50 m do 500 m.
Zaprojektowano 3 mijanki w km 0+231, 0+675 i 1+260.
Szerokości jezdni 3,5 m i 5 m przy skrzyżowaniach i na mijankach.
Szerokość poboczy z kruszywa kamiennego - 0,75 m.
Zjazdy do posesji i na grunty rolne w granicach pasa drogowego.
5.3. Rozwiązania projektowe w profilu podłużnym
Niweletę nawierzchni jezdni dowiązano wysokościowo do istniejących nawierzchni bitumicznych na skrzyżowaniach z drogami gminnymi nr 040501C i nr 041502C.
Projektowane rzędne nawierzchni wyniesiono powyżej rzędnych istniejących śr.15 cm.
5.4. Zjazdy
Na odcinku projektuje się 31 zjazdów do posesji i na grunty przylegające do drogi.
Rzędne należy dostosować do poziomu nawierzchni jezdni oraz przyległego terenu. Łączna powierzchnia zjazdów o nawierzchni bitumicznej 310 m2.
5.5. Projektowane konstrukcje nawierzchni
Projektowane elementy oparto o ustalenia wynikające z rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie – D.U. nr 43 z dnia 14 maja 1999 r. poz. 430 z późniejszymi zmianami.
Projektowane konstrukcje nawierzchni wraz z gruntami w podłożu spełniają warunek mrozoodporności.
5.6. Odwodnienie
Odwodnienie projektowanego odcinka będzie realizowane powierzchniowo za pomocą zaprojektowanych pochyleń poprzecznych i podłużnych.
Nie zmienia się istniejących warunków odwodnienia - odprowadzenie wód opadowych odbywać się będzie powierzchniowo w pas drogowy.
5.7. Roboty przygotowawcze i ziemne
Roboty przygotowawcze i ziemne polegać będą na wykonaniu:
- robót pomiarowych,
- ścince poboczy,
- korytowanie z profilowaniem pod konstrukcje nawierzchni,
- uformowaniu poboczy gruntowych,
- plantowaniu poboczy i skarp.
5.8. Zieleń
Na projektowanym odcinku zadrzewienie nie występuje.
5.9. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego
5.9.1 Organizacje ruchu.
• Stała organizacja – w oddzielnym opracowaniu.
Należy ustawić znaki pionowe w ilości 18 sztuk i 2 tablice informacyjne.
• Organizacja ruchu w czasie realizacji robót.
Niezbędnym będzie opracowanie przez wykonawcę projektu organizacji ruchu w czasie prowadzenia robót.
Wszystkie znaki muszą posiadać wymiary zgodne z grupą znaków – średnie, lica znaków – odblaskowe.
Odległości ustawienia znaków zgodne ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych ustalonymi w załącznikach do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku (Dz.U. nr 220, poz.2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.).
6. Zestawienie poszczególnych powierzchni zagospodarowania terenu
- powierzchnia nawierzchni jezdni – 5329 m2
- powierzchnia poboczy z kruszywa kamiennego – 2186 m2
- powierzchnia nawierzchni zjazdów – 310 m2.
7. Uzbrojenie terenu
W obszarze projektowanej przebudowy występujące uzbrojenie zostało przedstawione na mapie zasadniczej. Powierzchniowy charakter robót nie wymaga konieczności przebudowy istniejącego wodociągu i linii telekomunikacyjnej.
W przypadku stwierdzenia urządzeń obcych nie wykazanych na mapie „matrycy” należy roboty przerwać i ich kontynuację rozpocząć po uzgodnieniu z ich właścicielem.
8. Opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 8, na który składają się:
1) dokumentacja projektowa;
2) przedmiar robót (element pomocniczy);
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1779743,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2359183,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1779743,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAR-DAR" Marian Tompalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931210838
7.3.3) Ulica: Makówiec 53
7.3.4) Miejscowość: Chrostkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-602
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1779743,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Pogodnej, Reymonta, Bocznej w Zgorzelcu
- "Modernizacja (remont) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Swaty"
- Remont i modernizacja dróg dojazdowych "Średnie" i "Gorlicka" w Moszczenicy oraz "Dębowa" w Staszkówce. Zamówienie dofinansowane ze środków budżetu Województwa Małopolskiego.
- Roboty budowlane - Nadleśnictwo Śnieżka, Leśnictwo Karpacz
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych - 4 części
- Poprawa dostępności komunikacyjnej na terenie Gminy Solina
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.