Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00225104/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
- 2024/BZP 00293782/01 - Wynik z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pojemniki na odpady medyczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KOSZALINIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330006292
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Tytusa Chałubińskiego 7
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-581
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.7.) Numer telefonu: 94 34 88 104
1.4.8.) Numer faksu: 94 34 88 299
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.bullo@swk.med.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.swk.med.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233508
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00225104
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2 do SWZ;
2) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia –
pojemnik 1, 2, 5, 10 litrowy po 1 sztuce;
3) oświadczenie, że zaoferowane pojemniki na odpady medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia oraz, że posiadają odpowiednie dokumenty, które są aktualne dla przedmiotu zamówienia np. opinia PZH lub inny równoważny dokument.
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga złożenia, wraz z ofertą, przedmiotowych środków dowodowych – na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, takich jak:
1) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2 do SWZ;
2) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia – pojemnik 1, 2, 5, 10 litrowy po 1 sztuce, z czego dwa w kolorze czerwonym oraz dwa w kolorze żółtym.
3) oświadczenie, że zaoferowane pojemniki na odpady medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia oraz, że posiadają odpowiednie dokumenty, które są aktualne dla przedmiotu zamówienia np. opinia PZH lub inny równoważny dokument.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2 do SWZ;
2) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia –
pojemnik 1, 2, 5, 10 litrowy po 1 sztuce;
3) oświadczenie, że zaoferowane pojemniki na odpady medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia oraz, że posiadają odpowiednie dokumenty, które są aktualne dla przedmiotu zamówienia np. opinia PZH lub inny równoważny dokument.
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga złożenia, wraz z ofertą, przedmiotowych środków dowodowych – na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, takich jak:
1) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2 do SWZ;
2) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia – pojemnik 1, 2, 5, 10 litrowy po 1 sztuce, z czego dwa kolorze czerwonym oraz dwa w kolorze żółtym.
3) oświadczenie, że zaoferowane pojemniki na odpady medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia oraz, że posiadają odpowiednie dokumenty, które są aktualne dla przedmiotu zamówienia np. opinia PZH lub inny równoważny dokument.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-08 10:00
Po zmianie:
2024-03-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-08 10:30
Po zmianie:
2024-03-13 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-06
Po zmianie:
2024-04-11
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Dostawa systemu ważenia oraz identyfikacji pojemników w systemie RFID do trzech pojazdów specjalistycznych typu śmieciarka wraz z montażem i świadczeniem usług serwisowych"
- Przebudowa DW 106 m. Nowogard ul. Poniatowskiego
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Dostawa warzyw i owoców świeżych
- DZP.261.5.2024 Nadzór nad elektronicznymi systemami alarmowymi kontroli i powiadamiania w Parku Wodnym Koszalin
- Koszalin, Koszalińska Kolej Wąskotorowa (1898 r.): naprawa torowiska kolejowego
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Panki 2024/2025
- "Zagospodarowanie Rodzinnego Parku bł. K. Kózkówny w Tychach" - Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie małą architekturą; Zadanie nr 2 - Remont ławek - gabionów na terenie placu zabaw i siłowni plenerowej.
- Dostawa materiałów służących ochronie środowiska dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
- Wywóz odpadów komunalnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.