eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Remont ulicy Staszica wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Połczyn-Zdrój

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulicy Staszica wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Połczyn-Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁCZYN-ZDRÓJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Połczyn-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 3666100

1.5.8.) Numer faksu: +48 94 3666105

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@polczyn-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e467a09c-c423-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulicy Staszica wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Połczyn-Zdrój

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e467a09c-c423-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025816/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont nawierzchni ul. Staszica wraz z infrastrukturą towarzyszącą w połczynie-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091818

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GG.271.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn. „Remont ulicy
Staszica wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Połczyn-Zdrój”. Inwestycja realizowana będzie na działce nr
20/21 obręb 006 Połczyn-Zdrój.
2. Inwestycja współfinansowana jest ze środków z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Umowa Nr RFRD-1/90/2024 z 11
grudnia 2023 roku
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Przedmiot główny
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
4. Przedmiot zamówienia:
a) Realizacja zadania polega na remoncie ul. Staszica, która posiada kategorię ruchu KR-2. Konstrukcja nawierzchni tj.
grubość warstw z uwagi na długi okres użytkowania jest w bardzo złym stanie technicznym. Istniejące warstwy nie spełniają
norm jakościowych i parametrów technicznych obecnie obowiązujących. Intenstywny ruch kołowy w dużym stopniu
przyczynił się do degradacji nawierzchni, na której występują liczne ubytki, spękania powierzchniowe, deformacje warstw
asfaltowych (warstwy ścieralnej). Wierzchnia warstwa posiada liczne spękania siatkowe, ze znacznymi wykruszeniami na
krawędziach oraz luźnymi kawałkami nawierzchni. Z uwagi na długi okres użytkowania warstwy bitumiczne uległy
całkowitemu zwietrzeniu. Z uwagi na brak przejść dla pieszych obecnie bezpieczeństwo w obrębie ulicy Staszica jest
zagrożone. Poprzez wprowadzenie stałej organizacji ruchu na ulicy Staszica nastąpi radykalna poprawa bezpieczeństwa
niechronionych uczestników ruchu. Wprowadzona zostanie strefa zamieszkania.
Wprowadzona zostanie nowa organizacja ruchu, która zakłada wykonanie trzech nowych przejść dla pieszych oraz
dodatkowo zmianę lokalizacji istniejącego obecnego przejścia dla pieszych naprzeciwko Zespołu Szkół. Przejście przy
szkole spełniać będzie odpowiednie kryteria bezpieczeństwa, wykonane w kolorystyce biało-czerwonej z odpowiednim
doświetleniem LED. Dodatkowo zostaną wykonane nowe odcinki chodnika, które umożliwią bezpieczną i swobodną
komunikację pieszą.
Istniejący chodnik wykonany jest w części z płytek chodnikowych oraz kostki brukowej, którego stan techniczny jest w
krytycznym stanie technicznym.
Remont nawierzchni ulicy Staszica zakłada wykonanie odcinka jezdni o długości 291 m. Nawierzchnia wykonana zostanie z
betonu asfaltowego, jezdnia obramowana będzie za pomocą krawężnika betonowego. Z prawej strony (wjazd od ul.
Wąskiej) jezdni zakłada się wyrównanie istniejących wjazdów do garaży kruszywem łamanym i wybudowanie odcinka
chodnika o szerokości 2 m z kostki betonowej. Wybudowany odcinek łączyć się będzie z istniejącym chodnikiem wzdłuż
posesji nr 17 i 16 następnie do posesji nr 14, kończąc się przejściem dla pieszych. Z lewej strony (wjazd od ul Wąskiej)
wykonany zostanie odcinek chodnika o szerokości 1,8m, który umożliwi bezpieczne dojście do wyznaczonych miejsc
parkingowych. W ciągu całej drogi zakłada się wyznaczenie miejsc parkingowych prostopadłych i równoległych oraz jedno
miejsce dla osoby niepełnosprawnej.
Nawierzchnia miejsc postojowych wykonana zostanie z kostki brukowej betonowej z poszerzoną fugą wypełnioną grysem.
Inwestycja zakłada również wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z wpustami deszczowymi. Wody deszczowe
odprowadzane są powierzchniowo oraz za pomocą istniejących kratek deszczowych, które stanowią sieć ogólnospławną.
Wykonane zostaną nowe chodniki oraz przejścia dla pieszych, nastąpi radykalna poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych na terenie tego osiedla mieszkaniowego, dla użytkowników znajdującego się w pobliżu Zespołu Szkół i placu zabaw.
b) Szczegółowy zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze i roboty rozbiórkowe (roboty pomiarowe, ścinanie drzew, karczowanie korzeni, wywiezieni korzeni,
rozbiórka krawężników rozebranie obrzeży betonowych, rozebranie nawietrzni z kostki betonowej, rozebranie nawierzchni z
masy bitumicznej rozebranie nawierzchni z płyt betonowych),
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni chodników, parkingów i nawierzchni jezdni,
- ustawienie nowych krawężników i obrzeży,
- wykonanie odwodnienia,
- wykonanie oświetlenia przejścia wraz z przestawieniem istniejącej lampy ulicznej,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
c) Odwodnienie drogi:
Odprowadzenie wód opadowych nastąpi powierzchniowo do sieci kanalizacji deszczowej poprzez wpusty uliczne. W ramach
prac budowlanych zostaną wykonane nowe wpusty uliczne, wykonana. Niweleta drogi po poprawie stanu nawierzchni
zostanie dostosowana spadkami do lokalizacji wpustów deszczowych.
d) Do obowiązków wykonawcy należeć będzie wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych, przeprowadzenie procedur
odbiorowych i zrealizowanie obowiązków umownych w okresie udzielonej gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 1.880.603,26 zł brutto a cena najkorzystniejszej oferty wynosi 2.266.809,70 zł brutto.
Z uwagi więc na to, iż kwota najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zabezpieczył na realizację niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty - postępowanie przetargowe należało unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2266809,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2362786,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.