eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa obsługa pakowania i transportu dzieł sztuki na wystawę "Włoskie widoki Van Wittela"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa pakowania i transportu dzieł sztuki na wystawę „Włoskie widoki Van Wittela”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum. Rezydencja Królów i Rzeczypospolitej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000860582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zamkowy 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-277

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamek-krolewski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-krolewski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/888846

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa pakowania i transportu dzieł sztuki na wystawę „Włoskie widoki Van Wittela”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f301d201-cbf6-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076997/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Transport dzieł sztuki.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191588

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZN.26.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa transportu dzieł sztuki na wystawę „Włoskie widoki Van Wittela”, która będzie prezentowana w Zamku Królewskim w Warszawie w okresie od dnia 22 marca 2024 r. do dnia 23 czerwca 2024 r. Lista dzieł sztuki przeznaczonych na wystawę stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności:
1) wykonanie specjalistycznych opakowań do transportu dzieł sztuki,
2) pakowanie i rozpakowywanie obiektów przez wykwalifikowanych pracowników,
3) specjalistyczne przygotowanie obiektów do transportu, przemieszczanie obiektów na terenie wypożyczającego i Zamawiającego, przez doświadczonych pracowników,
4) realizacja transportu specjalistycznymi środkami lokomocji spełniającymi wymagania Zamawiającego i właścicieli obiektów,
3. Skrzynie do pakowania obiektów powinny spełniać następujące warunki:
1) wykonanie z materiału odpornego na działanie wody i wilgoci oraz odpornych na drgania, skrzynie mają być pomalowane wodoodporną farbą
2) posiadanie właściwości termoizolacyjności,
3) wyściełanie od wewnątrz z materiału bezpiecznego dla obiektów,
4) skrzynie skręcane na śruby lub wkręty.
4. Przed wykonaniem opakowań Wykonawca ma obowiązek osobiście dokonać oględzin i dokonać pomiarów każdego z obiektów uwzględniając wymagania właściciela dotyczące sposobu pakowania (o ile jest to możliwe ).
5. Wszystkie prace związane bezpośrednio z obiektami dzieł sztuki będą wykonywane pod nadzorem konserwatora Zamawiającego.
6. Wszystkie materiały używane do pakowania i transportu muszą być bezpieczne dla obiektów.
7. Przygotowanie obiektów do transportu będzie odbywało się równolegle w dwu miejscach – siedzibach instytucji wypożyczających obiekty. Z tych miejsc będą zwożone równocześnie obiekty do miejsca wystawy – Zamku Królewskiego w Warszawie.
8. Opis sposobu pakowania różnych rodzajów obiektów:
1) Grafiki oprawione w ramy z szybą muszą posiadać zabezpieczenie poprzez przeklejenie specjalną taśmą zabezpieczeniową .
2) Obrazy na płótnie i na desce oprawione w ramy zabezpieczone materiałem izolacyjnym i pojedynczo pakowane do indywidualnych skrzyń.
3) Nie przewiduje się dopakowywania skrzyń, w innych miejscach wypożyczeń. Skrzynia zapakowana pozostaje zamknięta aż do miejsca przeznaczenia.
9. Organizacja transportów:
1) Transporty należy wykonywać według zaleceń i pod nadzorem i w porozumieniu ze stroną wypożyczającą. Lista miejsc skąd będą użyczane obiekty znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ – lista obiektów.
2) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania harmonogramów transportów najpóźniej na 1 tydzień przed planowanym transportem.
3) Każdemu transportowi będzie towarzyszył kurier – przedstawiciel Zamawiającego.
4) Transporty należy zorganizować tak, aby postój w nocy dla samochodu z obiektami, odbywał się
w zamkniętym i chronionym budynku. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o miejscach nocnych postojów, co najmniej 24 godziny przed planowanym postojem.
10. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie dysponował co najmniej dwoma samochodami, które powinny posiadać co najmniej następujące parametry:
1) dopuszczalna masa całkowita powyżej 3,5 t,
2) wnętrze termoizolacyjne z uchwytami na zapakowane obiekty,
3) urządzenie do regulacji temperatury wewnątrz, (agregat utrzymujący stałą temperaturę z własnym napędem spalinowym z wariantem napędu elektrycznego na czas postoju w pomieszczeniu zamkniętym),
4) fabryczne zawieszenie pneumatyczne na oś tylną,
5) winda załadowcza o udźwigu do 1,5 tony,
6) kabina 5-osobowa z miejscem dla kuriera i ochrony oraz dwóch kierowców,
7) przy braku kabiny 5-osobowej wykonawca zapewnia samochód osobowy do przewozu ochrony i kuriera.
11. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, przedłoży polisę ubezpieczeniową od pakowania, transportu i spedycji dzieł sztuki wystawioną przez firmę ubezpieczeniową w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 4 mln złotych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 282 900,00 zł brutto, o czym poinformował w komunikacie na stronie internetowej prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 222 ust. 4 PZP.
Najtańsza ważna oferta opiewa na kwotę 323 490,00 zł brutto
Mając na uwadze powyższe Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 PZP, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323490,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323490 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.