Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00074875/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów i terenów szkolnych na terenie Gminy Szreńsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szreńsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kanoniczny 10
1.5.2.) Miejscowość: Szreńsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-550
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 653 40 38
1.5.8.) Numer faksu: 23 653 40 38 wew. 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrensk@szrensk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrensk.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-758361bc-be8b-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja obiektów i terenów szkolnych na terenie Gminy Szreńsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-758361bc-be8b-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012793/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 „Modernizacja obiektów i terenów szkolnych na terenie Gminy Szreńsk”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00074875
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.ZP.271.2.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7442554,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja obiektów i terenów szkolnych na terenie Gminy Szreńsk” obejmująca swoim zakresem:
Urządzenie terenów sportowych przy Zespole Placówek Oświatowych w Szreńsku przy ul. Budzyn 12,
Zakres robót obejmuje między innymi.:
a) budowę boiska do piłki nożnej,
b) budowa boiska wielofunkcyjnego uniwersalnego – boisko do tenisa, siatkówki oraz do treningu z odbijaniem piłki tenisowej o wymiarach brutto 17,10 x 38,28 m wraz ze ścianką segmentową do treningu z piłką tenisową o nawierzchni z trawy syntetycznej (PP,PE,PP+PE,PA,PA6) na podłożu naturalnym,
c) budowa kortu tenisowego ( w granicach boiska wielofunkcyjnego),
d) budowa bieżni prostej do biegu na 60 m,
e) zeskocznia do skoku w dal,
f) rozbieg do skoku wzwyż,
g) piłkochwyty i balustrada,
h) teren utwardzony do ćwiczeń zręcznościowych,
i) siedziska dla kibiców.
i Przebudowę i rozbudowę Szkoły Podstawowej w Proszkowie
Zakres robót obejmuje między innymi.:
a) przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku szkoły podstawowej o pomieszczenia dydaktyczne (2 sale lekcyjne) pomieszczenie świetlicy, pomieszczenie stołówki z zapleczem gastronomiczny oraz budowie sali gimnastycznej wraz z węzłem sanitarnym na potrzeby budynku szkoły podstawowej w Proszkowie,
b) obiekt wyposażony będzie między innymi w:
1) instalacje i urządzenia wodne,
2) instalacje i urządzenia kanalizacyjne,
3) oczyszczalnia biologiczna w technologii SBR,
4) instalacje i urządzenia grzewcze,
5) 3 pompy ciepła o mocy 30 kW oraz kocioł elektryczny o mocy 35 kW,
6) instalacje i urządzenia elektryczne oświetleniowe,
7) instalację odgromową,
8) instalację wentylacji mechaniczne,
9) instalację fotowoltaicznąo mocy 47,3 kWp,
10) instalację hydrantową,
11) instalację oświetlenia awaryjnego,
12) ochrona przeciwpożarowa,
13) oświetlenie zewnętrzne,
14) przeciwpożarowy wyłącznik prądu,
15) instalacja hydrantowa,
c) dostawa i montaż podłogi sportowej o nawierzchni syntetycznej gr. min. 7,5 mm na konstrukcji legarowanej, ślepej podłodze, płycie rozkładającej obciążenie /wszystkie elementy ze sklejki liściastej, wilgocioodpornej, klasy BFU 100/
System konstrukcji legarowej ze sklejki musi w całości pochodzić od jej producenta i wraz z wykładziną sportową musi posiadać:
a/ Deklarację Właściwości Użytkowych – w zgodności z normą PN EN 14 904
b/ Świadectwo z wykonanych badań wg normy PN EN 14 904 – potwierdzające
zadeklarowane w DWU parametry systemu podłogi
c/ Raport z badań klasyfikacji odporności na ogień i wydzielania dymu – poziom min. CflS1
d) boisko (siatka na krety)
e) wyposażenie.
3.2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projektach bud., techn., STWiORB, SWZ, zestawieniu wyposażenia (pomocniczo w przedmiarach robót, które należy traktować jako elementy pomocnicze do określenia ceny oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektów nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia) stanowiącymi integralną część umowy, przy czym dokumenty te należy interpretować jako wzajemnie się uzupełniające. Załączniki SWZ: a) 11 projekty budowlane
b) 12 specyfikacje techniczne c) 10 Przedmiary robót
Uwaga: Zamawiający informuje, iż z zakresu opisanego w projekcie budowlanym pn. „Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Proszkowie” wyłączono wykonanie:
a) ogrodzenia terenu,
b) zagospodarowania terenu tj.:
- sadzenie drzew i krzewów 200sztuk,
- wykonanie trawników 248m2
Wykonawca zobowiązany jest między innymi do:
1) wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie realizacji zamówienia wszelkie obowiązujące przepisy z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż. oraz zapewnić stały nadzór techniczny.
2) terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i przekazanie do eksploatacji przedmiotu umowy,,
5) wykonania przedmiotu umowy przy pomocy osób posiadających odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje,
7) zapewnienia na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego,8) ponoszenia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej związanej z realizacją zamówienia ,
9) opracowania i przekazania Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, zwanego dalej „harmonogramem” z rozbiciem miesięcznym i kwartalnym, zawierającym terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych robót wraz z ich wartościami i uzgodnienie z Zamawiającym. Zmiana harmonogramu wymaga uzyskania każdorazowej akceptacji przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru inwestorskiego. Inspektor nadzoru inwestorskiego dokonuje weryfikacji i akceptuje lub przekazuje uwagi do harmonogramu w terminie 7 dni od dnia przedłożenia harmonogramu przez Wykonawcę, a następnie ostatecznie zaakceptowany harmonogram przekazuje Zamawiającemu,
10) przedłożenia na 2 dni przed podpisaniem umowy kosztorysów ofertowych
11) zapewnienie właściwej organizacji robót, ochrony znaków geodezyjnych, urządzeń i obiektów , utylizacje odpadów budowlanych instalacji, u 17) przekazania Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz wykazu wyposażenia,
19) wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 2 egz, 20) do zagospodarowania z przebudowy i rozbudowy Szkoły Podstawowej w Proszkowie wyrobów zawierających azbest zgodnie z obowiązującymi przepisami i dostarczenie Zamawiającemu Karty przekazania odpadu na składowisko przeznaczone do składowania odpadów zawierających azbest (ze wskazaniem, że dotyczy odpadów z terenu Gminy Szreńsk), 21) a każdorazowo przed zakupem wyposażenia i urządzeń przedłożył Zamawiającemu proponowany wykaz poszczególnych elementów wyposażenia i urządzeń i, 22) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania wymaganego kompletu dokumentów i zgłoszenia do Zakładu Energetycznego przyłączenia mikroinstalacji przebudowy i rozbudowy Szkoły Podstawowej w Proszkowie do sieci w terminie do 2m-cy od dnia podpisania umowy z Zamawiającym, 23) w przypadku zmiany lokalizacji opomiarowania przebudowy i rozbudowy Szkoły Podstawowej w Proszkowie Wykonawca zasili rozdzielnię główną z nowej lokalizacji, 24) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania uzgodnień z zarządcą sieci wodociągowej zasilającej Szkolę Podstawową w Proszkowie, 25) zasilanie chłodnicy Centrali C3 Szkołę Podstawową w Proszkowie wyposażyć w agregat chłodniczy z pompą ciepła o mocy zapewniającej optymalne zapotrzebowanie centrali, 26) uzyskanie wszelkich opinii wymaganych prawem dla tego typu budynków, 27) przekazanie oświadczenia o gotowości instalacji przyłączanej Szkołę Podstawową w Proszkowie, 28) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla przebudowy i rozbudowy Szkoły Podstawowej w Proszkowie i przekazania Zamawiającemu razem ze zgłoszeniem wykonania robót i gotowości do odbioru, 29) uzyskanie świadectwa energetycznego i zarejestrowanie go w centralnym rejestrze świadectw energetycznych dla Szkoły Podstawowej w Proszkowie i przekazanie Zamawiającemu razem ze zgłoszeniem wykonania robót i gotowości do odbioru, 30) wykonania zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla Szkoły Podstawowej w Proszkowie i przekazania Zamawiającemu razem ze zgłoszeniem wykonania robót i gotowości do odbioru, 31) udział w przeglądach gwarancyjnych.
3.3. Roboty y wykonać z należytą starannością, zgodnie z projektami budowlanymi, technicznymi, STWiORB, SWZ zestawieniem wyposażenia obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót
3.5.Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi 48miesięcy.
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane stanowi kryterium oceny ofert. 3.6. W przypadku gdyby w dokumentacji przetargowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w załącznikach SWZ Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie, jako rozwiązanie przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w dokumentacji, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Do Wykonawcy należy potwierdzenie równoważności. Zaproponowane materiały równoważne będą akceptowane przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru i Projektanta.
3.7 Materiały z rozbiórki i materiały z wykopów nie należą do Zamawiającego.
3.9. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsc budów na etapie sporządzania oferty celem sprawdzenia warunków panujących w terenie. 3.10. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3.11. Dostarczenie Zamawiającemu polisy OC i ubezpieczenia ryzk budowy/montażu (CAR /EAR) zgodnie z zapisami zwartymi we wzorze umowy wraz z dowodem opłacenia najpóźniej w dniu podpisania umowy ale przed podpisaniem umowy, uprzednio jednak w terminie 2 dni przed dniem podpisania umowy przedstawiając zapisy polisowe do akceptacji Zamawiającego. 3.12.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Edycja 2 .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45000000-7 - Roboty budowlane
45262700-8 - Przebudowa budynków
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262310-7 - Zbrojenie
45262210-6 - Fundamentowanie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262522-6 - Roboty murarskie
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9450000,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9709150,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9450000,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sołdański Paweł Usługi Remontowo-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 611341768
7.3.3) Ulica: ul. Targowa 37
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOŁDAŃSKI PAWEŁ USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
SOŁDAŃSKI PAWEŁ USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9450000,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SZREŃSK
więcej: przetargi SZREŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w budynku Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110389L w m. Zawada i Płoskie (od km 0+000,00 do km 1+975,00).
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.