eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Przebudowa ciągu dróg gminnych ulicy Targowej i Wały Ks. Józefa Poniatowskiego w Rawiczu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ciągu dróg gminnych ulicy Targowej i Wały Ks. Józefa Poniatowskiego w Rawiczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/872524

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ciągu dróg gminnych ulicy Targowej i Wały Ks. Józefa Poniatowskiego w Rawiczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a6e6db3-b07b-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018070/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ciągu dróg gminnych ulicy Targowej i Wały Ks. Józefa Poniatowskiego w Rawiczu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032055

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ON.2710.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Targowej i Wały Księcia Józefa Poniatowskiego oraz skrzyżowania ulic Wały Ks. Józefa Poniatowskiego – Grunwaldzkiej – Sienkiewicza
w Rawiczu. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych, w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Przebudowa ciągu dróg gminnych ulicy Targowej i Wały Ks. Józefa Poniatowskiego w Rawiczu”.
Zadanie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

2. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie:

1) Ulica Targowa w Rawiczu:
Prace polegają w szczególności na przebudowie ul. Targowej w Rawiczu na długości ok. 325 m. W ramach przedsięwzięcia planuje się wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego wraz z wymianą podbudowy. Zakres opracowania obejmuje również wykonanie ścieku ulicznego z kostki brukowej betonowej oraz chodnika z dopuszczonym ruchem rowerowym z kostki betonowej bezfazowej o szerokości min. 2,50 m. W celu poprawy odwodnienia przebudowywanej ulicy zaprojektowano nowe wpusty krawężnikowo – jezdniowe wraz z włączeniem ich do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej oraz wymianę istniejących wpustów. W zakresie branży elektrycznej planuje się usunięcie kolizji elektroenergetycznej oraz doświetlenie przejścia dla pieszych. Kolidujący odcinek linii napowietrznej projektuje się jako linie kablowe, a istniejące słupy należy przesunąć w miejsce poza obszar kolizji.
2) Ulica Wały Księcia Józefa Poniatowskiego w Rawiczu:
Prace polegają w szczególności na przebudowie ul. Wały Księcia Józefa Poniatowskiego w Rawiczu o długości około 200 m. W ramach przedsięwzięcia planuje się wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, ściek uliczny z kostki betonowej, chodnik z kostki betonowej bezfazowej. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne do wymienionych wpustów ulicznych, a dalej do istniejącej kanalizacji deszczowej.
Chodnik, którego zakres nie został objęty wykonaniem nowej kostki betonowej należy przełożyć (wykonać regulację wysokościową istniejącej kostki betonowej).

3) Parking przy Domu Kultury w Rawiczu:

Prace polegają w szczególności na przebudowie parkingu przy Domu Kultury w Rawiczu. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać jezdnię wraz z miejscami postojowymi z kostki brukowej betonowej. Zakres opracowania obejmuje również przebudowę istniejącego chodnika z kostki brukowej betonowej. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejącego wpustu ulicznego krawężnikowego, a dalej do istniejącej kanalizacji deszczowej.

4) Skrzyżowanie ulic Wały Ks. Józefa Poniatowskiego – Grunwaldzka - Sienkiewicza:

Prace polegają w szczególności na przebudowie skrzyżowania ulic Wały Księcia Józefa Poniatowskiego – Grunwaldzka – Sienkiewicza w Rawiczu. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać skrzyżowanie proste na przedłużeniu ulicy Grunwaldzkiej w połączeniu z jezdnią Wały Poniatowskiego oraz na przedłużeniu ulicy Sienkiewicza w połączeniu z ulicą Wały Poniatowskiego. Jezdnię należy wykonać z masy bitumicznej. Zakres opracowania obejmuje również przebudowę istniejących chodników z kostki brukowej betonowej oraz ciągów pieszych w obrębie Plant Jana Pawła II z mieszanki mineralno – żywicznej. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne do nowoprojektowanych wpustów ulicznych, a dalej do istniejącej kanalizacji deszczowej. Należy usunąć kolizję oświetlenia poprzez zdemontowanie dwóch słupów wraz z oprawą i przestawienie ich w miejsce nowej lokalizacji.

5. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiaru robót wraz z kosztorysami zerowymi,
4) projektu stałej organizacji ruchu.

6. UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określają załączone przedmiary wraz z kosztorysami zerowymi dla poszczególnych branż. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentacje projektowe i wizję w terenie.

7. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
- roboty polegające na wykonaniu robót branży drogowej,
- roboty polegające na wykonaniu robót branży elektrycznej,
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy

10. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

11. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3994535,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5251050,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3994535,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NODO sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972332023

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3994535,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.