Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Promocja Miasta Świnoujście poprzez sport realizowana przez zespół piłki nożnej, biorący udział w rozgrywkach ligowych organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913212425
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Promocja Miasta Świnoujście poprzez sport realizowana przez zespół piłki nożnej, biorący udział w rozgrywkach ligowych organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e29b474a-d7ba-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030040/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Promocja Miasta Świnoujście poprzez sport realizowana przez zespół piłki nożnej, biorący udział w rozgrywkach ligowych organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: 1) zachodzi jedna z okoliczności, o
których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14; w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy:
1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: b) związanych z
ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów- jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub
rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia;
Uzasadnienie faktyczne:
Wydarzenie pod nazwą: "Promocja Miasta Świnoujście poprzez sport realizowana przez zespół piłki nożnej, biorący udział w rozgrywkach ligowych organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej" jest w stanie zorganizować tylko jeden wykonawca: Stowarzyszenie Morski Klub Sportowy „Flota” w Świnoujściu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.46.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) umieszczania podczas wszystkich meczów piłki nożnej zgodnych z terminarzem III ligi grupa 2- runda jesienna 2023/2024 odbywających się w Świnoujściu na stadionie miejskim przy ul. Matejki 22 stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy – w najbardziej widocznej części boiska - 8 szt. winderów z nadrukiem logo Zamawiającego,
2) ekspozycji herbu miasta Świnoujście na 3 banerach reklamowym o wymiarach 3 m x 1 m podczas meczów rozgrywanych przez Wykonawcę w Świnoujściu,
3) umieszczenia herbu Zamawiającego na wszystkich materiałach informacyjno-promocyjnych i poligraficznych (np. foldery, kalendarze, plakaty, bilety, karnety, zaproszenia) wykonywanych przez Wykonawcę lub na jego zlecenie,
4) umieszczenia w terminie 7 dni od dnia podpisania Umowy herbu Zamawiającego na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy (http://mksflota.swinoujscie.pl/) wraz linkiem do strony www.swinoujscie.pl, a także zapewnienia jej nieprzerwanego funkcjonowania w okresie obowiązywania Umowy. Herb powinien być użyty zgodnie z wymogami określonymi w księdze znaków, stanowiącej załącznik nr 2 do Umowy,
5) podawania informacji o wspieraniu finansowym Wykonawcy przez Zamawiającego podczas konferencji prasowych, udzielanych wywiadów oraz zapewnienia podawania tego rodzaju informacji w trakcie relacji z meczów Wykonawcy relacjonowanych przez komentatora,
6) umieszczenia na najbardziej widocznym miejscu na strojach zawodników (koszulki) nadruku z napisem „Gramy dla Miasta Świnoujście” oraz zapewnienia ich użytkowania przez wszystkich zawodników w trakcie rozgrywek ligowych, meczów sparingowych i towarzyskich – zgodnie z wzorem załączonym do oferty,
7) zorganizowania 2 spotkań z udziałem zawodników z mieszkańcami Świnoujścia, w szczególności z dziećmi i młodzieżą, których przedmiotem jest promocja kultury fizycznej, aktywności ruchowej, zdrowego stylu życia oraz kulturalnego kibicowania podczas imprez sportowych,
8) dbałości o pozytywny wizerunek Gminy Miasto Świnoujście w informacjach przekazywanych mediom i podmiotom trzecim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Morski Klub Sportowy Flota w Świnoujściu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855 158 53 31
7.3.3) Ulica: Matejki 22
7.3.4) Miejscowość: Świnoujście
7.3.5) Kod pocztowy: 72-600
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE MORSKI KLUB SPORTOWY FLOTA W ŚWINOUJŚCIU
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE MORSKI KLUB SPORTOWY FLOTA W ŚWINOUJŚCIU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Remont oraz zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Jaracza 54/6 w Świnoujściu.
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Świnoujściu.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nagranie filmów krótkometrażowych/webinarów i filmów promujących z napisami w języku polskim ukraińskim i angielskim wraz z ich streamingiem.
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
- Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501
- Usługa w zakresie promocji związana z produkcją gadżetów dla WRS-u
- Odcinek nr 16 - poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - Kartuzy polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.