eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłowice › Zakup sceny mobilnej wraz z wyposażeniem w miejscowości Masłowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sceny mobilnej wraz z wyposażeniem w miejscowości Masłowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MASŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Masłowice 4

1.5.2.) Miejscowość: Masłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-515

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@maslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maslowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75ed1ccb-cbef-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sceny mobilnej wraz z wyposażeniem w miejscowości Masłowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75ed1ccb-cbef-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008475/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup sceny mobilnej wraz z wyposażeniem w miejscowości Masłowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”objętegoProgramem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Środki pozyskane w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju wdrażanej przez Lokalną Grupę Działania „BUD-UJ RAZEM”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190638

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.IOŚ.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.1. Część 1 zamówienia – „Zakup i dostawa sceny mobilnej”.
 dostawa sceny mobilnej wraz z pełną dokumentacją techniczną oraz dokumentami jakościowymi w języku polskim.
 Wymiary sceny po rozłożeniu: długość min. 6m, szerokość min. 6m, wysokość do 5 m – dopuszczalna tolerancja do +/-
0,2m.
 asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty i raporty dopuszczające do
sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
 dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny pod
względem technicznym
 Zamawiający wymaga umieszczenia logo projektu, z którego zakup jest finansowany oraz logo Zamawiającego na
plandece lub w innym uzgodnionym w trakcie realizacji umowy miejscu. Logotypy muszą być zgodne z wytycznymi (księgą
wizualizacji) umieszczonymi na stronie https://www.gov.pl/web/rolnictwo/ksiega-wizualizacji-i-logotypy
 Przedmiot należy dostarczyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. Masłowice 4, 97-515 Masłowice.
 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia pokazowego montażu sceny i zapewniania przeszkolenia w zakresie
montażu estrady dla min. 2 os.
 Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –
specyfikacja techniczna – scena mobilna" - Załącznik nr 1.1 do SWZ.  Po podpisaniu umowy w terminie 21 dni należy
przedstawić materiał graficzny (wizualizację) ukazujący scenę przed i po
rozłożeniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy

4.5.5.) Wartość części: 129888 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mikser cyfrowy min. 8- kanałowy o moc min. 1000W
 Mikrofony bezprzewodowe - dwa mikrofony doręczne, zasilacz sieciowy, baterie min. 4 kolumny o minimalnej łącznej mocy 2000W
 min. 2-kanałowy wzmacniacz dopasowany do reszty składowych
z zestawu
 min. 2 statywy kolumnowe
 Zestaw okablowania i przyłączy.
 Dostawa na miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy tj. ul. Masłowice 4, 97-515 Masłowice.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –
cz. 2- zestaw nagłaśniający - Załącznik nr 1.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.5.) Wartość części: 12112 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający Gmina Masłowice, działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.; zwana dalej: PZP), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. Zakup sceny mobilnej wraz z wyposażeniem w miejscowości Masłowice” – część 1 zamówienia stosowanie do treści art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 2) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu
Uzasadnienie
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 27.02.2024 r., godz. 10:00 wpłynęły jedna oferta:
Nazwa i adres Wykonawcy Cena oferty brutto (PLN)


Część 1 zamówienia – „Zakup i dostawa sceny mobilnej”

P.H.U. Master-truss Technika Estradowa,
Ul. Jana Brzechwy 31, 22-400 Zamość
NIP 922-134-73-04
REGON 950340312 Oferta odrzucona na podstawie:
1) art. 226 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 i w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp
2) art. 226 ust. 1 pkt 5) w zw. z art. 7 pkt 29) ustawy Pzp i postanowieniami pkt 11.10 SWZ,
3) art. 226 ust. 1 pkt 6) w zw. z postanowieniami pkt 13.2 SWZ,


W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 2) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający Gmina Masłowice, działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.; zwana dalej: PZP), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. Zakup sceny mobilnej wraz z wyposażeniem w miejscowości Masłowice” – część 2 zamówienia stosowanie do treści art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Uzasadnienie
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 27.02.2024 r., godz. 10:00 wpłynęły następujące oferty:
Nazwa i adres Wykonawcy Cena oferty brutto (PLN)

Część 2 zamówienia – „Zakup i dostawa zestawu nagłośnieniowego”
KONVERTA SP. Z O. O.
CZĘSTOCHOWA
ul. JULIUSZA SŁOWACKIEGO 6A
NIP 5732927035 REGON 389170440 23 000,00
P.H.U. Master-Truss Technika Estradowa
ul. Jana Brzechwy 31, 22-400 Zamość
NIP 922-134-73-04
REGON 950340312 Oferta odrzucona na podstawie:
1) art. 226 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 i w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp
2) art. 226 ust. 1 pkt 5) w zw. z art. 7 pkt 29) ustawy Pzp i postanowieniami pkt 11.10 SWZ,
3) art. 226 ust. 1 pkt 6) w zw. z postanowieniami pkt 13.2 SWZ,
ProfiAudio IP Zbigniew Pogorzelski
05-077 Warszawa
ul. Pogodna 21
NIP 9521268632
REGON 011850247 44 034,00
TRUKMEN SP. Z O.O.
ul. Niepodległości 44-48
75-252 Koszalin
NIP 692522053
REGON 3231552722 24 600,00

Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.) przed otwarciem ofert poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 12 112,00 zł brutto
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.