Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00087646/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
- 2024/BZP 00206830/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury sportowej w Parku Suble w Tychach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763808
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tychy.logintrade.net/zapytania_email,155399,8a99112a074b3903468db18626e08e6f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa infrastruktury sportowej w Parku Suble w Tychach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-824d8364-c0dc-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025098/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Budowa treningowego toru przeszkód w Parku Suble (BO)
1.1.27 Rozbudowa infrastruktury sportowej na Sublach (BO)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087646
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.8.2024.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 obejmuje kompleksowe wykonanie robót projektowych i budowlanych, polegających na budowie toru przeszkód oraz nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, zgodnie z decyzjami administracyjnymi, sztuką budowlaną i technologią wykonywania robót, a także wytycznymi producentów wyrobów budowlanych i materiałów.W zakres zadania wchodzi m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne (w tym wyrównanie i profilowanie terenu),
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych zgodnie z wymogami normy PN-EN 1776-1:2017 lub równoważne inne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producentów z normami jakościowymi, wraz z wykonaniem wymaganych stref bezpiecznych dla toru przeszkód,
- dostawa i montaż toru treningowego (urządzenie zgodne z normą PN-EN 16630:2015-06 wymagany certyfikat zgodności wydany przez jednostkę certyfikującą lub równoważne inne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producentów z normami jakościowymi). Konstrukcja stalowa, cynkowana ogniowo, malowane proszkowo z zastosowaniem farb odpornych na UV. Wyposażenie klatki winno obejmować min. 25 zróżnicowanych elementów,
- montaż tablicy informacyjnej i regulaminu,
- uporządkowanie i oczyszczenie terenu,
- odtworzenie trawników,
- roboty porządkowe,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w PFU (załącznik nr 4 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
51121000-6 - Usługi instalowania sprzętu do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 115499,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 obejmuje kompleksowe wykonanie robót projektowych i budowlanych, polegających na montażu stołu na przygotowanym podłożu do gry w teqball zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, zgodnie z decyzjami administracyjnymi, sztuką budowlaną i technologią wykonywania robót, a także wytycznymi producentów wyrobów budowlanych i materiałów.W zakres zadania wchodzi m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- wszelkie roboty wynikające z uzgodnień,
- wykonanie betonowej podbudowy dla stołu zgodnej z wymaganiami producenta (najczęściej spotykana 1,5m x 1,0m głębokość min. 0,1 m),
- dostawę i montaż stołu do teqball o wymiarach 3,0m x 1,7m,
- montaż tablicy informacyjnej z zasadami gry oraz informacją o finansowaniu inwestycji z budżetu obywatelskiego,
- zakup 2 sztuk piłek do teqball,
- uporządkowanie i oczyszczenie terenu,
- roboty porządkowe,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w PFU (załącznik nr 4a do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
51121000-6 - Usługi instalowania sprzętu do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 20569,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne – art. 255 pkt 3 ustawy PZP – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 111 382,11 zł, natomiast oferta z najniższą ceną wynosi 128 739,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128739,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215000,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne – art. 255 pkt 3 ustawy PZP – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 24 300,00 zł, natomiast oferta z najniższą ceną wynosi 44 800,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Modernizacja instalacji c.o. w Przedszkolu nr 11 przy ul. Bukowej 29 w Tychach w systemie projektuj-buduj
- Przebudowa dróg rowerowych - część III
- Dostawa używanego samochodu typu wywrotka
- Dostawa części do pomp
- Wykonanie robót budowlanych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Jedności 51 w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Katowickiej 277/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.